Anchor Hotel Hakata
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Anchor Hotel Hakata





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, roken laden

Eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 1.408 beoordelingen
De prijs is € 100
9 jul - 10 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-6 Hakataekiminami, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 812-0016
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Dukes Hotel Hakata
Dukes Hotel Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 513 beoordelingen
De prijs is € 52
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Anchor Hakata
Anchor Hakata Fukuoka
Anchor Hotel Hakata
Anchor Hotel Hakata Fukuoka
Anchor Hotel Fukuoka
Anchor Hotel Hakata Hotel
Anchor Hotel Hakata Fukuoka
Anchor Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Anchor Hotel Hakata
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 okt 2015
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
6/10 – Redelijk
Bunzo
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Comfort kamer
Bunzo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
じゅんこ
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
カツタカ
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カツタカ
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
happystrike777
Zakenreiziger
28 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
happystrike777
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Tomoko
Zakenreiziger
19 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Tomoko
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
김대한, 부산
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
김대한
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
TARO
Zakenreiziger
30 jan 2020
リーズナブルなホテル
TARO
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jungsoo
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pretty good
Jungsoo
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jan 2018
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
グリコ, 広島
30 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅チカでキレイでこのお値段!!
グリコ
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 dec 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
近くて便利
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
たっさん, 京都府
15 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切&格安
たっさん
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
マコト
12 jul 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
マコト
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
이윤주, 부산
10 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편하고 좋았어요
이윤주
8/10 – Goed
Hanoi , japan
22 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
博多駅からも近いし空港にも近いのでビジネスには最適。
Hanoi
10/10 – Uitstekend
Jiho
15 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
혼자서 묵는 여행
Jiho
4/10 – Matig
Ting Sum
9 mrt 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten