Fotogalerie voor Manacá Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Martins Pena 269, Foz do Iguaçu, PR, 85864020
Over deze accommodatie
Manacá Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Lider Palace Hotel
Lider Palace Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
7.8 van 10, Goed, 590 beoordelingen
De prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. BRL 25 per persoon
- Parkeerkosten: BRL 25 per dag
- Administratietoeslag: BRL 2.30 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPal.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De aanbetaling kan worden voldaan via bankoverschrijving of PayPal. Je ontvangt binnen 48 uur na het boeken een e-mail met betaalinstructies.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Manaca
Manaca Foz do Iguacu
Manaca Hotel Foz do Iguacu
Manaca Hotel Foz Do Iguacu, Brazil
Manacá 4Soul Hotel Foz do Iguacu
Manacá 4Soul Hotel
Manacá 4Soul Foz do Iguacu
Hotel Manacá 4Soul Foz do Iguacu
Foz do Iguacu Manacá 4Soul Hotel
Hotel Manacá 4Soul
Manaca Hotel
Manaca 4soul Foz Do Iguacu
Manacá 4Soul
Manacá Hotel Hotel
Manacá Hotel Foz do Iguaçu
Manacá Hotel Hotel Foz do Iguaçu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Manacá Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gerson
Zakenreiziger
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerson
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jaqueline
18 mei 2025
Positief: Personeel en service
Jaqueline
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Fábio jose
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fábio jose
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Karina
16 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Karina
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Zakenreiziger
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Carlos
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Claudio
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale pelo custo beneficio.
Claudio
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jonny nelson
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jonny nelson
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kelem
Reisde met een groep
13 apr 2025
Kelem
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alex
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alex
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ronaldo
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ronaldo
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
MARCELA CAROLINE
5 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Custo benefício bom. Mas não voltarei.
MARCELA CAROLINE
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Armando Silva
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
BOM CUSTO BENEFÍCIO.
Armando Silva
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Neusa Alice
31 mrt 2025
Neusa Alice
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Thiago
Reisde met een groep
24 mrt 2025
Positief: Netheid
Thiago
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
ANA CLAUDIA
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom
ANA CLAUDIA
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Maria L
11 mrt 2025
Maria L
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Willian
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willian
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
Reisde met een groep
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcus
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
PAMELA
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
PAMELA
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Araci
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Araci
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Leandro
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hote
Leandro
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024