Fotogalerie voor Hotel Mallika Company SL





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Presidentiële suite laden

Presidentiële suite
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Alle foto's voor Royal resortwoning, meerdere bedden, balkon, uitzicht op stad laden

Royal resortwoning, meerdere bedden, balkon, uitzicht op stad
Hoogtepunten
De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Alle foto's voor Deluxe suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Deluxe suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Savage St, Freetown, Western Area
Over deze accommodatie
Hotel Mallika Company SL
Vergelijkbare accommodaties

Metro Hotel
Metro Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- All-inclusive
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
7.6 van 10, Goed, 85 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: SLL 2500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 15.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay, PayPal en Cash App.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie SLO81119HOTEL06735
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL MALLIKA COMPANY SL Hotel
HOTEL MALLIKA COMPANY SL Freetown
HOTEL MALLIKA COMPANY SL Hotel Freetown
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Mallika Company SL
8,0
Zeer goed
7,8
Netheid
7,0
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2025
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
4 sep 2025
john
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
john
30 aug 2025
Positief: Personeel en service
john
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
john
Reisde met een groep, Zakenreiziger
29 aug 2025
Positief: Netheid
john
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gordonmai
16 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordonmai
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jess
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jess
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jess
Zakenreiziger
13 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jess
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
31 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten


Tony
27 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ATAKELT
Zakenreiziger
29 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATAKELT
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Albert
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Brett
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alhaji
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alhaji
13 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed
8 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
3 nov 2024
Stephanie
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Uncle
Zakenreiziger
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Uncle
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Uncle
28 jul 2024
Uncle
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Alusine
1 jul 2024
Positief: Netheid
Alusine
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Kenneth, Brantford
Zakenreiziger
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kenneth
6 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
CALLINGTON
24 mei 2024
CALLINGTON
16 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Jacqueline
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Kenneth, Brantford
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
7 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Hawa
6 nov 2023
Hawa
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mohammed Elamin
6 sep 2023
Mohammed Elamin
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Ben
Zakenreiziger
5 jul 2023
Positief: Personeel en service
Ben
5 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Oluwaseun Samuel
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oluwaseun Samuel
4 nachten verbleven in juni 2023