Kameruitzicht

Beoordelingen van H+ Hotel Frankfurt Airport West

3 out of 5
H+ Hotel Frankfurt Airport West
Casteller Strasse 106, Hofheim am Taunus, HE

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 273 van 729 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 315 van 729 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 729 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 729 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 729 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jürgen, Andelst

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great business hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 16 okt 2023
Dear Jürgen, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the H+ Hotel Frankfurt Airport West!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Senada

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, clean and super good breakfast. Direct nearby the highway
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 13 sep 2023
Dear Senada, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in the H+ Hotel Frankfurt Airport West.King regards, Your H-Hotels Team,, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Fijn bed en lekker ontbijt
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 16 jan 2023
Dear guest,thanks a million for your fantastic review. We are happy to read, that you enjoyed the excellent breakfast and the comfortable beds. We are more than happy about your rating. Please come back soon for another brilliant stay. Greetings from the H Hotel Frankfurt Airport West.Kind regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Cindy

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 11 jan 2023
Dear Cindy,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Harm

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 15 jul 2022
Dear Robert, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 20 jun 2022
Lieber Robert, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

Dirk

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ihre H+Hotel Frankfurt Airport West op 1 mei 2022
Vielen Dank für Ihr positives Feedback.

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 6 dec 2021
Dear Robert, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from H+ Hotel Frankfurt Airport West! King regards, Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9/10
Ben al meermaals in dit hotel geweest,zeer comfortabel,bed,douche enz. S'Middags lunchbuffet,zeer goed met diverse gerechten.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 15 nov 2021
Dear Jean, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in H+ Hotel Frankfurt Airport West! King regards Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 3 nov 2021
Dear Andrew, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again. Best regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij snelweg richting Zwitserland en Oostenrijk. Oppervlakte kamers gering maar voor één nacht voldoende. Zeer goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 30 aug 2021
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Airport West! Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

Beatrix

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Een prima hotel, netjes, vriendelijk personeel,goed ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Kapoor op 1 aug 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns Ssie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Rezeption op 4 jun 2021
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig.

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 19 okt 2020
Lieber Robert, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

8/10 – Goed

Sebastiaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, netjes. Vriendelijk personeel. Kamer is praktisch en compleet.
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Sadeq

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
although it's under construction, everything is fine. it's good price and free parking.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van H+ Hotel op 27 jan 2020
Hello, thank you very much for your feed back, we are allmost finish with the renovation, we hope to see you again and this time will be everything ready and you can enjoy your stay.

8/10 – Goed

S.H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel met goed ontbijt. Schone kamers.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 16 sep 2019
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Airport West! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff. Good bed and pillow. Great breakfast. Wifi was ok, but not very fast. Reading the newspaper was very slow.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 9 sep 2019
Dear Marcel, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Airport West! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ihr Team von den H-Hotels op 12 okt 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und eine angenehme Zeit verbracht haben. Unser Team freut sich schon auf Ihren nächsten Besuch und bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute! Beste Grüße Ihr Team von den H-Hotels Christina Dinklage – Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ihr Team von den H-Hotels op 12 okt 2019
Lieber Gast, ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung und die Zeit, die Sie sich hierfür genommen haben. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch restlos überzeugen zu können und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Viele Grüße Ihr Team von den H-Hotels Christina Dinklage – Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Arnoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 19 aug 2019
Lieber Arnoud, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder! Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend ontbijt, rustig kamen, super dicht bij de snelweg en netje gratis parkeerplaats
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 19 aug 2019
Dear Maureen, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Frankfurt Airport West! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9/10
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 19 aug 2019
Dear Jean, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from H+ Hotel! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 9 jul 2019
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Mühe gemacht und diese freundliche Bewertung verfasst haben. Wie schön, dass Sie sich insgesamt bei uns wohl gefühlt haben. Wir hoffen, wir können Sie bei Ihrem nächsten Besuch sogar noch mehr begeistern und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9/10
Fantastisch hotel ,ontbijtbuffet ( zeer verse broodjes ) zeer uitgebreid.Gezellige bar.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Your Team of H-Hotels op 19 jun 2019
Dear Jean, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Frankfurt Airport West!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 11 jun 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und eine angenehme Zeit verbracht haben. Unser Team freut sich schon auf Ihren nächsten Besuch und bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute! Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, goed ontbijt en zeer centraal gelegen. Shuttle service naar de luchthaven en goede parkeergelegenheid.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van H+ Team op 12 jun 2019
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung! Ihre Meinung ist uns wichtig!

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 4 jun 2019
Dear Luc, Thank you very much for sharing some great impressions with our future guests. We hope to welcome you soon back again for some memorable days in our hotel. With much appreciation, Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak bij de snelweg en een prima ontvangst. Ontbijt en avondeten was heerlijk.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van H+Team op 18 mei 2019
Dear Sirs, thank you for your feedback! We hope to see you soon with us!

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
short stay but perfect
prima hotel voor een short stay, goed bed, goed ontbijt schoon en goede parkeer gelegenheid.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 10 dec 2018
Dear Joost, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Frankfurt Airport West! Your Team of H-Hotels

10/10 – Uitstekend

BATTERY SUPPLIES NV

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
highly recommended!
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Miriam op 12 okt 2018
Dear guest, thanks a million for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 5 star rating. Please come back soon for another brilliant stay. Kind regards, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Goede keus voor het vliegveld
Fijn hotel, minder boeiende omgeving. Goede keuze indien je bij het vliegveld moet zijn of anders afspraken hebt. Eten en ontbijt prima.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Miriam op 27 aug 2018
Dear guest, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Frankfurt! Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

6/10 – Redelijk

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7/10
Goed hotel maar veel lawaai van airco ,autobaan,cargovliegtuigen Frankfurt.Er is mij wel een beter kamer beloofd als tussenovernachting bij het naar huis gaan.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Miriam op 20 aug 2018
Dear Jean, Thanks a lot for being our guest and for sharing your impressions with us and our future guests. Your feedback is very helpful for us to improve our service constantly. We hope to welcome you very soon in our hotel. Kind regards, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

marc, aalst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Frankfurt
Leuk hotel dichtbij autostrade en luchthaven.Bij boeking op laatste minuut kan je een heel goede korting verkrijgen !
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Miriam op 18 jul 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again. Best regards, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel voor een overnachting goede kamer en uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Miriam op 18 jul 2018
Dear Ronald, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again. Best regards, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

jv, soest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een doorreis.
Makkelijk bereikbaar. Schoon. Kamer ruim voldoende voor een overnachting. Met restaurant voor het avondeten. Dus geen zoek tocht. Heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Miriam op 20 mrt 2018
Dear guest, Thank you very much for sharing some great impressions with our future guests. We hope to welcome you soon back again for some memorable days in our hotel. With much appreciation, Your Team of H-Hotels Miriam Braun Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

gerard, stadskanaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding
Prima hotel met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zeer goed ontbijt. Prima ligging tov de snelwegen
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachtingsplaats pal naast de snelweg.
Wij hebben hier overnacht onderweg naar Italië en dat was prima. Het was 's avonds bij het inchecken wel druk, doordat dit typisch een vliegveld hotel is en er denk ik net een buslading vliegreizigers was aangekomen. Maar dit werd vrij vlot afgehandeld. Ontbijt was ook goed.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor een nacht
Goed hotel voor een nacht Restaurant is wat minder Ontbijt is goed

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima ligging ten opzichte van stad en luchthaven.
Net hotel, degelijke service. Sanitair gedateerd, wel schoon.

4/10 – Matig

Ernst, Tilburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Onvriendelijk behandeling
Ik boekte via Hotels.com, en betaalde vooraf. ik verbleef 2 nachten. op de eerste nacht nam ik een paar wijntjes in de veronderstelling dat ik deze op de kamer kon laten zetten, maar nee, die moesten meteen worden voldaan. Omdat ik geen CC bij me had ging ik naar mijn kamer en dacht "ik betaal dat morgen wel". De telefoon ging echter rinkelen en ik moest en zou de rekening meteen komen voldoen. En dat terwijl ik 2 nachten zou blijven. Ik voelde me bijna een crimineel. En als dat nog niet erg genoeg was, was de fles wijn 5 euro duurder dan op de menu-kaart stond! Ik voelde me niet echt gewaardeerd als gast en zal volgende keer een ander hotel gaan zoeken in die buurt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel voor doorreis
Super hotel voor doorreis naar ander land, bijvoorbeeld naar zuid of oost Europa. Zit naast de snelweg, heeft ruime parkeergelegenheid, een goed restaurant om te dineren en een heerlijk ontbijtbuffet. Verder supervriendelijk personeel die ook Engels kunnen. Kleine tip: neem bij warm weer een upgrade naar een kamer met airco.

8/10 – Goed

P., Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel in nabijheid Frankfurt airport, airport shuttle service aanwezig. Inchecken hotel ging vlot, kamer was schoon, badkamer schoon, voldoende handdoeken, tv, airco, alles prima.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
1 nacht voor beursbezoek Messe Frankfurt

10/10 – Uitstekend

E.H., Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prefect Hotel
Perfect nice hotel, we are comming here now for several years. Till next time.

2/10 – Ontzettend slecht

Rob, Castricum

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
How not to treat your guests
Arrived at 23:30 at hotel to find out that hotel was overbooked. I travel a lot and understand that this can happen but there is an opportunity in how you solve this as a hotel. All went wrong. Nothing was prepared, hotel did have my mobile number and could have informed me about the situation and direct me to alternative hotel, no instead they let me arrive first and then direct me to another hotel 20 minutes drive away. No apologies, no upfront compensation offered, they expected me to pay the same rate I booked at Ramada. I did not agree and finally nightmanager offered 50% disc.and would arrange this. Next morning upon checkout at the new hotel nothing was arranged so I had to call Ramada again to confirm the disc. It is not about the discount, it is about how an overbooking was handled, clearly no management instructions or guidelines how to act in such a situation! Never again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima om te slapen als je op doorreis bent
Ik had een 2-persoonkamer geboekt, maar er was slechts op 1 persoon gerekend. Toen ik dat ging melden, werd er een dekbed uit een kast gehaald en moest ik er zelf mee naar m'n kamer. handdoeken heb ik maar laten zitten. Dan maar 1 grote en 1 kleine handdoek.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer