Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 430 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
430
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
334
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
130
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
53
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
54
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Luc
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Impressionant hotel van buiten en de inkom. Kamers zijn proper en groot, maar zijn out-dated. Parking is zeer duur door de nabijheid van de Messe.
Luc
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
G
Zakenreiziger
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets op aan te merken. Een fijn hotel.
G
3 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Sandy
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ontevreden, slecht dat het zwembad dicht was, geen tegemoetkomingen van het hotel, ontbijt erg luidruchtig. Eten was in de avond niet lekker, vieze koude snitzel en weinig personeel. Wij komen zeker niet meer terug!!
Sandy
2 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Behzad
12 apr 2023
Behzad
3 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
A.F.
Reisde met familie
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Is het aantal sterren niet waardig. Geen koffie of thee op de kamers. Bar veel te vroeg dicht. Roomservice hèèl beperkt, douche had allerlei mankementen, moest de sproeier zelf vasthouden, geen douchecabine stond in de badkuip dus sproeier te laag. Prijs/kwaliteit is behoorlijk beneden peil.
A.F.
8/10 – Goed
karel
Zakenreiziger
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Business Hotel
Alles op zich prima in orde, enkel de kussens konden naar mijn mening veel beter. Voor de rest weinig op te merken.
karel
5 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Josephine, Vleuten
Reisde met partner
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig netjes. Kamer groot en schoon. Goed bed. Echt niks op aan te merken.
Josephine
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Davey
Reisde met een groep
26 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer van de schnitzel
Super relaxt hotel, lekkere stoelen op elke verdieping in the lounges. Nice zwembad en wellness. Service met eten/drinken en de schoonmaak was ook super. De schnitzel was alleen echt smerig
Davey
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Ashkan, Rotterdam
23 feb 2022
Ashkan
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but very expensive parking
Nice hotel,but 39euro for parking...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Joris
Zakenreiziger
15 dec 2021
Negatief: Personeel en service
Not able to setup a (business)account for my team staying there, staff is not helpfull at all and parking is very expensive(40eu a night)! Not recommended.
Joris
5 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
frans
Reisde met partner
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, prachtig uitzicht, zeker s'avonds met alle verlichting! Fijne ruime kamer, goed bed, fijn ontbijt met sekt!
frans
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Mirjam
Zakenreiziger
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel hotel dichtbij de beurs!
prima hotel. jammer dat bar dicht was en minibar leeg; maar dit zal met corona te maken hebben
Mirjam
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van MariTeam op 22 nov 2021
Beste Mirjam, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening over uw verblijf bij ons te delen. Helaas is het op dit moment economisch niet haalbaar om onze bar te openen. Hetzelfde geldt voor de minibars. Hiervoor bieden wij onze gasten drank- en snackautomaten aan in de lobby van ons hotel.
Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen en hopen u dan ons volledige servicepakket weer te kunnen aanbieden! Wij zijn van harte uw gastheer in Frankfurt!
8/10 – Goed
Jeroen
Zakenreiziger
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel dicht bij de beurs
prima hotel, lekker dicht bij de beurs. alleen jammer dat de bar dicht was, maar dat zal met Corona te maken hebben.
Jeroen
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van MariTeam op 22 nov 2021
Beste Jeroen, hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u blij hebben gemaakt voor uw verblijf. Dat is ons grootste doel :) Wij hopen dat wij u bij uw volgende verblijf weer al onze diensten kunnen aanbieden. Vriendelijke groeten uit Frankfurt!
4/10 – Matig
Matthijs
30 sep 2021
Matthijs
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Pascal
Zakenreiziger
1 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
35 Euro fuer Parkeren ist viel so viel. Fuer Geschaeftsreise.
Zimmer (Comfort Zimmer) war okay.
Mann sieht das das Hotel etwas alter war.
Fruestueck fuer 14 Euro war wieder absolot okay fuer das Geld.
Pascal
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van MariTeam op 19 okt 2021
Hallo Pascal,
herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat. Gern haben wir Ihr positives Feedback auch an unsere Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter weitergeleitet. Da das Parkhaus nicht von uns betrieben wird, haben wir leider keinen Einfluss auf die entstehenden Kosten. Wir können lediglich auf den externen Garagenbetreiber verweisen. Wir freuen uns, wenn wir Sie schon bald wieder bei uns begrüßen können!
