APA Hotel Hakata Higashihieekimae
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Tochoji-tempel
Fotogalerie voor APA Hotel Hakata Higashihieekimae





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-16-13 Higashihie, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0007
Over deze accommodatie
APA Hotel Hakata Higashihieekimae
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Hakataeki Chikushiguchi
APA Hotel Hakataeki Chikushiguchi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.617 beoordelingen
De prijs is € 83
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1400 voor volwassenen en ca. JPY 700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Hakata Higashihieekimae
APA Hotel Hakata Higashihieekimae Hotel
APA Hotel Hakata Higashihieekimae Fukuoka
APA Hotel Hakata Higashihieekimae Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Hakata Higashihieekimae
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
REIKO
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REIKO
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
美鈴
Zakenreiziger
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
美鈴
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
YASUHIRO
Zakenreiziger
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUHIRO
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
じゅんじ
Zakenreiziger
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんじ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
YUIL
Zakenreiziger
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

YUIL
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
kouichiro
16 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
kouichiro
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Anthony
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
ゆな
9 nov 2025
ゆな
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
kazuhiro
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhiro
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep, Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hiroko
Reisde met een groep
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Hiroko
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ivan
Reisde met partner
1 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ivan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
まさひろ
31 okt 2025
まさひろ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKI
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
hiroyuki
28 okt 2025
hiroyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKI
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Seiji
Zakenreiziger
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiji
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vivian
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kunihiro
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiro
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natthawut
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Natthawut
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Analee
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Analee
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Samantha
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Samantha
1 nacht verbleven in oktober 2025








