Hotel Great Morning
Hotel in Fukuoka, op 4 minuten lopen van Kawabata Dori (winkelstraat)
Fotogalerie voor Hotel Great Morning





Beoordelingen
9,8 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna laden

Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Sauna
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.156 beoordelingen
De prijs is โฌย 78
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025
Over deze accommodatie
Hotel Great Morning
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.714 beoordelingen
De prijs is โฌย 140
4 dec - 5 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2500 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1300 per nacht (op 110 meter afstand; 24 uur geopend)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Great Morning
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,2
Locatie
10
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Yiu San
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yiu San
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Cristina
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
James
7 okt 2025
James
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
SUJIN
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUJIN
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Annie
21 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Annie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Yu Mng
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฐ้ปๅฅฝ ๆๅๅฅฝ ็ฐๅขๅช
Yu Mng
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Hsu Yi
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ๅธธๆจ่ฆ
Hsu Yi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
KUOCHOU
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUOCHOU
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Denise, Pleasant Hill
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
masami
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
masami
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
FUSAKO
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUSAKO
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Sunggil
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sunggil
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Julianne
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julianne
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
jamiee
Reisde met een groep
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jamiee
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
TORU
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TORU
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Wai Han
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 stay!



Wai Han
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Pauline
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pauline
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
kobayashi
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kobayashi
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
JUNHO
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNHO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
YU-WEN
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU-WEN
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Miki
Reisde met partner
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Daniel
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Yen Yu
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yen Yu
3 nachten verbleven in december 2024

















