EN HOTEL Hakata

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor EN HOTEL Hakata

Restaurant
Lobby
Gang
Exterieur
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 65
5 aug - 6 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 9.38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 10.24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 11.41 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, niet-roken

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 9.31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

EN Single

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

EN Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

EN Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Cozy Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Cozy Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Room

  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-30-25 Hakata Ekimae, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 812-0011

In de buurt

  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Hakataza Theater - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Marine Messe Fukuoka - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Haven van Hakata - 3 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Kushida Shrine Station - 4 min. lopen
  • Station Fukuoka Hakata - 6 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪松屋 - ‬1 min. lopen
  • ‪パンとエスプレッソと博多っと - ‬3 min. lopen
  • ‪カレーハウスCoCo壱番屋 - ‬2 min. lopen
  • ‪屋台 ぴょん吉 - ‬1 min. lopen
  • ‪博多シーフード うお田 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

EN HOTEL Hakata

Hotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
EN HOTEL Hakata ligt niet alleen dicht bij Hakataza Theater en Kindermuseum Fukuoka Anpanman maar biedt ook voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een automaat
  • Een kluis bij de receptie, een lift en gratis kranten
  • Een bagageopslagruimte
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 155 gastenkamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Smart-televisies van 43 inch met Netflix, Hulu en streamingdiensten
  • Koelkasten, digitale zenders en verwarming

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 1986

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Hulu
  • Netflix
  • Smart-tv van 43 inch met digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay en LINE Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Court Hakata Ekimae
Court Hakata Ekimae Fukuoka
Court Hotel Hakata
Court Hotel Hakata Ekimae
Court Hotel Hakata Ekimae Fukuoka
Ekimae
Hakata Ekimae
Hakata Ekimae Hotel
Hotel Ekimae
Court Hotel Fukuoka
Court Hotel Ekimae
Court Ekimae
EN HOTEL Hakata Hotel
EN HOTEL Hakata Fukuoka
Court Hotel Hakata Ekimae
EN HOTEL Hakata Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij EN HOTEL Hakata?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij EN HOTEL Hakata?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij EN HOTEL Hakata van één nacht voor twee volwassenen op 5 aug. 2025 min. € 64,97, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij EN HOTEL Hakata?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij EN HOTEL Hakata uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt EN HOTEL Hakata?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, vlak bij Kakueiji -tempel en Canal City Hakata (winkelcentrum). Ook Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater liggen binnen 15 minuten lopen. Kushida Shrine Station ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Gion is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over EN HOTEL Hakata

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 859 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 327 van 859 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 229 van 859 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 859 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 859 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pascal, Mol, België

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Klein (in alles), centraal gelegen hotel.

Klein hotel op wandelafstand (10min.) van 'Hakata-station'. Vriendelijk personeel met minimum kennis van engels. Kleine 2-persoonskamers met dubbelbed (120x180cm), bureau, stoel, haardroger, tv, kluis en kast. Badkamer met douche in zitbad, wastafel en wc. Kamers zijn net en worden dagdagelijks onderhouden maar kunnen een opfrisbeurt gebruiken. Zitruimte in inkomhal. Lift aanwezig.

6/10 – Redelijk

YUKI

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

YURI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
簡素でとても使いやすかった。 ただどこに何があるか、例えばアメニティなどについても案内が少なく、Wi-Fi設定なども事前に何にも連絡がないのは不安。 また、中国人がパジャマで玄関をうろうろして大声で話してるのはとても不快である。複数人でたむろしてても、スタッフは何にも言わず放置というのは、大変気分が悪い。アルコールが入っている集団かどうかはわからなかったが、大変不愉快な経験であった。そばを通った他の客からも白い目で見られていたのは印象的であった。注意してそれでも対応を変えない不逞の輩どもには退去も宣告していいと思う。ホテルの評判にもかかわると思う。
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Akira

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

SEONGYEON

Reisde met een groep
위치가 너무 좋아요 좁긴 하지만 가성비 숙소로 만족 합니다 1층에 흡연실이 있구요 2층에 얼음,정수기,세탁실,전자렌지 구비되어 있어서 편리했습니다 호텔 바로옆에 세븐일레븐도 있습니다 와이파이가 잘 안되서 불편했어요
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Wing Kai

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

SAORI

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

携帯ケーブル破損

ケーブル破損してましたが、代わりのものをフロントで借りられました
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Miwa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
暖房が息苦しかった。
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

MAYUMI

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
シャワーの使いづらさ トイレにドアがない
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

TAMAKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Stacie

1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

hiroshi

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

BYEONGHWA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

jiyeon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

TADAYOSHI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

WEONTAE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

MIDORI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
治安と交通便利だった
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

SEOKDONG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024