Restaurant

Beoordelingen van ANA Crowne Plaza Fukuoka, an IHG Hotel

4 out of 5
ANA Crowne Plaza Fukuoka, an IHG Hotel
3-3-3 Hakata-Ekimae, Hakata-Ku, Fukuoka, Fukuoka-ken

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 369 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 425 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met nette kamer, dichtbij groot station (Hakata) en daardoor veel voorzieningen (winkels, restaurants, openbaar vervoer) in de buurt.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel
Nothing to complain about.

8/10 – Goed

Ohhira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kensuke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が古すぎる。それに比して料金が高すぎる。朝食も全く美味しくない。
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stafford

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, nice hotel
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sonia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The toilet was not cleaned every day. On the last day, we even saw a live cockroach walking near the bed.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Michiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフさんの対応が良かった。次回もこちらを考えます。ずっと前に宿泊した際の「和朝食」を楽しみにしていました。それがバイキングになって少々残念。
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yen chu

4 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Risa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
四つ星ということで期待も大きかったですが、やはりホテルの作りは古く感じました。 お風呂場へ段差があり掛けかけたので、危なかったです。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yukiko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
施設が古い
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Hyechun

Positief: Personeel en service
ROOM CONDITION IS DIFFERENT.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was really exceptional and the location could not have been better.
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Wai Hong

4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MATSUMOTO Takaharu, Sapporo city Chuoh ku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
 JR博多駅に近いので、買い物も飲食もとても便利。  また福岡空港はこのホテルや博多駅まで近く、タクシーで2500円以内で行ける。大きな荷物が有る時にはタクシー利用が良いだろう。  ホテルの従業員、部屋の清掃、レストランのどれをとっても高く評価出来る。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Keiji

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
トラブルがありましたが、スタッフの対応がとても迅速で解決してくれました。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mee Ling Louisa

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

T G

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ilan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yat Fung

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HISASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
相変わらず良いホテルです
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Seungho

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hyunho

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hyunho

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Masako

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

TADASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

JEAHYUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

CHI CHUEN

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tsutomu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Henri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
このご時世にミネラルウォーター有料なだけで評価は星2です! アパホテル見習え
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

yong sa

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

NOBUHIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルの建物は年月が経っていますが、お部屋もキレイでスタッフの対応はどなたも素晴らしいです。食事もホテル内を利用しましたが、良かったです。
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Choi Fung

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Mitsunobu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

kihyong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

takashi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適そのもの
古いホテルですが,館内のリノベーションもしっかり行われていて、清潔かつ快適でした、 スタッフの対応も良かったと、朝食もバラエティに富んでいて,大変美味しかったです、
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ching man

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kit Lin Karoline

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ANNETTE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANA Crowne Plaza Fukuoka is a very centrally located hotel. Very close to Hakata Station and many shopping/dining options nearby!
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fred

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Seok

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
지원 서비스 very good
하카타역에서 가까워 편리했다. 직원 서비스 대만족
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

nobuko

Positief: Personeel en service
連休中の宿泊を予約したせいか、結構なお値段でした。
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

baohsiu

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Daichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tadahiko

2 nachten verbleven in september 2023