El Nido Royal Palm Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in El Nido

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor El Nido Royal Palm Inn

Vlak bij het strand
Zitruimte lobby
Voorkant van accommodatie
Paviljoen
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale gerechten

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
Een bureau
  • 1 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Corong Corong, El Nido, Palawan, 5313

In de buurt

  • Marimegmeg Beach - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Corong Corong-strand - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Las Cabañas Beach - 3 min. rijden - 1.5 km
  • Hoofdstrand van El Nido - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Strand van Caalan - 6 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • El Nido (ENI) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬9 min. lopen
  • ‪Bella Vita El Nido - ‬2 min. rijden
  • ‪Ver de El Nido - ‬4 min. rijden
  • ‪Bulalo Plaza - ‬3 min. rijden
  • ‪Kopi & Bake - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

El Nido Royal Palm Inn

Hotel in de buurt van Hoofdstrand van El Nido
El Nido Royal Palm Inn biedt faciliteiten zoals een terras en een restaurant aan. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van El Nido Royal Palm Inn bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis mineraalwater en roomservice.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Filipijns en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 18.00 uur
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: PHP 100 per persoon
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.30 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. PHP 100 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 500 per persoon (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

El Nido Royal Palm
El Nido Royal Palm Inn Hotel
El Nido Royal Palm Inn El Nido
El Nido Royal Palm Inn Hotel El Nido

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij El Nido Royal Palm Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij El Nido Royal Palm Inn?

Vandaag, 19 jul. 2025, kost een verblijf bij El Nido Royal Palm Inn van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 36,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij El Nido Royal Palm Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij El Nido Royal Palm Inn?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij El Nido Royal Palm Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt El Nido Royal Palm Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 07.00 uur en 18.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 500 per persoon.

Waar ligt El Nido Royal Palm Inn?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 2 km afstand van Marimegmeg Beach, Strand van Pangulasian Island en Las Cabañas Beach. Ook Corong Corong-strand en Openbare Markt van El Nido liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over El Nido Royal Palm Inn

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 29 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Josephine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint og behagelige hotel.
2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Juan Carlos

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There were ants in rooms and lobbies
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good

3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
6 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

divinia

2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival, I booked for 2 standard quadruple rooms, but because their Wifi was not working, they stated that they only had one quadruple room and instead gave us a classic double room. They stated their Wifi wasn't working for weeks and had no idea when it would be fixed. They offered a massage service from an outside company. When we booked the massages, they came to our hotel and said that their rates had changed and that the hotel had advertised incorrect prices. They also said they didn't have enough time to provide the services we had reserved for. There was also poor cell phone reception so it was difficult to stay in touch with anyone, most importantly our shuttle service & tour guide, During this time, they were also doing construction, so it was very noisy (loud banging). Whoever was doing construction, cut off our cable TV. So, our TV did not work. The breakfast is late. Most people need to get into town by 8am for their tours. We also had to leave early to get back to the airport which did not give us enough time for breakfast. The people at the front desk gave our room number to strangers who came looking for us for money. They opened our door while we were changing our clothes. This is a major safety issue. There are not elevators, so be prepared to climb stairs. Also, there are no phones to ring the front desk. So, if we ever needed anything, we had to find someone. I am very unhappy and dissatisfied with this property. I do not recommend it to anyone.
3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The only plus here was the service provide by one of the day receptionists, She was outstanding!
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Bonny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice, Clean.

It was a nice place. The dining area had the most beautiful view. Restaurant was only open during certain times and wifi was terrible, but, overall very nice. If you are planning to spend a lot of time in the hotel, spend the extra money and stay somewhere else. However, if you are looking for a nice clean place, away from the backpacker hoopla this is it. Not far from town. 100 pesos in a tricycle and walking distance to beachfront restaurants and shops. Staff were friendly. Bring a blanket! They only provide a bedsheet. The room was nice and cool. I didnt even use the A/C but was cold at night with no blankets.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Don R

