Fotogalerie voor Hotel Grandolce HAKATA





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 85
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-18, Nishinakasu,Chuou-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0002
Over deze accommodatie
Hotel Grandolce HAKATA
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Trinity Hakata
Hotel Resol Trinity Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 5400.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Grandolce HAKATA Hotel Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Fukuoka Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grandolce HAKATA
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshinari
4 okt 2025
Yoshinari
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshinari
25 sep 2025
Yoshinari
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
21 sep 2025
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yuka
19 sep 2025
Yuka
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kota
12 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Kota
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
a
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
a
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHOTARO
28 aug 2025
SHOTARO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
akira
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
akira
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mika
21 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
mayu
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mayu
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shunsuke
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
katsushi, nshiku yokohamashi
5 aug 2025
katsushi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lkhamsuren
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lkhamsuren
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiaki
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Yoshiaki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lindsay
14 jul 2025
Lindsay
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
BokJin
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BokJin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ますみ
Zakenreiziger
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ますみ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KUMI
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMI
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
AKI
3 jul 2025
AKI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mikiko
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikiko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wook
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wook
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KEIICHIRO
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIICHIRO
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Atsushi
16 jun 2025
Atsushi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in mei 2025