Aparthotel
GRAND BASE Hakata
Aparthotels met kitchenettes, op loopafstand van Kindermuseum Fukuoka Anpanman
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GRAND BASE Hakata





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (B) laden

Superior kamer, niet-roken (B)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (A) laden

Standaard kamer, niet-roken (A)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.136 beoordelingen
De prijs is € 52
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17 Komondomachi, Fukuoka, Fukuoka, 812-0029
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

GRAND BASE Hakatamon
GRAND BASE Hakatamon
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 49 beoordelingen
De prijs is € 67
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 7 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND BASE HAKATA Hotel
GRAND BASE Hotel
Hotel GRAND BASE HAKATA Fukuoka
Fukuoka GRAND BASE HAKATA Hotel
Hotel GRAND BASE HAKATA
GRAND BASE HAKATA Fukuoka
GRAND BASE
GRAND BASE HAKATA Hotel
GRAND BASE HAKATA Fukuoka
GRAND BASE HAKATA Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GRAND BASE Hakata
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 mei 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Asuka
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asuka
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yin
Reisde met een groep
9 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
HYUKNAM
23 jun 2024
HYUKNAM
2 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
hyejung
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
hyejung
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
ひろこ
Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろこ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Ji-woong
23 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ji-woong
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Hideki
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
8/10 – Goed
KWOK FAI
Reisde met familie
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWOK FAI
7 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
KUMIKO
Reisde met familie
15 aug 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
部屋はいいのに色々残念
KUMIKO
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
GOUKI
11 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
★
GOUKI
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Yuki
Reisde met familie
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
グランドベース博多 サイコー
Yuki
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Yasuka
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuka
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
sena, 福岡
Reisde met een groep
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sena
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Wing Yi
Reisde met familie
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Yi
4 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
まぁこ, 宮崎県
13 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まぁこ
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
りかにゃん, 熊本
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
りかにゃん
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YY, 香港
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YY
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Sara, HK
Reisde met een groep
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Sarah, Hong Kong
Reisde met familie
24 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019