Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Savigny Hotel Frankfurt City

Savigny Hotel Frankfurt City
Savignystr. 14-16, Frankfurt, HE

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 238 van 822 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 382 van 822 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 135 van 822 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 822 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 822 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was perfect: de locatie, de personeel, het ontbeit, de kamers, Niets te klagen,
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Savigny Hotel Frankfurt op 1 okt 2019
Dear sir/madame, thank you for your Review. We hope to welcome you again in our Hotel. With kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekende locatie, vlakbij het centrum en de beurs, zeer goed ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Male Larissa Böhme - Hotel Manager op 23 sep 2019
Dear guest thank you so much for your feedback. We hope to welcome you soon again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
he was proper, vriendelijk personeel een goed ontbijt. verlichting in de kamers werken niet allemaal.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Male Boehme - Hotel Manager op 8 aug 2019
Dear Guest thank you very much for your kind words. We are delighted you enjoyed your stay and had a great time. Come back soon. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De locatie van het hotel 8 minuten van Hauptbahnhoff of Frankfurter Messe erg goed gelegen om de hoek van het centrum. Het hotel ligt aan de rand van de mooie wijk Westend met op loop afstand meerde restaurants en ook de bekende Palmengarten zijn op redelijke loopafstand. Tip: om de hoek in de Westendstrasse kun je op werkdagen onder het kantoorgebouw heerlijke koffie en broodjes voor een leuke prijs krijgen en ter plaatsen ook "gebruiken" op het sta terras. Het hotel zelf: Eerste maar het personeel: zeer vriendelijke en behulpzaam! Algehele indruk gebouw: Ze zijn het nog aan het renoveren, iets wat hard nodig is, het maakt een iets wat jaren 80 indruk met hier en daar wat achterstallig onderhoud. Eetzaal/ ontbijtzaal: Erg Ongezellig et slechte muziek op de achtergrond en ook het ontbijt viel tegen, broodjes leken mij niet vers. Ga ergens anders voor een paar euro ontbijten is mijn advies, genoeg opties in de buurt. Het diner viel mij ook tegen, het smaakte oké, maar het was van het niveau snackbar/ cafetaria. Van een hotel mag je toch wel iets meer verwachten. ( Schnitzel was aan de rand aangebrand en smaakte droog) Het buitenterras is een pluspunt, jammer dat je hier niet kan ontbijten, zou heerlijk zijn en een extra pluspunt voor het hotel. De slaapkamer zelf was modern met goedwerkende airco en gevulde minibar, gebruik bij de prijs inbegrepen, werd elke dag weer gevuld! Het bed lag prima, Badkamer was aanrenovatie toe, douchen in bad was echt een minpunt. Bui
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Male Boehme - Hotel Manager op 8 aug 2019
Dear Guest thank you very much for your kind words. We are delighted you enjoyed your stay and had a great time. Come back soon. Kind regards

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam verblijf
Hotel is ideaal gelegen; dichtbij het zakencentrum, alsook slechts op 2 km afstand van het stadscentrum. Aangenaam hotel met een mooie rustige tuin. Goed ontbijt. WIFI is aanwezig en gratis, maar jammer genoeg zeer traag.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Andrea Lördemann - Hotel Manager op 13 jun 2019
Dear Pascal thank you for your review. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Keurig hotel. Nette prijs en uitstekend ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Andrea Lördemann - Hotel Manager op 3 jan 2019
Dear Guest thank you for your review.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Onbetrouwbaar
Eerste dag was mijn kamer weggegeven aan iemand anders en moest ik overnachten in een hotel op het vliegveld
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Andrea Lördemann - Hotel Manager op 19 jan 2018
Dear Guest I am sorry to hear that we had to send you to a different hotel due to overbooking. This experience is never pleasant and we also try to avoid it at all times. However, sometimes the issue still arises and some of our guests have to be realocated to different hotels. I still hope though, that I will be able to welcome you to our hotel in the future again and for sure we will not move you elsewhere. Best regards

8/10 – Goed

Wim, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig hotel, goed gelegen
het hotel heeft een ruime lobby en een uitstekende ontbijtzaal. Het ontbijt is prima verzorgd, een ruim assortiment brood, beleg etc. Het hotel ligt dicht bij de beurs en dicht bij het centrum, prima gesitueerd dus.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Bart, Arnhem

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prima hotel, ontbijtbuffet ontoereikend
Ontbijt was slecht, slecht aangevuld en voor een hotel weinig keuze en BV verouderde komkommer. Dat voor 17 euro.

