Menzeh Zalagh

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en bars/lounges in Fes

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Menzeh Zalagh

Een Turks bad/hammam, gezichtsbehandelingen, 2 behandelingskamers
3 bars/lounges, een poolbar
Lobby
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Een minibar, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
10 rue Mohamed Diouri, Fes, 30000

In de buurt

  • Winkelcentrum Borj Fez - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Koninklijk paleis - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Place Bou Jeloud - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Blauwe poort - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 6 min. rijden - 5.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Fez - 17 min. lopen
  • Fes (FEZ-Saiss) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Zanzibar - ‬7 min. lopen
  • ‪Cyrnoss (معقودة) - ‬9 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬5 min. lopen
  • ‪La Noblesse - ‬6 min. lopen
  • ‪Amarez - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Menzeh Zalagh

Hotel met een chique stijl in Ville Nouvelle
Bij Menzeh Zalagh kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een nachtclub, een bar aan het zwembad en een terras. Word helemaal zen tijdens een bezoek aan de sauna of het Turkse bad/de hamam en geniet van een manicure/pedicure of een gezichtsbehandeling. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Barbecues, gratis kranten en een pool- of biljarttafel
Kamervoorzieningen
Alle 150 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Plasmatelevisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • 3 bars/lounges
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • MOROCCAN
  • PANORAMIC
  • PIZZERA

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.30 uur
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: EUR 46.84
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): EUR 46.84 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.83 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot het bubbelbad toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Menzeh
Menzeh Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes
Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes

Veelgestelde vragen

Is Menzeh Zalagh voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Menzeh Zalagh?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Menzeh Zalagh te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Menzeh Zalagh?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Menzeh Zalagh uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt Menzeh Zalagh een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Menzeh Zalagh?

Dit hotel ligt in Ville Nouvelle, binnen 15 minuten lopen van Winkelcentrum Borj Fez en Jardin d'Atlas. Ook Koninklijk paleis en Jüdischer Friedhof Hamburg liggen binnen 2 km afstand. Station Fez ligt op 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Menzeh Zalagh

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 71 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Daytona, Amsterdam

Negatief: Voorzieningen
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Karen, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Mooie hotel met een mooie zmeembad

Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Dutchbazz, Haarlem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slecht, slecht, slecht!!!

Twee hotels met dezelfde naam. Verwarring voor de taxichauffeurs. Slecht receptie balie personeel Onveilig deurslot naar kamer 233. Ook onveilig balkondeurslot. Overvol restaurant voor ontbijt om 06:00 uur.. Slechte ontbijt eten selectie beschikbaar. Geen sinaasappelsap voor ontbijt beschikbaar. Bar waiter sprak alleen Arabisch en niet Engels, Frans Spaans. Ik verliet het hotel na een nacht. Een vier sterren is een grapje.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onze boeking leek niet goed overgekomen; er werd wat rondgebeld en toen konden we toch terecht. Onduidelijke communicatie. Toeristenbetaling moest contant worden voldaan; wisselgeld zouden we de volgende dag ontvangen, want ze hadden geen briefjes van 20 dirham meer. Ook volgende dag niet. Uiteindelijk hebben we het zelf ingehouden op de betaling van onze barrekening bij het uitchecken. Verder nette service, nette kamer en redelijk ontbijt. Prima om een paar nachten te verblijven.

10/10 – Uitstekend

Toutu

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

NB, France

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Personnel très agréable très serviable, chambre et literies très propre, manque d’amélioration de la propreté sanitaire, manque de vérification robinetterie. Petit déjeuner non compatible à un hôtel 4 étoiles. Certains plat comme el harcha qui est servi avec un décalage. Manque de rigueur pour le personnel service petit déjeuner. Au petit déjeuner nous étions entouré par beaucoup de personnel qui nous mettent mal alaise. Bien situé pour aller à la médina. Hôtel très connu pour les taxis. Pas de navette ce qui est dommage. Manque de communication des services disponibles de la part de la réception. A éviter les chambres côté rue car beaucoup de bruit impossible de se reposer. Nous avons passer 5 nuits, c’etais tous les soirs beaucoup de bruits.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Une piscine très belle et une vue impressionnante vers la Medina.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again! Take your money somewhere else. They are SO Disrespectful to play music on highest level from the bar, right under the bedrooms until 3am everyday. Shame on you. Poor breakfast and unproffesional staff who never say hello. Only those in reception are okay. The room smelled strong from new painting of doors. I think the only thing good about this hotel is the location and the pool area. 1 min walk from the big mall and grocery store and restaurants. I will never come back.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service, check in took way longer than it should. They will nickel and dime you...charge you a bunch of extra fees for silly things. I could have found a better hotel for less money, and in a better location.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Rooms lock you out. Water stops working and lights go out. WiFi reception is non existent in rooms. Breakfast and dinner poor.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

