Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Maritim Hotel Frankfurt

Maritim Hotel Frankfurt
Theodor-Heuss-Allee 3, Frankfurt, HE

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 430 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Impressionant hotel van buiten en de inkom. Kamers zijn proper en groot, maar zijn out-dated. Parking is zeer duur door de nabijheid van de Messe.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

G

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets op aan te merken. Een fijn hotel.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Sandy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ontevreden, slecht dat het zwembad dicht was, geen tegemoetkomingen van het hotel, ontbijt erg luidruchtig. Eten was in de avond niet lekker, vieze koude snitzel en weinig personeel. Wij komen zeker niet meer terug!!
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Behzad

3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

A.F.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Is het aantal sterren niet waardig. Geen koffie of thee op de kamers. Bar veel te vroeg dicht. Roomservice hèèl beperkt, douche had allerlei mankementen, moest de sproeier zelf vasthouden, geen douchecabine stond in de badkuip dus sproeier te laag. Prijs/kwaliteit is behoorlijk beneden peil.

8/10 – Goed

karel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Business Hotel
Alles op zich prima in orde, enkel de kussens konden naar mijn mening veel beter. Voor de rest weinig op te merken.
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Josephine, Vleuten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig netjes. Kamer groot en schoon. Goed bed. Echt niks op aan te merken.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Davey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer van de schnitzel
Super relaxt hotel, lekkere stoelen op elke verdieping in the lounges. Nice zwembad en wellness. Service met eten/drinken en de schoonmaak was ook super. De schnitzel was alleen echt smerig
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ashkan, Rotterdam

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but very expensive parking
Nice hotel,but 39euro for parking...
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Joris

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Not able to setup a (business)account for my team staying there, staff is not helpfull at all and parking is very expensive(40eu a night)! Not recommended.
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

frans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, prachtig uitzicht, zeker s'avonds met alle verlichting! Fijne ruime kamer, goed bed, fijn ontbijt met sekt!
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mirjam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel hotel dichtbij de beurs!
prima hotel. jammer dat bar dicht was en minibar leeg; maar dit zal met corona te maken hebben
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van MariTeam op 22 nov 2021
Beste Mirjam, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening over uw verblijf bij ons te delen. Helaas is het op dit moment economisch niet haalbaar om onze bar te openen. Hetzelfde geldt voor de minibars. Hiervoor bieden wij onze gasten drank- en snackautomaten aan in de lobby van ons hotel. Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen en hopen u dan ons volledige servicepakket weer te kunnen aanbieden! Wij zijn van harte uw gastheer in Frankfurt!

8/10 – Goed

Jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel dicht bij de beurs
prima hotel, lekker dicht bij de beurs. alleen jammer dat de bar dicht was, maar dat zal met Corona te maken hebben.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van MariTeam op 22 nov 2021
Beste Jeroen, hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u blij hebben gemaakt voor uw verblijf. Dat is ons grootste doel :) Wij hopen dat wij u bij uw volgende verblijf weer al onze diensten kunnen aanbieden. Vriendelijke groeten uit Frankfurt!

4/10 – Matig

Matthijs

2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
35 Euro fuer Parkeren ist viel so viel. Fuer Geschaeftsreise. Zimmer (Comfort Zimmer) war okay. Mann sieht das das Hotel etwas alter war. Fruestueck fuer 14 Euro war wieder absolot okay fuer das Geld.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van MariTeam op 19 okt 2021
Hallo Pascal, herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat. Gern haben wir Ihr positives Feedback auch an unsere Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter weitergeleitet. Da das Parkhaus nicht von uns betrieben wird, haben wir leider keinen Einfluss auf die entstehenden Kosten. Wir können lediglich auf den externen Garagenbetreiber verweisen. Wir freuen uns, wenn wir Sie schon bald wieder bei uns begrüßen können! Ihr Team aus dem Maritim Hotel Frankfurt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Geen water op de kamer, of tegen betaling, Slecht gegeten in hun restaurant. Parking 37.00€ per dag bij uitchecken 10.00€ per uur langer !!
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 25 mrt 2020
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 21 jan 2020
Dear guest, Thank you for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you at the Maritim Hotel Frankfurt again soon. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamers, vriendelijk personeel die je graag helpen.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 17 okt 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 12 jun 2019
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We feel sorry for your inconvenience and regret that we have not lived up to your expectations. Nevertheless, your review will help us to improve our service. It would be our pleasure to welcome you once again and convince you of our services. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 9 apr 2019
Dear guest, Thank you for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you at the Maritim Hotel Frankfurt again soon. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

10/10 – Uitstekend

Xavier, Waregem, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij de beurs, taxi service, top roomservice!
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 16 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Maritim Hotel Frankfurt op 19 nov 2018
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We feel sorry for your inconvenience and regret that we have not lived up to your expectations. Nevertheless, your review will help us to improve our service. It would be our pleasure to welcome you once again and convince you of our services. The Management of the Maritim Hotel Frankfurt

10/10 – Uitstekend

Tsion

2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Michaela

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr nett. Leider hatten wir ein paar Beanstandungen am Zimmer.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Anna

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn't clean our room a couple days and when they did clean they did not wipe anything down or mop. It was dirty.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fady

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and accommodating to all our requests. Room was very clean. Convenient to all transportation. Close to the airport and downtown
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Albert, Prospect

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and had a good breakfast buffet
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Open foyer with seating
9 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kathrin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Randall

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was large and comfortable
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jonas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rundum zufrieden! Besonders das freundlich, kompetenten und stets hilfsbereite Personal ist zu erwähnen.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay near the downtown core.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kann nur weiter empfehlen.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein ganz großes Dankeschön an das Maritim-TEAM!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Selina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super nettes Personal, gute Anbindungen und direkte Lage an der Festhalle
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and very friendly staff! All of them made my stay more pleasant!
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sergen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Parken nur am parkhaus möglich und ist zu teuer sonst ist alles gut
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

MATTIAS, milano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good for frankfurt messe
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rodolfo, Berkeley

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. It was a very good breakfast. All clean, nice rooms and friendly staff.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Am Maritim-Hotel Frankfurt gibt es kaum etwas auszusetzen. Frankfurt ist einfach laut und hat eine chaotische Verkehrsführung. Zu allen Tages- und Nachtzeiten steht man da im Stau. Deshalb nur 3 Sterne. Für Messe- und Tagungsgäste optimal gelegen. 4 2 funktionierende Aufzüge sind für 8 Etagen toll. Andere Hotels mit 20 Etagen hatten nur zwei funktionierende Aufzüge (von 4). Das Schwimmbad ist für eine Stadtlage groß. Das Frühstück ist qualitativ gut, aber kein Baken. Verbesserungsbedürftig sind Preis und Qualität der Speisen im hauseigenen Restaurant. Wiener Schnitzel ohne Preiselbeeren geht gar nicht. Gurkelsalat statt Salatteller wäre auch besser. Unbedingt sollte das Hotel Temperaturregler in den Duschen Nachrüsten (wird baulich schwierig). Das ständige Nachregulieren ist nervig. Dafür kommt wenigstens mal genug Wasser aus den Leitungen und das Duschen entspannt. Der Fitnessraum ist übersichtlich, aber mit modernen Geräten ausgestattet. Um unter Woche etwas zu machen, ist er völlig ausreichend.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Met

3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Adam

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

sofi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad wifi and hot. No ac.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vinicius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

sofi

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024