8/10 – Goed

Alex, heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Was allemaal prima

6/10 – Redelijk

A, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Bed was pijnlijk hard, douche erg oncomfortabel
Deze keer kregen we een oudere kamer. We wilden graag 's nachts een raam openzetten maar door de harde wind stond ons raam (en de ramen van de buren) de hele nacht te klapperen. Het bed was vreselijk hard en ik houd best van een stevig matras. Ontbijt en diner duur maar goed. Personeel zeer vriendelijk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten voor evenement!
voor een 2 nachten blijven zonder ontbijt was het een goedkope plek die voldeed aan de verwachtingen.

6/10 – Redelijk

Kees

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

S., Rotterdam

Positief: Netheid
Bij lage kamerprijs goed te doen.
Kamers aan de voorkant hebben geen werkende airco, dus zorg dat je in een tuinkamer terecht komt bij een hittegolf. Personeel is niet altijd even klantvriendelijk. Ontbijt duur, dus doe dat liever een straat verder. Wel goede parkeermogelijkheid (garage) vlakbij.

8/10 – Goed

Jaime

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Matthijs, Zaandijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Savigny in Frankfurt
I stayed at the hotel from saturday up until monday (2 nights) with two friends in one room. The hotel is placed in a business area, yet in a quiet street with a church and some trees etc. Just outside the city center, 5-10 minute walk from the train station (Frankfurt HbF), which we took every day. The room had nice beds, a good shower and we got an extra bed since it was a 2 (+1 when required)person room. Definitely advisable when u want to sleep relaxed and have a holiday in or near Frankfurt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good price/quality - untrustworthy staff
When arriving at the hotel, staff told us the hotel was overbooked and there were no rooms left even though I had prepaid for 2 rooms for 4 people. After some discussion, staff suggested to give us 3 rooms (2 single person rooms and one appartment). They should have suggested this right away and not have lied about no rooms being available. Other than this incident, the hotel was offers a very good price/quality and is located fairly close to the centre.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk goed hotel
Naar de Musikmesse geweest. 10/15 min lopen en je bent bij de ingang. Helaas is er geen parkeerplaats van het hotel. Er is een overdekte parkeergarage naast het hotel, maar is erg prijzig. Verder goed hotel!

8/10 – Goed

Berghs, Maastricht

Positief: Personeel en service
Goede locatie
Goede prijs/kwaliteit verhouding

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WYSIWYG
Goede kwaliteit prijsverhouding (weekend). Ontbijt goed, maar prijzig in verhouding. Had in dubbelbedkamer enkel dekbed kwamen wij achter toen we er in doken .Snel in orde gemaakt. Al met al aan te bevelen.

8/10 – Goed

Gerard, Bergen Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel vlak bij beursgebouw
Dit hotel ligtop loopafstand van zowel het beursgebouw als het centraal station

10/10 – Uitstekend

Gerard, Bergen Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vlak bij station en het beursterrein
Hotel ligt in een rustige straat. Parkeergarage op 50 m. Anderhalve dag parkeren kostte de helft van wat je in Amsterdam betaalt. Het is een goed verzorgd hotel zowel voor zakenmensen als ook voor toeristen. Het personeel van de receptie was aardig en behulpzaam.

8/10 – Goed

SERENA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Julius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Bestens
Wir wurden umgebucht, da im Savigny offensichtlich ukrainische Flüchtlinge untergebracht sind. Das Flemings Express war fußläufig etwa 2 Minuten vom Hauptahnhof entfernt. Somit konnte man von dort aus alle städtische Ziele blitzschnell erreichen. Das Frühstück war extraklasse, so gut wie alles regional und nachhaltig ohne Kunststoffumverpackungen präsentiert und angeboten. Das Zimmer im 7.Stock in Richtung Hinterhof groß und sauber, mit einem schönen Blick zu einigen Hochhäusern in der Umgebung. Sämtliche Angestellten haben sich äußerst höflich, freundlich und zuvorkommend verhalten. Wir können das Hotel unbedingt weiterempfehlen.
Blick aus dem gekippten Dachflächenfenster
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Lars

