Lázeňský Hotel Pyramida I
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Františkovy Lázne
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lázeňský Hotel Pyramida I





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 131
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Slatina 91, Frantiskovy Lazne, 35101
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Badenia Hotel Praha
Badenia Hotel Praha
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 31 beoordelingen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.04 per persoon, per nacht voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 16 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Hotel Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Frantiskovy Lazne Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel
Hotel Lázeňský Hotel Pyramida I
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Pyramida I
Lazensky Pyramida I
Lazensky Pyramida I
Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel Frantiskovy Lazne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lázeňský Hotel Pyramida I
Beoordelingen
7,2
Goed
8,4/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hella
Reisde met partner
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hella
4 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Benjamin
Zakenreiziger
25 jun 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Benjamin
4 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Flemming
23 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First, last and only stay




Flemming
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Elke
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elke
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Igor
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Igor
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
stanche
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stanche
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Peter
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Søren
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay hotel - ikke mere
Søren
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
ken, uk
9 apr 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel very peaceful to stay.
ken
2 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ruhige Lage
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2017