Hotel Grandolce HAKATA
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Grandolce HAKATA





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
1 jul - 2 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.136 beoordelingen
De prijs is € 47
7 jul - 8 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-18, Nishinakasu,Chuou-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

DEL style Fukuoka - Nishinakasu by Daiwa Roynet Hotel
DEL style Fukuoka - Nishinakasu by Daiwa Roynet Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 62
6 jul - 7 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 5400.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Grandolce HAKATA Hotel Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Fukuoka Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grandolce HAKATA
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Mikiko
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikiko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wook
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wook
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuuki, Shibuyaku
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Uwe Oliver
30 mei 2025
Uwe Oliver
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Angela
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kin Ming
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Ming
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sayuri, Saga,Cyuouhonmati 8-8
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Sayuri
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Francois
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francois
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
??
16 feb 2025
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroki
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
?
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YASUYOSHI
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUYOSHI
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
トオル
Zakenreiziger
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トオル
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
トモコ
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
トモコ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Po Sze
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Po Sze
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kosei
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kosei
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MAN HEE
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAN HEE
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiko
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiko
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
hiroko, Los Angeles
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroko
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kondo
Zakenreiziger
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バルコニーが良い。

Kondo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Lai Hing
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai Hing
6 nachten verbleven in september 2024