Ihr Team aus dem Maritim Hotel Frankfurt
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geen water op de kamer, of tegen betaling,
Slecht gegeten in hun restaurant.
Parking 37.00€ per dag bij uitchecken 10.00€ per uur langer !!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 25 mrt 2020
Beste gast,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 21 jan 2020
Dear guest, Thank you for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you at the Maritim Hotel Frankfurt again soon. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamers, vriendelijk personeel die je graag helpen.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 17 okt 2019
Beste gast,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 12 jun 2019
Dear guest,
Thank you very much for your feedback. We feel sorry for your inconvenience and regret that we have not lived up to your expectations. Nevertheless, your review will help us to improve our service. It would be our pleasure to welcome you once again and convince you of our services.
The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 9 apr 2019
Dear guest, Thank you for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you at the Maritim Hotel Frankfurt again soon. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
10/10 – Uitstekend
Xavier, Waregem, Belgie
11 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij de beurs, taxi service, top roomservice!
Xavier
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 16 jan 2019
Beste gast,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 nov 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 19 nov 2018
Dear guest,
Thank you very much for your feedback. We feel sorry for your inconvenience and regret that we have not lived up to your expectations. Nevertheless, your review will help us to improve our service. It would be our pleasure to welcome you once again and convince you of our services. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt
10/10 – Uitstekend
Tsion
23 apr 2024
Tsion
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Michaela
Reisde met partner
19 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr nett. Leider hatten wir ein paar Beanstandungen am Zimmer.
Michaela
2 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Anna
13 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn't clean our room a couple days and when they did clean they did not wipe anything down or mop. It was dirty.
Anna
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Fady
Reisde met familie
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and accommodating to all our requests. Room was very clean. Convenient to all transportation. Close to the airport and downtown
Fady
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ai
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Albert, Prospect
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and had a good breakfast buffet
Albert
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
John
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Open foyer with seating
John
9 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kathrin
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathrin
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Randall
Zakenreiziger
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was large and comfortable
Randall
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jonas
Reisde met familie
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rundum zufrieden! Besonders das freundlich, kompetenten und stets hilfsbereite Personal ist zu erwähnen.
Jonas
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay near the downtown core.
Brian
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michaela
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michaela
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kann nur weiter empfehlen.
Rachel
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein ganz großes Dankeschön an das Maritim-TEAM!
Robert
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Selina
Reisde met een groep
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super nettes Personal, gute Anbindungen und direkte Lage an der Festhalle
Selina
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ivan
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and very friendly staff! All of them made my stay more pleasant!
Ivan
6 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Sergen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Parken nur am parkhaus möglich und ist zu teuer sonst ist alles gut
Sergen
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
MATTIAS, milano
Zakenreiziger
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good for frankfurt messe
MATTIAS
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Rodolfo, Berkeley
Reisde met familie en kleine kinderen
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. It was a very good breakfast. All clean, nice rooms and friendly staff.
Rodolfo
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Am Maritim-Hotel Frankfurt gibt es kaum etwas auszusetzen.
Frankfurt ist einfach laut und hat eine chaotische Verkehrsführung. Zu allen Tages- und Nachtzeiten steht man da im Stau. Deshalb nur 3 Sterne. Für Messe- und Tagungsgäste optimal gelegen. 4 2 funktionierende Aufzüge sind für 8 Etagen toll. Andere Hotels mit 20 Etagen hatten nur zwei funktionierende Aufzüge (von 4). Das Schwimmbad ist für eine Stadtlage groß. Das Frühstück ist qualitativ gut, aber kein Baken.
Verbesserungsbedürftig sind Preis und Qualität der Speisen im hauseigenen Restaurant. Wiener Schnitzel ohne Preiselbeeren geht gar nicht. Gurkelsalat statt Salatteller wäre auch besser. Unbedingt sollte das Hotel Temperaturregler in den Duschen Nachrüsten (wird baulich schwierig). Das ständige Nachregulieren ist nervig. Dafür kommt wenigstens mal genug Wasser aus den Leitungen und das Duschen entspannt. Der Fitnessraum ist übersichtlich, aber mit modernen Geräten ausgestattet. Um unter Woche etwas zu machen, ist er völlig ausreichend.
Michael
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Nancy
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Anir
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place
Anir
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Met
4 feb 2024
Met
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Adam
4 feb 2024
Adam
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
sofi
4 feb 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad wifi and hot. No ac.
sofi
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Vinicius
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vinicius
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
sofi
31 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten