Haiya
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Warmwaterbronnen van Awara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Haiya





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 300
6 jul - 7 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op stad (Japanese Style, 10 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op stad (Japanese Style, 10 Tatami-mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior suite, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Superior suite, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op tuin (Private Open‐Air Bath) laden

Traditionele kamer, uitzicht op tuin (Private Open‐Air Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-205 Onsen, Awara, Fukui, 910-4104
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grandia Housen
Grandia Housen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 152 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitrusting: JPY 150 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 14.00 uur en middernacht.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Haiya Inn Awara
Haiya Inn
Haiya Awara
Haiya
Haiya Awara, Japan - Fukui Prefecture
Haiya Awara
Haiya Ryokan
Haiya Ryokan Awara
Japan - Fukui Prefecture
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Haiya
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 feb 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
yuki
23 nov 2024
yuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
JUNKO
5 nov 2024
Positief: Personeel en service
JUNKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ミエコ
Reisde met familie
1 nov 2024
ミエコ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kyoko
Reisde met familie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyoko
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AMANO
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AMANO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ヒデユキ
Reisde met partner
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒデユキ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
かよこ
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かよこ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Tsutomu
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsutomu
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YUYA
Reisde met partner
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUYA
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
MEGUMI
Reisde met familie
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


MEGUMI
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Masakazu
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masakazu
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiko
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
30 jan 2024
Gary
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ka Man Carman
Reisde met familie
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Man Carman
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
KWANGRO
Zakenreiziger
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWANGRO
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
10/10 – Uitstekend
YOSHIAKI
12 aug 2023
YOSHIAKI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
HIROKI
Reisde met familie
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKI
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
こうし
13 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
こうし
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
YOSHIMI
29 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIMI
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Takayuki
Reisde met familie
18 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takayuki
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
hideji
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋の源泉桶風呂小さいものでしたがかけ流し、一泊二日で5回浸かりました。これだけかな?
hideji
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
masanori
Reisde met familie
4 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masanori
1 nacht verbleven in juni 2021
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Activiteiten
Pakketten