Balai Adlao

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met een shuttleservice van/naar de luchthaven bij een winkelcentrum in El Nido

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Balai Adlao

Ontbijtruimte
Deluxe kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Binnenplaats
Uitzicht vanuit accommodatie
Terrein van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lio Tourism Estate, El Nido, Palawan, 5313

In de buurt

  • Lio Beach - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Hoofdstrand van El Nido - 8 min. rijden - 6.0 km
  • El Nido Dock - 9 min. rijden - 6.7 km
  • Corong Corong-strand - 9 min. rijden - 7.4 km
  • Strand van Caalan - 9 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • El Nido (ENI) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gusto Gelato - ‬9 min. rijden
  • ‪Big Bad Thai - ‬8 min. rijden
  • ‪Gorgonzola Pizza & Pasta - ‬8 min. rijden
  • ‪Misto - ‬4 min. lopen
  • ‪Havana Beach Bar & Restaurant - ‬9 min. rijden

Over deze accommodatie

Balai Adlao

Hotel in de buurt van El Nido Dock
Balai Adlao bevindt zich in de buurt van Strand van Caalan en Bacuit Bay en biedt extraatjes zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een terras en een tuin. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, Balai Adlao Restaurant, serveert ontbijt. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een waterkoeler en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Balai Adlao zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 06.00 uur en 17.30 uur

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Balai Adlao Restaurant

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift (gelijkvloerse accommodatie)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je wordt per vliegtuig en boot naar de accommodatie gebracht. Neem hiervoor minstens 72 uur voor de reis contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 23.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 2 weken voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.30 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 1 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 48 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt uitsluitend een shuttleservice vanaf El Nido Airport.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Je dient bij het inchecken een geldige toeristen-ID met QR-code te tonen, uitgegeven door het bureau voor toerisme van El Nido.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 6 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 3000.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Balai Adlao Hotel El Nido
Balai Adlao Hotel
Balai Adlao El Nido
Balai Adlao Hotel
Balai Adlao El Nido
Balai Adlao Hotel El Nido

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Balai Adlao?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Balai Adlao te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Balai Adlao?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Balai Adlao uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Balai Adlao een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek tussen 06.00 uur en 17.30 uur een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Balai Adlao?

Dit hotel ligt aan het strand, binnen 10 km afstand van Hoofdstrand van El Nido, Strand van Caalan en Bacuit Bay. Ook El Nido Dock en Openbare Markt van El Nido liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Balai Adlao

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 69 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 69 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 69 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 69 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 69 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Lukasz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect hotel in a remote location

The place is new and therefore really clean! The bathroom and bed are both very nice as. However, it is quite far from El Nido town; you need to take a shuttle bus, which only goes once an hour and stops at 8. So if you want to go out for dinner in El Nido town you need to take a trycicle back to the hotel, which is quite expensive (300 pesos) if you are planning to stay on Lio beach and only want to eat at the restaurants there (plenty of choice!) you will like it. The restaurants at Lio Beach are slightly overpriced compared to the restaurants in El Nido town. The hotel is perfect, only downside is the location. If you’re looking for more luxury you should also consider Corong Corong beach which is closer to El Nido town.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Saar, amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed for a full week at Balai Adlao. We loved the fact that the Lio estate offer almost everything (very clean beach, shops, tour agency, a lot of restaurants, free shuttle etc). The room was nice and new and the WiFi is really good!! A few points of improvement: no mini bar in room, no use of pool (only for the people in casa kalaw), a lot of loud noise in the morning from 6AM (staff talking, moving things) all the room doors make a big sound when closing. Also the Pukka bar at the beach is a Freud when it comes to meat in the meals they are cheap and only put a spoonful. And the staff at El Nido grill restaurant are with way to many people, not polite, not friendly but the food is good. Next time we will be staying at casa kalaw because of the swimming pool.
7 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Unfinished hotel with little privacy

The hotel was not finished yet, lamp is not working, there are still a lot of work going on. When we arrived, we were offered a room on ground floor, right next to reception (literally few meters from reception), there is zero privacy and everybody can reach your balcony. We refused to accept the room and we waited about one hour for another room upstairs. All the rooms have limited privacy as most of them are facing the restaurant. The room door makes a lot of noise because u need to shut it really hard to have it closed (otherwise the alarm will ring), it is really annoying that you keep hearing the bang sound of doors. There are also a lot of minor issues that should be fixed. The only good point I can mention is that the staff are really friendly. All in all, I will not recommend this hotel.
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Anna Genia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyee the welcome drink lemongrass!! The staff was So helpful! We had a nice stay!! Excellent!!
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Junheon, Geumcheongu

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no cold water > fixed next day no phone > fixed next day no refrigerator, instead they provide ice but kitchen closed 10pm. no any place to buy cold water. I don't know why my friend decided to stay here. anyway, it is clean, staff helped us kindly, just 3mins from airport. 2mins from beach and restaurants.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

john

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is quite a distance from the city however, it is manageable since there was an available trike to the city, there was a restaurant around the property for your cravings. The staff are kind and accommodating. special mention to Ms. Rose and Ms. Kim.
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
An sich ist es ein schönes Hotel, allerdings stimmt das Preis/Leistungsverhältnis nicht. Der Service funktioniert nicht wie er in der Preisklasse sollte. Da waren Missverständnisse über den Pool im Schwesternhotel (angeblich benutzbar aber vor Ort wusste niemand etwas) der Wäscheservice war teuer, hat nur auf Drängen, da Abreise, nach zwei Tagen geklappt und alle Klamotten sind komplett eingelaufen und somit ein Fall für die Tonne😠 die Bitte nach Öffnen des Safes, reparieren der Balkontür und einer dünneren Decke haben trotz mehrmaliger Aufforderung nicht geklappt. Alles in allem eigentlich kein Hexenwerk in der Preisklasse...daher sind wir etwas enttäuscht. Als Wehrmutstropfen war die unmittelbare Umgebung wirklich schön und entspannend.
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Ryan

Positief: Personeel en service, comfort kamer

An OK hotel relying on location.

