Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata
Hotel met een restaurant, op 6 minuten lopen van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 73
24 dec - 25 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Kamer, 1 eenpersoonsbed
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-6-7 Hakata Ekimae, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0011
Over deze accommodatie
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Wing International Select Hakata Ekimae
Hotel Wing International Select Hakata Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.011 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1600 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
UNIZO Hakataeki Hakataguchi
HOTEL UNIZO Hakataeki Hakataguchi
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Hotel
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Fukuoka
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
PUI YI
Reisde met partner
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PUI YI
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
wenquan
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wenquan
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Ritsuko
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ritsuko
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
TSUNG HAN
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



TSUNG HAN
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Barb
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barb
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
YOSHITO
Reisde met familie
5 nov 2025
Negatief: Netheid
YOSHITO
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KOH
28 okt 2025
KOH
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
KHENG HONG
21 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KHENG HONG
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Akiyo
14 okt 2025
Akiyo
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKIKO
Zakenreiziger
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
mok, Singapore
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mok
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sho
Reisde met een groep
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sho
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Junichi
Zakenreiziger
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichi
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shinsuke
12 sep 2025
Shinsuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
FUJIOKA
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUJIOKA
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Masaki
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
HEE SU
Reisde met partner, Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HEE SU
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yoshiaki
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshiaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TAKASHI
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
TAKASHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
NATSU
21 aug 2025
NATSU
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Kazumi
Reisde met familie en kleine kinderen
19 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kazumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Masato
13 aug 2025
Masato
2 nachten verbleven in augustus 2025








