Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 6 minuten lopen van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 73
24 dec - 25 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, 1 tweepersoonsbed

7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 1 eenpersoonsbed

7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-6-7 Hakata Ekimae, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0011

In de buurt

  • Sumiyoshi schrijn - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Heiligdom van Kushida - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 18 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakata - 7 min. lopen
  • Kushida Schrijn Station - 10 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋たいそん 博多駅前創業店 - ‬2 min. lopen
  • ‪はじめの一歩 - ‬1 min. lopen
  • ‪オルドス家 - ‬1 min. lopen
  • ‪博多担担麺 大吉 - ‬1 min. lopen
  • ‪博多 つつじ庵 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata

Hotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Een ligging in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een restaurant maken van Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), kranten in de lobby en een 24-uurs receptie
  • Een rookvrije accommodatie, een automaat en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en een lift
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 217 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: JPY 1.600 per persoon
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 5 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 5 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1600 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

UNIZO Hakataeki Hakataguchi
HOTEL UNIZO Hakataeki Hakataguchi
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Hotel
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Fukuoka
Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata?

Vandaag, 28 nov. 2025, kost een verblijf bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata van één nacht voor twee volwassenen op 24 dec. 2025 min. € 72,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, binnen 10 minuten lopen van Rakusuien-tuin en Canal City Hakata (winkelcentrum). Ook Haven van Hakata en Marine Messe Fukuoka liggen binnen 5 km afstand. Kushida Schrijn Station ligt op 10 minuten lopen en naar Station Gion is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Four Points Flex by Sheraton Fukuoka Hakata

8,8

Uitstekend

9,2

Netheid

8,0

Locatie

8,8

Personeel en service

8,6

Milieuvriendelijkheid

9,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 545 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 345 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1005 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

VASILEIOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

PUI YI

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間清潔乾淨夠寬敞,如果可提供行李架就更好了,職員如果在解答顧客問題時,帶點笑容會另顧客有更好的感受
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

wenquan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
距离博多站5min 周边很多美食
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Ritsuko

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
無駄なものがないですし、全てに問題なく快適でした。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

TSUNG HAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
離博多站稍遠,走路要10分鐘,週邊有便利商店,餐廳也多。
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and had a good layout. We were able to make coffee and tea and, we even had teaspoons which is not always the case in other hotels on our trip. We were well positioned to comfortably walk to many sights and had easy access to the Hakata Station and the subways.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Barb

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean room. Very helpful and polite staff.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

YOSHITO

Reisde met familie
Negatief: Netheid
マリオット系のビジネスホテルですね。 他のビジネスホテルを買収して、系列になったのだと思います。系列ユーザーとしては満足です。 ただ1点。清掃が不十分です。 インバウンドで忙しいと思いますので、大変かと思いますが、その時こそ少しずつ改善頑張ってください。 インバウンドの逆回転時には、非常に危険だと思いますので。
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

KOH

very noisy when i open the window
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

KHENG HONG

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room. At least a 15-min walk to Fukuoka Station. Can lose direction at night when returning to hotel
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

???

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ご飯はめちゃくちゃ美味しかったです! 洗濯機は時間設定できたら尚良かったです
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Akiyo

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

YUKIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜は暗くて入り口がわかりにくかった。博多駅から30分も歩いてしまったが、朝は周囲がよくわかり10分程度で駅まで行くことができた。 路地を通るので慣れていないと夜はわかりにくいかもしれない
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

mok, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great property, cosy rooms and good location
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sho

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で1泊するにはとてもいい
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Junichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バスルームが広くて良かった。
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Shinsuke

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

FUJIOKA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅や、バス停が若干遠いので少し不便(40度近い炎天下歩きたくない。)が、、、施設は、外国の高級ホテルで、この価格は、スーパーawesomeでした。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Masaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

HEE SU

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
직원들친절하며 깨끗합니다. 방이너무적음
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Yoshiaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

TAKASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

NATSU

2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Kazumi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
トイレ、バスルームの掃除ができていなかった
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Masato

2 nachten verbleven in augustus 2025