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible

Very small room. Bathroom approximately 15 sq. ft. AC went out on the second day. No shelves or places to hang things. No wifi. Some rooms have no windows so very musty smelling. Spacious upstairs dining area that is very seldom used... but beautiful view. I realize this tends to be a crap shoot....but i struck out on this one.
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accessible location. Accommodating staff tho service is not to be parred with hotels. Buffet Breakfast is only available on weekends. They serve per plate Breakfast Meals only on weekdays. Each 2pax room only has a thin sheet of blanket and 2 pcs. of pillows. There are black ants crawling inside our room and a gecko making sounds at night.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, quiet, no water shortage, nice view at top floor
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
likes..the dining area overlooking the sea..the receptionist aivy is so nice & helpful..good breakfast.. dislikes..not a very clean inside & out..small room with unpleasant washroom..
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice stay

Was a good stay original room too small and hot upgrade was better but no fridge service was good
5 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Jacqueline, Los Angeles, CA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Contacted this hotel before my trip and advised them that we need airport-hotel transfer and they noted that but got to the airport and no hotel transfer waiting for us. I had to find one for my family to transport us to el Nido. Staff was very helpful but the hotel itself is not so great except the view from the 4th floor. It was the staff that made our stay there pleasant.
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

DEMETRIO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Surprisingly bad

Hotel staff was really friendly but this hotel doesn't clean room and does not issue environmental permit even if its paid.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Prisvärt.

Helt ok för priset, gångavstånd till los cabanos beach. Fick ett rum högst upp och mot den trafikerade vägen, lät väldigt mycket men stördes egentligen bara en natt utav trafiken. Kan ej haft något vattenlås på avloppet i duschen, lukta extremt mycket vissa dagar. Trivdes dock ändå, bra frukost och god mat på kvällen. Hjälpsamma med bokning utav båt-turer.
4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very good.and always going out there way to help you the condition of the rooms is terrible especially in the lower ground floor there are cockroaches running around and smells of damp.no TV and no air conditioning.the veiw from the restaurant is excellent. Overlooking the sea it's not worth the money
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCELLENT!
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

NAKAGAWA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

コスパ良好で清潔。

アイランドホッピングの予約をフロントにお願いしました。スタッフは皆親切で、きちんと手配してくれました。ちなみに私はほぼ英語が話せませんがなんとか理解して協力してくれました。朝食はビュッフェ形式で美味しかったです。海に面したところ(西)が共有スペースなので、夕陽が沈むのをゆっくり眺めました。徒歩5分かからず浜辺に行けますが、物売りが来るのでホテルにいました。朝食以外は食べ物の調達方法がないので、街の中心で済ませる必要があります。空港や街の中心部からは少し離れていますが(空港から400ペソ、ビーチから100ペソでトライシクルに乗りました)周囲もホテルがあり、賑やかだけどうるさすぎず、居心地が良かったです。
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Francisco, Wels OÖ.

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Kein 2 oder schon gar nicht 3 Stern Hotel ! ! !

Nach einem 5 Stunden lang andauernden Transfer von Puerto Princesa nach El Nido, freuten wir uns schon auf das gebuchte Zimmer im ROYAL PALM INN in El Nido. Die Enteuschung war groß, sehr groß, ein Zimmer mit 2m x 2,5m, kein Kühlschrank, wobei dann noch weniger Platz bzw gar kein Platz, dazu mit Fenster auf einen offenen Frühstücksraum, auf die Frage um ein Upgrate, boten sie uns ein Zimmer der gleichen Größe mit Balkon, mit Blick auf Baustelle. Danke nein! keine Empfehlung
5 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Yam, Philippines

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Disappointing

Their internet connection sucks. Staff are not friendly and accommodating.
3 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay away

They say they have WIFI that’s a lie.. Place is under construction which they don’t tell you about till you get there.. very loud hallways.. In a nutshell I’m a very low maintenance and would never stay there again NEVER!!
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Anna

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gångavstång till fin strand i närheten. Myror i rummet och i sängen. Väldigt lyhört mellan rummen. Ingen vidare frukost.
6 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Chiara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room is small but it's ok. only problem was to have the window right on the breakfast area, so every morning we were waken up very early
3 nachten verbleven in december 2017