This is a hotel on Lio Beach (100m away) in El Nido. I got the impression that because it there it is assumed that this is enough and attention to details are not necessary. First off, 40 minutes late getting picked up at the airport (having used their 'private' airline Air-Swift). Secondly, shower overflowed into the bathroom due to a blocked drain which was easily fixed by removing the accumulated hair, not a pleasant thing to have to do. The staff, as always, were eager to help and we were offered a late check out due to our 17:20 flight which was appreciated (although the receptionist at checkout had not been informed and we were temporarily locked out of the room that had all of our possessions inside). I have travelled extensively in the Philippines and stayed at some much nicer places for the same price or less. If this hotel wants to continue to attract future clients then it needs to up the game a bit and not rely on its location. The room was comfortable enough and nearby facilities offer some good food and drink options.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Aris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel has access on the beach and restaurants. Room is fine, I hope they put small desk with paper and pen. No hand soap and bath soap in the room, the staff did not refill the bottle, good thing we brought our own. Breakfast is excellent for Filipino guests because there’s variety but if your a foreigner they should add other choices like pastries, yogurt, ham. But overall I like the place and hotel
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of the staff were very friendly and professional. The only problem I encountered was that several of the local restaurants did not have a number of items available that were listed on the menu.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación, para descansar muy tranquilo y familiar. A15’ del centro
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Alan, Alexandria, VA

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is part of a group of hotels in an area called Lio beach and this particular hotel is literally a 2 minute walk to the beach. This property is 5 minutes from the airport and 20 minutes away from El Nido town proper. There are multiple dining and shopping options here but I have to agree on some of the reviews here that it typically cost 50% more than in town. There’s an ATM and a drugstore in the vicinity as well. The hotel offers shuttle service to town every hour starting at 8:30 AM till midnight. Or if you can’t wait, you can take the tricycle for 150 pesos or about $3.00/person. This property does not have a pool or a gym. There’s a gym next door that charges 250 pesos or about $5.00/day to use it - which one reviewer here said was a shame and I agree with him because hardly anyone uses it and why do you need to charge to use it? Offers breakfast in the morning which was simple and good. The room itself was small and basic. It has a safe and a balcony where you can hang your wet clothes. The property is showing it’s age - our room has several cracks on the wall. Some of the lights in the bathroom are not working and this is even after we called at the front desk to get it fix and it was never done. Overall, it’s a decent property. You don’t really stay in your room when you’re in El Nido. If you want to go a little higher end, try Seda Lio next door. It’s about a 10-minute walk on the beach from this hotel and connected by lighted pathway at night.
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room had a modern yet traditional look and feel to it. Breakfast was amazing, served both western and traditional Filipino cuisine. Check-in was great, they pick you up straight from the airport as well as drop you off for your departures. Beach is just a 2 min walk away. A lot of restaurants nearby. Room was very clean. I would recommend it to family and friends. Probably one of the most upscale hotels around Lio. Hotel staff were nice and courteous. Lio itself was nice and peaceful. Make sure you check it out before they fully develop Lio to become the El Nido central.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
プライベートリゾートでリラックスできました。
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
お勧めは出来ませんが空港に近いため、最終日の移動は楽なエリアです。壁が薄いせいか、部屋の会話が聞こえてきます。カーテンを閉めないと部屋の中が丸見えになります。バスタオルしか常備されてなくフェイスタオルは追加料金が必要です。 フロントは24時間体制ではなく、夜間帯は隣のホテルのフロントに行くことになってますが、 ヘアドライヤーがなく隣のホテルに行きましたが翌朝まで待つように言われました。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

RIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

立地心配なしでした。

このホテルのあるリオビーチはエルニド市街から離れてはいますが、無料シャトルもあり、また市街に出なくてもレストランやドラッグストア、ATMもあり不便は感じませんでした。 ホテルスタッフは皆さん親切でお願いしていたトライシクルの予約や空港送迎もきちんと時間通り手配していただけました。 バスマットとバスタオルは毎回リクエストをしないと部屋に用意されてなかった点が少し残念でしたが、フロントに連絡するとすぐに持ってきてくれました。 また夕日がとても綺麗で、夜の海辺は灯りが少ないので星も良く見える素晴らしい立地だと思いました。
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, nice beach

Nice hotel, nice beach, somewhat secluded; however the free shuttle in to town was quite useful. Be certain that your in-room safe is functioning properly, and USE it: sticky fingers.
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Good area, Good breakfest, very noisy every morning and the isolation between the rooms isn't Good enough.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war super und wie erwartet- entspricht dem Preis - Leistungsverhältnis
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Francois

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Kwok Keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

需要有自己的車輛的渡假勝地

酒店本身沒問題的,熱水洗澡足夠的,睡眠環境清靜,床非常舒服,距離機場只是兩分鐘車程。缺點是酒店是被泥沙圍著,所以返回洒店時,雙腳會沾到泥土入房,而房內沒有拖鞋,所以感覺地上經常有沙子,沒有擦牙的杯子。酒店雖然有免費接駁車去市中心,但是每次只有12個位,到晚餐時間就會沒有位的,而洒店坐車去市中心要300peso,酒店附近有餐廳,但是貴,選擇少。
4 nachten verbleven in maart 2019