boxi Hakata 2
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor boxi Hakata 2





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Gratis extra futonmatras
10 Twee badkamers
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-35-8 Yoshizuka, Fukuoka, Fukuoka, 812-0041
Over deze accommodatie
boxi Hakata 2
Vergelijkbare accommodaties

Residence Hotel Hakata 8
Residence Hotel Hakata 8
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 297 beoordelingen
De prijs is € 50
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
boxi Hakata 2 Hotel
boxi Hakata 2 Fukuoka
boxi Hakata 2 Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over boxi Hakata 2
7,6
Goed
8,0
Netheid
7,2
Voorzieningen
7,0
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Manabu
Zakenreiziger
9 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
りくと
5 sep 2025
りくと
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
ひなた
Reisde met partner
2 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひなた
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tomo
2 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomo
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HIROSHIGE
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHIGE
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
29 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hikaru
20 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hikaru
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ICHINO
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
値段の割に不便
ICHINO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
4 mei 2025
??
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
なおゆき
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおゆき
12 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wai Man Adeline
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Man Adeline
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
やすはる
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
やすはる
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Toni
24 jan 2025
Positief: Personeel en service


Toni
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TAKETOMO
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKETOMO
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
せな
Reisde met een groep
3 jan 2025
せな
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Inyoung
31 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inyoung
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jung in
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jung in
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
????
3 dec 2024
????
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
DAICHI
30 nov 2024
DAICHI
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Nicole
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
HIROKI
28 okt 2024
HIROKI
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 okt 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yoshiyuki
Zakenreiziger
26 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
みあい
Reisde met een groep, Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みあい
1 nacht verbleven in oktober 2024








