Hotel Great Morning

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Fukuoka, op 4 minuten lopen van Kawabata Dori (winkelstraat)

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,8 op 10 โ€“
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Sauna
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 60 mยฒ
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 27 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 27 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025

In de buurt

  • Hakataza Theater - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Heiligdom van Kushida - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kawabata Dori (winkelstraat) - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 7 min. lopen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gofukumachi - 4 min. lopen
  • Station Hakata - 14 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชfantasista - โ€ฌ2 min. lopen
  • โ€ชใ‚นใƒ‘ใ‚คใ‚น - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ช้…’ไฝณ่”ต - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใพใใ‚ๆ–™็†็ด€ๆ–‡ - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชไธ€ๅ„ชไบญๅ†ทๆณ‰ๅบ— - โ€ฌ1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Great Morning

Hotel in de buurt van Kawabata Dori (winkelstraat)
Hotel Great Morning bevindt zich in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Heiligdom van Kushida en biedt tal van extraatjes. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een cadeauwinkel
  • Een rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en conciรซrgeservices
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Great Morning zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Donzen dekbedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met hydromassagedouches en diepe baden
  • Flatscreentelevisies van 65 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (JPY 1.300 per nacht); kortingen beschikbaar
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: JPYย 2.500 per persoon

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciรซrgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 9 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 65 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Maaltijden voor kinderen van 0 t/m 12 jaar zijn niet inbegrepen bij het kamertarief. Handdoeken zijn tegen een toeslag beschikbaar, maar je kunt ook je eigen handdoeken meenemen.
Bij het ontbijttarief is geen ontbijt voor kinderen van 0 t/m 12 jaar inbegrepen. Het ontbijt is beschikbaar voor JPY 1500 per kind. Je dient dit ter plaatse te betalen en voor aankomst te reserveren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2500 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1300 per nacht (op 110 meter afstand; 24 uur geopend)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Great Morning?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Great Morning?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Great Morning uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Great Morning?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, binnen 10 minuten lopen van Kawabata Dori (winkelstraat), Heiligdom van Kushida en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Station Gofukumachi en Station Nakasu-kawabata liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Great Morning

9,8

Uitzonderlijk

10

Netheid

9,2

Locatie

10

Personeel en service

10

Milieuvriendelijkheid

9,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 198 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 198 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 198 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 198 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 198 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

Ying Hsuan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆˆฟ้–“ๅคงใ€ไนพๆทจใ€ๅฎ‰้œใ€ๆœ‰่ณชๆ„Ÿใ€‚้›ขๅœฐ้ต็ซ™ๅคง็ด„่ฆ่ตฐ5-7ๅˆ†้˜
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yiu San

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไบ”ๆ˜Ÿๅฅฝ่ฉ•๏ผŒๆœƒๅ†ๅˆฐ่จช๏ผ้…’ๅบ—่ทๅ“กๅพˆ่ฆชๅˆ‡๏ผŒๆœๅ‹™ๅพˆๅฅฝ๏ผๆˆฟ้–“ๅพˆไนพๆทจ๏ผŒ่€Œไธ”ๅค ๅฏฌๆ•žใ€‚็ฉบ่ชฟๅพˆๅฎ‰้œ๏ผŒๆˆฟ้–“้š”้Ÿณๅฅฝ๏ผŒๅบŠ่ปŸ็กฌ้ฉไธญ๏ผŒ็กๅพ—่ˆ’้ฉ๏ผ
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great hotel within walking distance of all sights. Everything was sparkling clean and great eco credentials. Room was spacious, with a nice retro vibe, although everything was new and well looked after. Staff were lovely; personable, super friendly and very helpful. Could not ask for more. Would recommend whiteout hesitation.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

James

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

SUJIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 โ€“ Goed

Annie

Positief: Voorzieningen
Friendly staff. But I had trouble with the temperature. Perhaps I didnโ€™t know how to use the A/C but it was difficult to get the room to cool down
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yu Mng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅœฐ้ปžๅฅฝ ๆœๅ‹™ๅฅฝ ็’ฐๅขƒๅ„ช

ๅœฐ้ปžๅพˆ่ฎš๏ผŒ็’ฐๅขƒไนพๆทจ๏ผŒๆœๅ‹™ไบบๅ“กๆ…‹ๅบฆๅพˆๆœ‰็ฆฎ่ฒŒใ€‚ ไธ‹ๆฌกๅฆ‚ๆžœๆœ‰ๆฉŸๆœƒๅ†ๆฌกๅ…ฅไฝใ€‚
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Hsu Yi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

้žๅธธๆŽจ่–ฆ

ๆœๅ‹™ไบบๅ“ก้žๅธธ่ฆชๅˆ‡๏ผŒ้ฃฏๅบ—ๆ‰€่™•ไฝ็ฝฎๆฉŸ่ƒฝๆ€งไนŸๅพˆๅฅฝ๏ผŒๅบŠ้‹ชๅฐๆ–ผๅ–œๆญก็ก็กฌๅบŠ็š„ไบบๆ˜ฏๅŠ ๅˆ†็š„๏ผ
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

KUOCHOU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Denise, Pleasant Hill

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful, quiet, very eco-friendly hotel near all the things we wanted to do in Fukuoka. Staff is very friendly and helpful. And spoke enough English to help us as needed - a big plus. The room we had was large (truly!) and comfortable with all the amenities. The neighborhood is very walkable and has restaurants all around (including PizzaPizza next door which we really enjoyed). We had a great stay. Highly recommend!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

masami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้™ใ‹ใง้Žใ”ใ—ใ‚„ใ™ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ ่ฉ•ๅˆค้€šใ‚Šใ‚†ใฃใใ‚Š็œ ใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚็š†ใ•ใ‚“็ฌ‘้ก”ใง่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸ๏ผ
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

FUSAKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Sunggil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Julianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

jamiee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
consideration thoughtfulness attentiveness
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

TORU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Wai Han

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 stay!

It was truly a great experience staying at hotel Great Morning. The staff was very friendly and helpful. The room was sparkling clean.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

kobayashi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

JUNHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

YU-WEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Miki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไธๅฏงใงใซใ“ใ‚„ใ‹ใชใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•็š†ๆง˜ใฎๅฏพๅฟœใŒ็ด ๆ™ดใ‚‰ใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ๆธ…ๆŽƒใ‚‚็ถบ้บ—ใซใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ๆฅฝใ—ใๆ—…่กŒใ‚’็ต‚ใˆใ‚‹ใ“ใจใŒใงใใ€่‰ฏใ„ๆ€ใ„ๅ‡บใŒใงใใพใ—ใŸใ€‚ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸใ€‚
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yen Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024