Garnet Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor nudisten met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Garnet Hotel

Balkon
Een kluis op de kamer
Interieur
Exterieur
Interieur

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Een kluis
Massages in de kamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Een kluis
Massages in de kamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Een kluis
Massages in de kamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle Hama, El Nido, Palawan, 5313

In de buurt

  • Bacuit Bay - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Hoofdstrand van El Nido - 2 min. lopen - 0.2 km
  • El Nido Dock - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Corong Corong-strand - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Strand van Caalan - 3 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • El Nido (ENI) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪SAVA Beach Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Oppa Dryft | Fish - ‬1 min. lopen
  • ‪Big Bad Thai - ‬1 min. lopen
  • ‪Barakuda Seafood - ‬1 min. lopen
  • ‪Rooftop Bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Garnet Hotel

Hotel in de buurt van Hoofdstrand van El Nido
Bij Garnet Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een terras, stomerij-/wasservices en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Garnet Hotel zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Habibi

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 03.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat voor Covid-19 te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie is kleding optioneel.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Garnet Hotel El Nido
Garnet Hotel
Garnet El Nido
Garnet Hotel Hotel
Garnet Hotel El Nido
Garnet Hotel Hotel El Nido

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Garnet Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Garnet Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Garnet Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 03.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Garnet Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Garnet Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Garnet Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van El Nido, vlak bij Bacuit Bay en Hoofdstrand van El Nido. Ook Parochiekerk van St Francis van Assisi en TownSquare Heritage District liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Garnet Hotel

6,0

6,8

Netheid

7,8

Locatie

6,4

Personeel en service

5,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 76 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

gertjan, utrecht

Negatief: Netheid

Prima plek voor enkele dagen

Dichtbij strand + Locatie + Prijs kwaliteit verhouding + Douche was beschimmeld -

6/10 – Redelijk

gertjan_utrecht, utrecht

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Good price quality balance

+ location + staff + price + free coffee and tea + general living room - no wifi in room - bathroom not really clean

10/10 – Uitstekend

Meloney Blu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The bad reviews are all crap!!

The bad reviews are all crap.!!! Location - Amazing ✅ Staff & service - Fantastic ✅ Cleanliness - Great ✅ Electricity/hot water - Fantastic ✅ this is great hotel, El nido is an island in a third world country so expect minor glitches, The staff were fantastic when you get talking to them, treat them with kindness and they reflect it right Back at you which is beautiful. We extended our stay for another 4 nights. Stay in a delux room on the 4th floor. You have a whole roof top to yourself.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Taneli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tämän keskeisemmältä sijainnilta ei hotellia el nidosta löydy. Siisti huone ja kaikki toimi niinkuin pitää. Erityisen hyvä wifi yhteys sitä tarvitsevalle. Ilmaista kahvia tarjolla 24/7. Vaikka hotelli sijaitsee pääkadulla niin melu ulkoa ei kantautunut huoneeseen asti eli rauhassa sai nukkua
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bjorn

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

STAY AWAY from this place

Absolute everything about this so called "hotel" is terrible. They have no idea what customer service is ! Check in went wrong, got wrong room twice. Room without aircon that didnt work, forgot to clean the room one day caused by "no housekeepers" on duty !
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

DetmarRuhfus, South Africa

Reisde met partner
Positief: Netheid
For starters the room booked wasn’t a seaview as advertised and payed for. Sliding door in the room didn’t close properly so we could hear all the noise from the streets and surrounding pubs until early hours of the morning. Check in went fairly smoothly even though we maid a last minute reservation. Otherwise could have been better for the money spent. Location is in the busy part of town though..
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air condition was broken Place smelled bad Cold shower Noisy all day Construction banging on walls early in the morning Would never recommend this hotel
5 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No lift and free breakfast. Could have been better.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Enrique, Las Vegas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine, the receptionist, was very friendly and went out of her way one evening to find medications for us after all the local stores were closed. We were very appreciative.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Yoni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Baland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Det finns bättre

Helt ok hotell med trevlig personal. Några minus för insekter på rummen, gamla handdukar, och högljutt AC. Dålig ljudisolering överhuvudtaget. Nära till allt i El Nido
5 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Riccardo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Unprofessional

Staff wasn't helpful,cold shower and never clean the room in three days
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Juan, Los Angeles

Negatief: Personeel en service
Nice view of the bay if you get a deluxe room on the top floor (4th Floor). Power outage everyday in the entire town. No wifi in the rooms. Wifi is week (all of El Nido). The AC was not hooked to the generator so I was dying in heat. Couldn't sleep. The TV had issues which they couldnt fix. The staff was quite incompetent. Save your money and go elsewhere.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Uncool Room

Location of the building is good.

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schade nur kein Fenster dass wurde von andern Gebäude zugemauert.
7 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Ok, value for money.
3 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Markus , new England

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Necessities?

Wifi and AC are 2 of the most important things IMO. No Wi-Fi. Said was"weak." Needed to go 3blocks to restaurant for Wifi. Fo ac to work well in tropical climate the unit has to push the cold air and bathroom vent fan has to help eliminate hot air. In our case bathroom fan not working. System fail . Only stayed one night which was good. Nice view from 3rd floor over buildings of water. Short walk thru buildings to beach where boat tour launched.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid
Hotel cher par rapport aux prestations ! Mais tout est cher à El Nido ! Si vous aimez le calme, demandez une chambre ne donnant pas sur la rue.

4/10 – Matig

Jean-Marc

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Hôtel de plage

Le séjour dans cet hôtel a été compliqué au début avec deux nuits sans pouvoir dormir à cause de la clim très bruyante. Finalement, le personnel nous a fait déménager dans une chambre avec une clim plus silencieuse. La rue est passante est bruyante également. Le wifi ne fonctionne pas du tout même dans le hall. Mais bon, nous sommes sur une île et nous avons comme même passé un bon séjour.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect location!

Rooftop room, awesome view of the harbor. Great location, ceiling fan, however no elevator so we had to go up 4 cases of stairs. Wifi didn't work, bathroom can be improved.

2/10 – Ontzettend slecht

Lucie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst Hotel Ever! Don't stay here!!!!

The worst hotel we've ever stayed in. Upon arrival we were "welcomed" by unfriendly girl who took us to the room ( dark hole) . There was no window so we asked for the room with it and we were told that we didn't request for room with window !! So she then said she will find another room for us next day but since that she never get back to us. The room was very small,smelling like a poo,air con didn't work,shower was filthy and dirty,the bed looked 80 years old and like a single one and mattress very uncomfortable. Wifi didn't work AT ALL and when we asked staff to do something with that,they didn't care. We have seen many people complaining about broken shower,no hot water,wifi and milion other things and staff seemed to don't care. Get ready they switch off electricity in Palawan every day for some certain times and in the room with no windows it's quite big problem. We would never stay here again,for the price we paid,you can find much much better hotels in the area. This was a nightmare and don't really understand how someone can rate this hotel positively as this was horrible! Please take this as a warning and avoid this hostel!!!