Hotel Etwas Tenjin
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor Hotel Etwas Tenjin





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-5-18, Tenjin, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 8100001
Over deze accommodatie
Hotel Etwas Tenjin
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Fukuoka Tenjin
Hotel MyStays Fukuoka Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 56
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1000 per dag
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Etwas
Etwas Tenjin
Hotel Etwas Tenjin Hotel
Hotel Etwas Tenjin Fukuoka
Hotel Etwas Tenjin Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Etwas Tenjin
8,6
Uitstekend
8,4
Netheid
8,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
サオリ
19 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
サオリ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NAGANO
Zakenreiziger
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAGANO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mamoru
Zakenreiziger
30 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Mamoru
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hiroki
Reisde met een groep
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiroki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Keisuke
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keisuke
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ケイシ
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケイシ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuko
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIAKI
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




YOSHIAKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KOUTA
2 jun 2025
KOUTA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIAKI
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIAKI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jaemaro
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaemaro
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
KO
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
KO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
1 apr 2025
Parfait séjour
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
DAIKI
23 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
DAIKI
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KOZO
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOZO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NAOCHIKA
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOCHIKA
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KUNIHIRO, shibuyaku
Zakenreiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUNIHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
yesul
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1인 여행객에게 추천함!
yesul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HYUNSEOK
20 dec 2024
HYUNSEOK
3 nachten verbleven in september 2024








