Receptie

Beoordelingen van ibis Styles Frankfurt City

3 out of 5
ibis Styles Frankfurt City
Moselstrasse 12, Frankfurt, HE

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 115 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 165 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 415 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Ontvangst goed, badkamer niet schoon. Constant geluid van lopende waterleiding. Ontbijt goed. Afscheid minder aardig personeel
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect voor een citytrip
Ideale uitvalsbasis om frankfurt te verkennen, metro dichtbij maar alles is perfect te voet te doen. Aan de receptie zijn ze enorm vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet heel verzorgd en continue wordt alles aangevuld.gewoon perfect voor een citytrip!
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jan

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We zijn over alles tevreden diervriendelijk en de kamer is schoon prijs kwaliteitverhouding zeer goed
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oke verblijf
Bed was prima en schoon! Badkamer enorm klein! Douche cabine dusdanig klein dit kan echt niet!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Wahid op 19 feb 2019
Dear Oke, thank you for your kind Respond. We Hope to See you in our Hotel again and show you our new Rooms.

10/10 – Uitstekend

Nils

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
ik had een verkeerde dag geboekt maar ze deden niet moeilijk. prima service !
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne kamers, modern en schoon. Service kan beter.
Uitstekende locatie, dichtbij het station en een moderne en schoon hotel. De service was wat teleurstellend. Er kon geen lachje vanaf en de de taxi die wij in de ochtend vroeg nodig hadden, was er niet. Is men waarschijnlijk vergeten te bellen. Wij hebben gelukkig op straat bij het station een taxi kunnen nemen voor onze rit naar de luchthaven.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

arezoo, rotterdam,nl

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed Stay
The hotel was just as described. It was perfect for our family of four and conveniently located to the train station.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hijiri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
机は狭い。
机がメチャクチャ狭い。シャワーブースが狭い。 その他は良い。駅からの道は確かに女性1人だと怖いかもしれませんが、まあ普通に歩いていたら問題ないのでは?
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Shui Kwan Kelly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel was just 2-3 minutes walk from Central Train station, but you have to balance out the cleanliness and privacy vs the convenience. I found the surrounding was a bit messy and dirty
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Juan Enrique

Zakenreiziger
Nuevo Ibis Style, reformado hace poco tiempo (años). El mayor cambio esta prácticamente en las plantas abajo. Habitación doble, holgada, dispone de aire acondicionado y calefacción. En el 7° piso hay habitaciones con balcon. Baño ajustado. Relacion calidad / precio, a mi entender algo carete.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Steffen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
in Bahnhofsnähe
nettes Hotel im gruseligen Bahnhofsviertel
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marina

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Prinzipiell war das Hotel sehr sauber. Das Zusatzbett/Klappcouch war allerdings eine Katastrophe die zu Rückenschmerzen geführt hat. Auch das Bad war sehr eng und unpraktisch mit einer Badewanne. Frühstück war dafür umso besser mit einer riesigen Auswahl. Auch das Personal war awhe zuvorkommend und freundlich.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gertrud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple, but clean and comfortable room. Great breakfast buffet! Personnel very helpful and friendly. Very conveniently located to various sights, for instance, the river promenade and the art museum. The closeness to the train station is also very convenient, but has the disadvantage that there are some less trustworthy people around. We had no problems, however.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

DEVESH MILIND

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel front desk staff was friendly and helpful. Room was unsatisfactory, bathroom was not clean. Hotel location feels unsafe.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marina

Loved the breakfast!
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Alberto

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
There were spiders and webs all over the room, the room’s carpet was really dirty.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Naxhije

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

ATSUSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
location is nice (very close to Frankfurt Central Station) on the other hand, so many foreigners were stationed on the street.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Anja

