Hotel Great Morning

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Fukuoka, op loopafstand van Kawabata Dori (winkelstraat)

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Great Morning

Receptie
Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna | Woonkamer | Een 65-inch flatscreentelevisie met digitale zenders en een televisie
Exterieur
1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een bureau
Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een bureau

Beoordelingen

9,8 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, sauna

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Sauna
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 60 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Great Morning is gelegen in de wijk Wijk Hakata in Fukuoka. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven en vlak bij een metrostation. Marine World Uminonakamichi is een geliefde trekpleisters en het natuurschoon van de omgeving kun je bij Haven van Hakata en Ohori-park bewonderen. Ook een bezoek aan Kawabata Dori (winkelstraat) en Kindermuseum Fukuoka Anpanman is sterk aanbevolen.
Kaart
Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025

In de buurt

  • Heiligdom van Kushida - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kawabata Dori (winkelstraat) - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Marine Messe Fukuoka - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Gofukumachi - 4 min. lopen
  • Station Hakata - 14 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪スパイス - ‬1 min. lopen
  • ‪まぐろ料理紀文 - ‬1 min. lopen
  • ‪酒佳蔵 - ‬1 min. lopen
  • ‪一優亭冷泉店 - ‬1 min. lopen
  • ‪fantasista - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Great Morning

Hotel in de buurt van Kawabata Dori (winkelstraat)
Hotel Great Morning bevindt zich in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Heiligdom van Kushida en biedt tal van extraatjes. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en een kluis bij de receptie
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een cadeauwinkel
  • Meertalig personeel, conciërgeservices en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Great Morning zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Donzen dekbedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met hydromassagedouches en diepe baden
  • Flatscreentelevisies van 65 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (JPY 1.300 per nacht); kortingen beschikbaar
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.500 per persoon

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 9 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 65 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Maaltijden voor kinderen van 0 t/m 12 jaar zijn niet inbegrepen bij het kamertarief. Handdoeken zijn tegen een toeslag beschikbaar, maar je kunt ook je eigen handdoeken meenemen.
Bij het ontbijttarief is geen ontbijt voor kinderen van 0 t/m 12 jaar inbegrepen. Het ontbijt is beschikbaar voor JPY 1500 per kind. Je dient dit ter plaatse te betalen en voor aankomst te reserveren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2500 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1300 per nacht (op 110 meter afstand; 24 uur geopend)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Great Morning?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Great Morning?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Great Morning uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Great Morning?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, binnen 10 minuten lopen van Kawabata Dori (winkelstraat), Heiligdom van Kushida en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Station Gofukumachi en Station Nakasu-kawabata liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Great Morning

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 193 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 193 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 193 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 193 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 193 beoordelingen

10/10

Netheid

10/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Annie

Positief: Voorzieningen
Friendly staff. But I had trouble with the temperature. Perhaps I didn’t know how to use the A/C but it was difficult to get the room to cool down
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Denise, Pleasant Hill

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful, quiet, very eco-friendly hotel near all the things we wanted to do in Fukuoka. Staff is very friendly and helpful. And spoke enough English to help us as needed - a big plus. The room we had was large (truly!) and comfortable with all the amenities. The neighborhood is very walkable and has restaurants all around (including PizzaPizza next door which we really enjoyed). We had a great stay. Highly recommend!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

masami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
静かで過ごしやすかったです。 評判通りゆっくり眠れました。 スタッフも皆さん笑顔で親切でした!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

FUSAKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sunggil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Julianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

jamiee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
consideration thoughtfulness attentiveness
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

TORU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Wai Han

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 stay!

It was truly a great experience staying at hotel Great Morning. The staff was very friendly and helpful. The room was sparkling clean.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

kobayashi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

JUNHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

YU-WEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Miki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
丁寧でにこやかなスタッフ皆様の対応が素晴らしかったです。清掃も綺麗にありがとうございました。楽しく旅行を終えることができ、良い思い出ができました。ありがとうございました。
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Yen Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Manena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, staff are exceptional, they go above and beyond to help guests and provide the best service. We had a great stay! Thank you.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Wonsuk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Srilatha, Somerville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location great staff and great quality room furnishing. I love the hotel’s green ethos And it was reflected in everything, including the room’s cooling system. Everything felt natural and considered. The location is great with about six minutes walk to the nearest train station. And the staff are fantastic. They gave such excellent recommendations researching local restaurants for our dietary preferences, and even for far off locations like Beppu. The room size is great and the amenities were natural and spa like. And I had the best night’s sleep of my life there. I wish I could purchase that mattress for my apartment in New York City. Hotel Great morning, if you read this review, please send me the mattress information 😊🙏 This hotel is perfectly named because I had a great morning each day of my stay after a perfectly rested night. Thank you so much.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Xue

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Yasuyuki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
F-CONという冷暖房システムで風がないのでホテルで泊まった時の朝、喉が痛いという事が全くなかった。(いろんなホテルで採用して欲しい。) ベッドと枕も快適でよく眠れた。 朝食も美味しかった。 博多からのアクセスもよく、近隣のごはん屋さん・観光なども快適だった。
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

KIN YIP

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Myung-Hoon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
직원들이 아주 친절하고, 친환경적인 에어컨디셔너가 인상적이었음. 일본 호텔로는 상당히 얿은 공간면적도 인상적!
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Vivian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception staff are very helpful. The location is convenient and plenty of choices for food.
2 nachten verbleven in september 2024