2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Marco, Rickenbach-Sulz

2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Inga

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

YOOBIN

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Grzegorz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Juliane

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war geschlossen. Wir wurden erst bei Ankunft durch einen Zettel im Fenster darauf aufmerksam gemacht. Bei einem vorherigen Anruf im Hotel wurde darauf nicht hingewiesen, die Buchung wurde abgeschlossen und das Geld abgebucht, sehr ärgerlich und unverständlich.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Jakob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flot hotel & høj service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Your Fleming's Team op 29 sep 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, GM op 1 apr 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us. I hope to welcome you soon again.

8/10 – Goed

Bene, Frankfurt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The ventilation in bathroom doesnt work well. Therefore the room was smell.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, GM op 1 apr 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us. I hope to welcome you soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, GM op 1 apr 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us. I hope to welcome you soon again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, GM op 3 mrt 2020
Dear guest thank you very much for your fantastic rating. We hope to welcome you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Tipi Topi
Sehr gutes Frühstück trotz der Einschränkung durch die laufenden Baumassnahmen. Kommen gerne wieder!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, GM op 5 mrt 2020
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns , dass Ihnen das Frühstück zuigesagt hat. Der neue Frühstücksraum ist nun fertig. Kommen Sie doch mal vorbei :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

6/10 – Redelijk

Oscar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable hotel, modern. nice bedrooms.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

8/10 – Goed

Kwang Jin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족스러운 호텔
전반적으로 만족스러운 호텔. 중앙역의 위험지역에서는 약간 벗어나 있으면서도 멀지 않은 곳에 위치. 조용하고 깨끗한 호텔
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

10/10 – Uitstekend

BC, Portland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of this hotel is perfect if you have business at Messe Frankfurt. It's very close walking distance to the show halls. Also, it's somewhat residential and quiet, plus there are several good restaurants nearby. The hotel provides an excellent buffet breakfast as well. The only drawback was the minimal towels provided and lack of facecloths - I had to go out to buy some. I would stay there again.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

10/10 – Uitstekend

Anette Bach

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeg kommer igen
Det er mit andet ophold på hotellet, og jeg kommer helt sikkert også igen. God beliggenhed ifht. Frankfurts Messehaller (ca. 10 min. gang). Venlig betjening overalt. God morgenbuffet. Dejlig aftensmad. Dejligt værelse med god plads.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles gut
Schön sauberes Hotel, gute Lage, nettes Personal
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 19 feb 2020
Sehr geehrter Gast, herzlichen dank für Ihr Feedback. Gerne geben wir das Kompliment an unser team weiter und freuen uns Sie bald wieder im Savigny Hotel frnakfurt begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, nice breakfast, spacey room, clean bathroom, comfortable bed. The TV had only 10 channels, despite 40 being listed, but that wasn't an issue.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme

8/10 – Goed

Norbert

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Bertrand, La Mézière

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Aimé son emplacement. Dommage pour un 4* de ne pas avoir coton tige et lait corps utile quand on ne peut pas se charger. Dommage aussi de se trouver avec un éclairage qui ne fonctionne pas d un côté et qui fait jauni d un côté du miroir salle de bain Il serait bien également de proposer plus de cocktail surtout après une grosse journée cela permet la détente et avoir plus de choix niveau carte menu le petit déjeuner rien à dire très correcte Nous avons eu une chambre au départ dans l autre parti de l hôtel à l arrière ce qui est dommage c'est de quitter le hall de l hôte grandiose avec ses petits espaces et devoir traverser un couloir froid et d arrivé dans un couloir côté ascenseur faisant penser que nous sommes ni plus ni moins dans un couloir d immeuble quelconque c est un 4 étoiles. Et salle de bain dans cette partie très petite. Peut-être préciser qu une suite n est pas un appart hôtel car on s est retrouvé avec une kitchenette ce n'est pas à ce on quoi on s attendais . Je me permets ses remarque car je suis quelqu'un qui voyage énormément et fait beaucoup d établissements. Le personnel est très très gentil et à l écoute
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Male Larissa Boehme, op 17 feb 2020
Dear Guest thank you very much for your rating. We are happy you enjoyed your stay. Come back soon! Kind regards M Boehme