HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

3.0-sterrenaccommodatie
Capsulehotel met een restaurant, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Kamer, alleen voor mannen

8,6 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer, alleen voor vrouwen

Hoogtepunten

Verwarming
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Bed In 22-Bed Female Capsule Room

  • Max. aantal: 1

Male Capsule Room

  • Max. aantal: 1

Standard Single With City View

  • Max. aantal: 1

Men's Capsule Room

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4-14-13 Hakataekimae, Fukuoka, Fukuoka, 8120011

In de buurt

  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Sumiyoshi schrijn - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Heiligdom van Kushida - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakata - 3 min. lopen
  • Station Gion - 13 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪バーガーキング - ‬6 min. lopen
  • ‪DACOMECCA - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. lopen
  • ‪河太郎 - ‬3 min. lopen
  • ‪博多たんか - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

Capsulehotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA biedt faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een koffiebar/café en wasvoorzieningen en ligt ook nog eens in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een automaat
  • Een rookvrije accommodatie, hulp bij uitstapjes/tickets en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 84 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Wasmachines/drogers en pantoffels
  • Verwarming en telefoons

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 09.30 uur en 20.30 uur

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 740 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Gemeenschappelijke badkamer
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon
  • Verwarming
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 740 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 500 per persoon (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

HEARTSCAPSULEHOTELandSPA
HEARTS CAPSULE
HEARTS CAPSULE Fukuoka
HEARTS CAPSULE HOTEL
HEARTS CAPSULE HOTEL Fukuoka
HEARTS CAPSULE HOTEL SPA
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Fukuoka
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Capsule Hotel
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Capsule Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA te parkeren?

Bij dit capsulehotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 09.30 uur en 20.30 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van JPY 500 per persoon.

Waar ligt HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Dit capsulehotel ligt in Wijk Hakata, binnen 15 minuten lopen van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata en Canal City Hakata (winkelcentrum). Ook Marine Messe Fukuoka en Haven van Hakata liggen binnen 5 km afstand. Station Hakata ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gion is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

7,8

Goed

8,0

Netheid

9,0

Locatie

7,6

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 282 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Linh

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Koji

施設は、綺麗ででした。大浴場は、そこまで大きくないが綺麗でよかったです。 トイレの点検が回ってないのか、トイレットペーパーやペーパータオルが切れてる事が見受けられた。 駅近で便利。外国人スタッフですが日本語をちゃんとしゃべれてました。
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

KATSUYO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
一晩寝るだけなら充分だと思います。 パジャマ、タオル、歯ブラシ、スリッパ、お風呂場にはシャンプー、コンディショナー、ボディソープ、無印の化粧水、乳液、ドライヤーがありました クレンジング、綿棒は無かったです カプセル内で充電も出来ました あと、200円払った朝食がとても豪華で良かったです
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

HYUNJOO

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

YOSHITOMI

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
普通でした。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Masaya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
利便性が高いですね
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Junichi

Positief: Netheid, personeel en service
浴室内が滑り易い。 清掃は、もう少し短い間隔で清掃に入って頂かないとサウナルームも足元が水浸しでした。 建物の構造上、動線があまり良くない。洗面やトイレは数が不足だと思います。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mitsuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロッカールームも清潔でした
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Kazuyuki, Chiba city

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

mikio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リラックス出来たほてるでした。 飾る事なく自然体で居られるホテルです。
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Shinichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
初めて訪れる方には、チェックインの場所が分かりづらい。ホテル2階と書いているが、チェックインは一階のバスカウンターのような場所です。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shigeko

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

yoshinori

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適にお過ごせました。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場やカウンターでの作業のし易さなど、快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Maya

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルのスタッフの方々がとても親切で快適に過ごせたうちの一つでした。 私自身が方向音痴というのもあって駅からホテルまでの案内を写真や動画等のアナウンスが欲しかったです。 いちばん肝心な寝るところですが、他の人の汗のような生乾き臭が枕から匂いました、、。 それだけが1番残念でした。… それ以外は目の前にセブンイレブンがあったり少し狭めでしたが、機内に持ち運べるキャリーケースとサブバッグが入るロッカーにお風呂もゆったり出来て良かったです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Syunsuke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
対応が良かった
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
早朝出発の飛行機に乗る時、いつも利用しています。大浴場があって、ゆったり出来ます。
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

atsushi

Negatief: Netheid, personeel en service
ゴミが山盛り放置 洗面台毛だらけ放置 フレックススタッフ挨拶も出来ない
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

yuhei

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Shunsaku

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カプセルホテルに慣れていれば不便なく利用できると思った
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiroaki

Positief: Netheid, voorzieningen
お世話になりました!個人用のシャワー設備があったら最高だなと感じました!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

taka bo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちょっと更衣室のロッカーの容量が小さい…‥かなぁ
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

yichun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025