EN HOTEL Hakata
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor EN HOTEL Hakata





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 65
5 aug - 6 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor EN Single laden

EN Single
Alle foto's voor EN Twin laden

EN Twin
Alle foto's voor EN Double laden

EN Double
Alle foto's voor Cozy Double laden

Cozy Double
Alle foto's voor Cozy Twin laden

Cozy Twin
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 145
24 jul - 25 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-30-25 Hakata Ekimae, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 812-0011
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Hokke Club Fukuoka
Hotel Hokke Club Fukuoka
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay en LINE Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Court Hakata Ekimae
Court Hakata Ekimae Fukuoka
Court Hotel Hakata
Court Hotel Hakata Ekimae
Court Hotel Hakata Ekimae Fukuoka
Ekimae
Hakata Ekimae
Hakata Ekimae Hotel
Hotel Ekimae
Court Hotel Fukuoka
Court Hotel Ekimae
Court Ekimae
EN HOTEL Hakata Hotel
EN HOTEL Hakata Fukuoka
Court Hotel Hakata Ekimae
EN HOTEL Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over EN HOTEL Hakata
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 mrt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
YUKI
1 jul 2025
YUKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YURI
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURI
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
22 mei 2025
??
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akira
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akira
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 mrt 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
SEONGYEON
Reisde met een groep
11 mrt 2025
SEONGYEON
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Wing Kai
8 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid




Wing Kai
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
SAORI
2 mrt 2025
SAORI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
携帯ケーブル破損

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miwa
24 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwa
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
MAYUMI
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MAYUMI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
??
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
TAMAKI
Zakenreiziger
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAMAKI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stacie
13 dec 2024
Stacie
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
hiroshi
Zakenreiziger
7 dec 2024
hiroshi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
BYEONGHWA
Reisde met een groep
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BYEONGHWA
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
jiyeon
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jiyeon
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ian
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
TADAYOSHI
26 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TADAYOSHI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
WEONTAE
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEONTAE
3 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
MIDORI
Zakenreiziger
12 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MIDORI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SEOKDONG
Reisde met een groep
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEOKDONG
1 nacht verbleven in november 2024