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Theoretisch hat das Hotel eine gute Lage mit schneller Anbindung zum Hbf, aber leider ist die Gegend um den Hbf nicht die sicherste und ansprechendste. Das Personal war sehr freundlich, das Frühstück gut auch wenn der Buffet-Bereich etwas klein ist und es bei großem Andrang schnell zu "Stau" kommen kann. Die Zimmer sind okay, hätten hier und da bestimmt ein wenig Renovierungsbedarf, aber tun ihren Zweck. Die Matratzen waren nur leider schrecklich weich. Unter einem unserer Betten haben wir noch Müll unseres Vorgängers gefunden, was nicht unbedingt für eine sehr gründliche Reinigung spricht. Alles in allem ein zweckmäßiges Hotel für einen kurzen Aufenthalt in der Stadt. Ich habe schon bessere Hotels der Ibis Styles Kette erlebt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van MKT op 13 jul 2023
Sehr geehrte Frau Anja,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im {hotel} die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke {brand} setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenM.Karimi

8/10 – Goed

Stéphane

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van MKT op 13 jul 2023
Dear Stephane,We very much appreciate your comments regarding your stay at the {hotel}. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,M.Karimi

10/10 – Uitstekend

Gerald

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van MKT op 13 jul 2023
Sehr geehrter Herr Gerald,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im {hotel}.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenM. Karimi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近、綺麗、快適
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Emmet

4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Kay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Néstor

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Desepcion
Un problemas el elevador los baños con muy mal olor y pisos sin boquillas. No hay contactos en las mesas de noche para celular y otras cosas. Los alimentos en las mañanas buenos en general.
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Deborah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Stayed for a couple hours for a layover. House keeping came into our room when we left to eat. Can hear everything from the room. Will not be returning.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van M.Karimi op 8 mei 2023
i am sorry , please write us clear what happend

10/10 – Uitstekend

Juliane

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Louise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ioannis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Practical location
Participating at exhibition in Frankfurt. Close to the inner city, public trafic and the exhibition center
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jaimee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a fantastic stay at the Ibis. The bedrooms were clean, staff were helpful and breakfast was delightful. Do recommend if you stay at this property to exit the door, turn left and walk towards the water. Will lead you to a lovely spot and a short walk to old town!

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Yu-Lun

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
The shower area was stuck for two days so you have to finish the work in a minute. The room is quite different with what it looks like on the website.
2 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Chelsea

8/10 – Goed

Marcus

3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Kit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The service from check in by Jovana was above and beyond. She is fantastic and so very helpful. The ladies in the breakfast room made sure that everything was always clean very well organized. Our room was always made up after being out for a while.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Masahiko, Urayasu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
中央駅からもシュテーデル美術館からも徒歩圏内で便利。
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Luisa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat ein super Preis-Leistungs-Verhältnis. Das Frühstücksbuffet ist sehr gut. Jeder Zeit wieder. Einziger Nachteil das Doppelbett mit nur einer Matratze und auch nur einer Bettdecke, geht gar nicht.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Yasmin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt nur wenige Gehminuten vom Hauptbahnhof entfernt und ist somit super angebunden. Die Lage im Bahnhofsviertel muss man mögen. Unser Zimmer war zum Innenhof und somit sehr ruhig. Das Zimmer war recht klein, die getrennten Betten war nur ca 30 cm voneinander entfernt, da hätte man auch gleich eins nehmen können. Das Bad hätte sauberer sein können, wir fanden noch Haare vom Vorgänger auf der Ablage über dem WC, auf der dann auch die Handtücher lagen. Das Frühstück war überraschend vielfältig und hat uns sehr gut gefallen. Zusammengefasst war das Hotel für eine Nacht mehr als ausreichend und das Preis-Leistungsverhältnis ist gut.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

HIDEO

Zakenreiziger
6 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店周邊的安全性很低, 整晚都很吵,房間內可以聽到外面的聲音, 房門的安全鎖還有問題. 走廊的感應燈反應很慢,進出一片漆黑, 電梯也無安控.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Soyoung

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치는 좋으나 방음도 잘 안되고 특히 침대가 너무 불편했어요.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Halfmann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Lioiudmila

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall in Ordnung. Service gut. Lage ok (Bahnhofsviertel). Zusatzbett für Kinder ungenügend. Sehr hart (Federn des Bettes haben Schmerzen bereitet) und ein Kopfkissen nicht bezogen.
1 nacht verbleven in juli 2022