Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Fleming's Conference Hotel Frankfurt

Fleming's Conference Hotel Frankfurt
Elbingerstrasse 1-3, Frankfurt, HE

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 581 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 23 sep 2019
Dear Guest, thank you very much for the really nice feedback. We are really happy about it and hope we see sou soon back here in our hotel. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's fine. Outside is outdated but inside is okay.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 16 sep 2019
Dear Guest, thank you very much for the really nice feedback to your stay in our hotel. We are really happy that you had a pleasant stay in our hotel and i hope we can welcome you again. Have a great week. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Dit hotel is een prima onderkomen. Nette kamer, prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Kamers niet gehorig.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 24 jun 2019
Dear Guest, thank you very much for the really perfect review. We are really happy about it and we hope we see you again. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fleming's Team op 24 dec 2018
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt! Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen und wünschen schöne Weihnachten. Ihr Fleming's Team

8/10 – Goed

Emile, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
centraal gelegen met goede aansluiting naar binnenstad.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Fleming's Team op 28 okt 2018
Dear Emile, thank you for your Feedback! We love to welcome you back on your next trip to Frankfurt. Untill then all the best, Your Fleming's Team

8/10 – Goed

Joost, Zutphen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij een metrostation.
Mooi hotel vlak bij een metrostation. Het onbijt was goed maar geen aparte extra dingen. Kamer was prima en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Marcus Spieles, Frontoffice Manager op 18 dec 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us a feedback on your stay in our house. We thank you for your great review and look forward to welcoming you again soon Kind regards, your Fleming's Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed zakenhotel
Parkeren op eigen terrein mogelijk, tegen vergoeding. Keuken is tot 23:00 hr. open, ideaal voor late arrivals
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Marcus Spieles op 8 dec 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us a feedback on your stay in our house. We thank you for your great review and look forward to welcoming you again soon Kind regards, your Fleming's Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zie boven goed lezen kennen wij elkaar hebben we samen geknikkerd wat een onbeschofte aanhef
Reactie van Fleming's op 23 mei 2017
Dear Guest, We are glad that you enjoyed your stay in our house and looking forward to welcome you again soon Kind regards your Fleming's Team

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed zaken hotel
Goed hotel, we hebben heerlijk gegeten in het restaurant, ontbijt is zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Hotelkamers zijn mooi ingericht. Hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer.

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Edwin, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel dicht bij het centrum en de beurs. Met een Taxi goed en snel te bereiken.

10/10 – Uitstekend

Yvonne, Neede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en goede service
Dit hotel is ons prima bevallen, vanaf de snelweg goed te bereiken, eigen parkeerplaats (tegen betaling). Op 5 minuten lopen ligt de U-bahn waardoor je snel in het centrum komt. Super bedden en vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Mark, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit rond de messe
Goed hotel, gratis internet, gratis shuttlebus naar de messe (in mijn geval). Locatie is niet gunstig ten opzichte van de messe maar door de shuttlebus prima te doen. Prima prijs/kwaliteit rond de messe

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
徒歩圏内にコンビニやスーパーなど売店らしき店は全く無くお菓子や水、軽食を買うのに困る。静かな場所なので、のんびり過ごしたい方には良いです。
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sven Feck op 28 sep 2020
Dear Guest, thank you very much for the feedback and also the explanation of your view. We hope we can welcome you again and wish you a good start in the new week. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel mit toller Dusche
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sven Feck op 28 sep 2020
Lieber Dirk, herzlichen Dank für die sehr positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich sehr wohl gefühlt haben und wünschen Ihnen einen tollen Wochenstart. Viele Grüße Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 22 sep 2020
Lieber Gast, vielen Dank für die sehr schöne Bewertung. Wir freuen uns wirklich sehr darüber und würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Viele Grüße Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sven Feck, General Manager op 8 sep 2020
Dear John, thank you so much for the really nice Feedback score. We are really happy about it and hope we can welcome you again here in our hotel. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Ute

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Sven Feck, General Manager op 8 sep 2020
Liebe Ute, ein herzliches Dankeschön für die tolle Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hause. Wir freuen uns dass Sie mit unserer Serviceleistung zufrieden gewesen sind und würden uns freuen, wenn wir Sie wieder bei uns begrüßen dürften. Herzliche Grüße Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

eiji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
常宿です。
常宿です。 値段相応の内容です。 静かで過ごしやすいホテルです。
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Murat

2 nachten verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rundum ein angenehmer Aufenthalt, trotz umbuchung von Flemmings Conference zu express.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 22 mrt 2020
Lieber Gast, wie wir aus der Bewertung entnehmen können, waren Sie mit unserer Serviceleistung nicht zufrieden. Können Sie mir hier kurz eine Info geben, was wir hier verbessern können, damit wir hier direkt an unserer Qualität und Serviceleistung arbeiten können. Herzlichen Dank und bleiben Sie gesund. Viele Grüße Sven Feck General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 22 mrt 2020
Lieber Gast, wie wir aus der Bewertung entnehmen können, waren Sie mit unserer Serviceleistung nicht zufrieden. Können Sie mir hier kurz eine Info geben, was wir hier verbessern können, damit wir hier direkt an unserer Qualität und Serviceleistung arbeiten können. Herzlichen Dank und bleiben Sie gesund. Viele Grüße Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Var på mässa och brukar bo här. Ligger ok och det är nära till spårvagn. Frukosten har varit bättre, finns stunder då personal inte hinner med att ta fram porslin, glas mm.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 2 mrt 2020
Dear Guest, thank you very much for your really nice feedback. We are really happy about it and hope we see you soon back here in our hotel. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Noreddine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 27 feb 2020
Dear Noreddine, wow what a wonderful review score to your stay in our hotel. We are so happy about it and we hope we see you soon back here in our Flemings Conference Hotel. Have a nice Weekend. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 27 feb 2020
Dear Guest, thank you so much for this brilliant feedback score. We hope we can welcome you again and wish you a really nice weekend. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Guest, thanks for your stay in our hotel and the really nice feedback. Hope we can welcome you again here in our Flemings Conference Hotel. Best regards Sven Feck / General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Guest, thanks a lot of for this really good feedback score. We hope we see you soon back here and wish you a really nice week. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Aref

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Aref, thanks a lot of for this really good feedback score. We hope we see you soon back here and wish you a really nice week. Best regards Sven Feck General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
最寄りのSバーン駅から少し距離があった。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We hope we see you soon back here. Should you have any points which we can increase for the future, please let me know. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Caitlin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean & Efficient- and a great Breakfast!!
Always a good efficient stay. Good, clean room, great breakfast. Check in always friendly and effecient
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Caitlin, a really big thank you for this perfect review score. We are so happy that you had a perfect stay here in our Flemings Conference Hotel. Hope we see you soon back here. Have a great week. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Boers

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Boers, thanks for your stay in our hotel and the really nice feedback. We are so happy that you had a good time in our hotel. Best regards Sven Feck

10/10 – Uitstekend

Mary Jane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient to transport
I like to stay here when working in Frankfurt. It is a short walk to the metro and in a quiet neighborhood.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Mary Jane, thank you so much for this perfect review score. We hope we can welcome you again and wish you a good start in the week. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Monica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Trevligt hotell, bra service och bra läge
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Monica, thanks a lot for this really nice feedback score. We are so happy that you had pleasant stay in our hotel. Wish you all the best and hope we can welcome you again. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 17 feb 2020
Dear Guest, thank you so m uch for this brilliant feedback score. We are so happy about it and we hope we see you soon back here. Have a good day. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

MYEONGSEOK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 3 feb 2020
Dear Myeongseok, a big thank you for this brilliant Feedback to the overnight in our hotel. We are so happy that you had a perfect stay in our hotel. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location to the Messe. Only one thing was on the morning I was leaving, housekeeping came into my room at 8.15 without knocking and woke me up !
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sven Feck / General Manager op 14 jan 2020
Dear Guest, thank you so much for this brilliant feedback score to your stay in our hotel. We are really happy about it. Thank you also for the comment regarding the Housekeeping. We will discuss this directly with our Housekeeping Manager. Please excuse this. Hope we can welcome you again. Have a great day. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt gut, man kann alles mit der U-Bahn erreichen und muss nicht lange fahren. Das Personal war immer freundlich und das Frühstücksbüffet hatte reichlich Auswahl. Werden auf jeden Fall noch mal kommen, allein wegen der durchsichtigen Dusche! Mega Hingucker.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sven Feck op 12 jan 2020
Lieber Gast, vielen Dank für die wirklich sehr schöne Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hause. Wir freuen uns wirklich sehr dass Sie einen perfekten Aufenthalt bei uns hatten und Sie mit unserer Serviceleistung und unserem Produkt, gerade die Dusche, rundum zufrieden gewesen sind. Wir wünschen Ihnen ein schönes Wochenende Viele Grüße Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal, tolles Frühstück, zentrale und doch ruhige Lage
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 20 dec 2019
Lieber Gast, ein ganz großes Dankeschön für die tolle Bewertung zu Ihrem Aufenthalt. Wir freuen uns wirklich sehr, dass Sie einen perfekten Aufenthalt bei uns hatten und würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen ein frohes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr. Viele Grüße Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is very clean and the service is nice. Plenty of parking space suitable for people drive to here
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 25 nov 2019
Dear Guest, thank you yo much for your really nice Feedback. We are so happy about it and hope we can welcome you again. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Beatrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 25 nov 2019
Dear Beatrice, a really big thank you for the perfect review score in our hotel. We are so happy that you had a perfect stay here in our hotel and hope we can welcome you again. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Ryan, Tokyo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large comfortable room. Nice restaurant on sight. Double bed is really two twins pushed together so just slept to one side.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 25 nov 2019
Dear Ryan, thank you very much for the 5 star review to your booking in our hotel. We are so happy about it. Hope we see you soon back here in the hotel. Have a great week. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 11 nov 2019
Dear Guest, a really big thank you for the 5 star review score. We are so happy that you had a perfect stay in our hotel. We hope we see you soon back. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Sean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hidden gem
We had to make last minute changes due to a hotel we booked being boarded up! I wish I had found this hotel sooner. The accommodations were top notch, the service was outstanding, and our stay in Frankfurt was saved!
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 4 nov 2019
Dear Sean, thank you so much for this brillant feedback to your stay in our hotel. We are totally happy that you had a perfect stay in our hotel and hope we see you soon back here. Have a great week. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

natpakun

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 31 okt 2019
Dear Guest, thank you so much, for this really nice feedback score to your stay in our hotel. We are so happy that you had a perfect stay here in the hotel. Hope we see you soon back. Best regards Sven Feck General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 29 okt 2019
Dear Guest, thank you very much for your Feedback score. Should you have any points which we can do better in our service and quality Level please let me know. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
20 min from airport and good price, Good in-house resto
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 28 okt 2019
Dear Guest, thank you so much for this brillant Feedback score. We are really happy that you had a perfect stay in our hotel. Wish you a perfect start in the new week. Best regards Sven Feck General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 25 okt 2019
Dear Guest, thank you very much for the really nice feedback. We are really happy that you had a pleasant stay in our hotel. Wish you a nice weekend. Best regards Sven Feck General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sven Feck / General Manager op 23 okt 2019
Dear Daniel, a really big thank you for this perfect review score. We are so happy that you had a perfect stay here in our hotel. Hope we see you soon back. Best regards Sven Feck General Manager