The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Nakasu
Hotel aan de rivier met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Nakasu





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Royal Twin kamer, niet-roken laden

Royal Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standard Double Room - Non-Smoking laden

Standard Double Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room - Non-Smoking laden

Standard Twin Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Double Room - Non-Smoking laden

Superior Double Room - Non-Smoking
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Superior Twin Room - Non-Smoking laden

Superior Twin Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Royal Twin Room With Private Open Air Bath, Non Smoking laden

Royal Twin Room With Private Open Air Bath, Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.153 beoordelingen
De prijs is € 79
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-6-19, Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0801
Over deze accommodatie
The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Nakasu
Vergelijkbare accommodaties

The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Tenjin
The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The BREAKFAST HOTEL Fukuoka Nakasu
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,8
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Minamiyama
15 nov 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Minamiyama
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
KATSUMI
Zakenreiziger
23 okt 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hyesu
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyesu
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Benjamin Johann Ralf
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin Johann Ralf
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anthony
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
takeshi
Zakenreiziger
29 sep 2025
takeshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
OKAMOTO
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OKAMOTO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
5 sep 2025
Hajime
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
KATSUMI
1 sep 2025
KATSUMI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
YUKIE
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIE
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tomoko
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kokia
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kokia
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chia Liang
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一定會再訪的住宿
Chia Liang
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
kenji
9 aug 2025
kenji
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Delicious food
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Haruna
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruna
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIKO
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIKO
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAKIO
28 jul 2025
MAKIO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
???
27 jul 2025
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YEN TING
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YEN TING
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
YUJI
21 jul 2025
Positief: Netheid
YUJI
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
??
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025

