YIGIT

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property well positioned over the hill grate view. My reservation didn’t reach the front desk all day long , l called Expedia twice 40 minutes each time until late that day, Water very slow in bathroom, shower, and faucet , breakfast terrible. I had upset stomach that day because the taste of the coffee and the tea .
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Isabelle

Negatief: Personeel en service

Grande déception!!!! :(

Ça a pris près de trois heures, arrivés à l’hôtel, pour avoir accès à notre chambre! Le personnel et le directeur de l’hôtel refuant d’accepter la confirmation de réservation de la chambre d’Hotels.com sans que nous ajoutions un 75Euros cash!!!! Après un deuxième appel au service à la clientèle de Hotels.com, le directeur, tremblotant, nous a assigné notre chambre!!....sans le 75 Euros cash à débourser! Arrivés à notre chambre, celle-ci n’était pas prête...... Nous avons dû patienter encore une dizaine de minutes avant de pouvoir y déposer nos valises! Aucune excuse de la part des employés, ni de la direction! Au niveau du restaurant à la carte, AUCUN service non plus... des clients assis à une autre table nous ont avisé que nous n’aurions aucun service tant que nous n’irions pas voir quelqu’un à la cuisine!!! Il était +/-20 heures....(heure du Souper) Ce fut extrêmement long, mais nous avons fini par manger! .....le même long processus pour réussir à avoir notre facture.... Il n’y a absolument aucun service dans cet établissement! Quand à la chambre, un évier de bloqué(non-fonctionnel), mais lit propre et confortable.....(seul point positif).....nous pourrions ajouter que la situation géographique est très bien! Séjour d’une seule nuit extrêmement décevant et stressant!
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Heino, Bremen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe eine Woche dort verbracht, vom 17. Oktober bis 24.10.2018. Vor 20 Jahren war das sicher ein schönes Hotel, aber seitdem ist aber auch wirklich nichts mehr gemacht worden. Das Hotel bedarf dringend einer Grundsanierung, nichts ist richtig in Ordnung, angefangen bei der Duschbrause, dem Wasserhahn, den wackelnden Tischen, den nicht schließenden Schränken, den abgestoßenen und nicht schließenden Türen und so weiter. Die größte Frechheit ist allerdings der Preis für das Frühstück, 12 Euro pro Person für ein Frühstück unterster Qualität. Direkt gegenüber vom Hotel gibt es das Café „ Etoiles de Fes“. Dort kann man wunderbar zwischen drei und fünf Euro frühstücken.
7 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mal nada de amabilidad, ni tampoco desayuno, wifi muy mal no volveria mas
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Danke

genug stress gehabt. Unfreundlich, jeden tag das gleiche Frühstück genauso Abendessen. Naja von Afrika kann man Bestimmt nicht viel erwarten.
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Christine, Leadville, CO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent hotel in Fes for Westerers

Menzeh Zalagh had extremely comfortable rooms, OK (not great) Wifi connection, a beautiful garden and pool area, and various options for food and wine/beer. It is in the Ville Nouvelle, so definitely not a riad in the Medina if that is what you are looking for. Food, beer, and wine were available most of the time--to fit your schedule--and OK for a Western-oriented hotel. We ate a lot of pizza! There are beer specials every night. The pool is beautiful and refreshing, although the lack of rules could have teens cannonballing onto you while you are swimming laps. Our biggest negative involved breakfast. It was always the same (Berber cakes, hard-boiled eggs, roasted tomatoes and potates, olives, 6 kinds of puff pastry, and cucumbers and tomatoes. NO fresh fruit or even dates, ever. No yogurt. Nescafe coffee. I was so tired of this after a week and a half that I wanted to cry--or at least go somewhere else despite having paid for breakfast through my room rate. The next negative involved the tour guide who alway hung out by the front desk and pestered us about tours. He was always ready to jump on us when we were going in and out. So, two negatives among a host of good features. It is also only a couple of blocks from the huge Borj Fes mall if you want to get some fresh fruit and yogurt and the Carrefour supermarket (I did) or peruse the liquor store (did that, too).
9 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel & staff were very nice. I would definitely stay here again.
5 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rudest staff around. Bellman cursed us out for not a large enough tip. Rest of the staff rude and unhelpful.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Fatima-Zohra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Gianfranco, Milano

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Albergo a 4* forse 10 o 15 anni fa.

Nelle stanze tutto rotto. Ristorante molto scadente. Manca la frutta e i piatti del self service non vengono ripristinati. Prezzo assolutamente fuori mercato per i servizi offerti.
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Gianfranco, Milano

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Sopravalutato

Albergo da 2* forse 2e1/2 ma non oltre. Ristorante scadentino. Personale della cocierge poco collaborativo. Pulizia dei lunghi comuni, molto a desiderare.
5 nachten verbleven in februari 2018