Hotel Front Inn Fukuoka airport
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Shime
Fotogalerie voor Hotel Front Inn Fukuoka airport





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 84
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 twijfelaar laden

Economy eenpersoonskamer, 1 twijfelaar
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Moderate) laden

Tweepersoonskamer (Moderate)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen (Male not allowed) laden

Kamer, alleen voor vrouwen (Male not allowed)
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer (King) laden

Deluxe kamer (King)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Hollywood) laden

Twin kamer (Hollywood)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Comfort King
Deluxe King Room
Executive King Room
Hollywood Twin Room
Standard Double Room
Standard Triple Room
Accessible Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Befu 2-18-1, Shime, Fukuoka, 811-2205
Over deze accommodatie
Hotel Front Inn Fukuoka airport
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Hakata Higashihieekimae
APA Hotel Hakata Higashihieekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 591 beoordelingen
De prijs is € 59
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1300 voor volwassenen en ca. JPY 1300 voor kinderen
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 800 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 800 per nacht (op 100 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 15.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay en LINE Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Front Fukuoka Airport Shime
Hotel Front Inn Fukuoka airport Hotel
Hotel Front Inn Fukuoka airport Shime
Hotel Front Inn Fukuoka airport Hotel Shime
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Front Inn Fukuoka airport
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuyuki
27 okt 2025
Yasuyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Amonte
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amonte
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
カオリ
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hyodo
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyodo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica Love
Zakenreiziger
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica Love
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ナオトシ
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid
ナオトシ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MARINA
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARINA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shawn
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rumiko
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumiko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ショウジ
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ショウジ
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yuki
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tomoaki
Zakenreiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
まさし
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさし
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Misako
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misako
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
えいこ
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えいこ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tomoki
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Kayla
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YU CHIH
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU CHIH
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SHUNTA, Kitakyushu
16 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUNTA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAYOKO
16 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
KAYOKO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
29 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toshimune
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimune
1 nacht verbleven in mei 2025








