Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL IL PALAZZO





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 143
23 sep - 24 sep
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (with Balcony) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (with Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (with Balcony) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (with Balcony)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Alle foto's voor Deluxe King With Balcony laden

Deluxe King With Balcony
Alle foto's voor Superior Queen Room With Balcony laden

Superior Queen Room With Balcony
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 86
15 sep - 16 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-13-1 Haruyoshi, Chuo Ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 810-0003
Over deze accommodatie
HOTEL IL PALAZZO
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 2500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Il Palazzo Fukuoka
Il Palazzo Fukuoka
Il Palazzo Hotel
Hotel Il Palazzo
HOTEL IL PALAZZO Hotel
HOTEL IL PALAZZO Fukuoka
HOTEL IL PALAZZO Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL IL PALAZZO
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 sep 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIKAKO
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKAKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhide
27 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Kazuhide
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
はお
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
はお
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
PETER, Manchester
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PETER
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Reisde met partner
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emi
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YOKO
Reisde met een groep
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
YOKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YURINA
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURINA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jayme
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayme
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bei-Chin
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bei-Chin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHENG WAI YAN
13 jun 2025

CHENG WAI YAN
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kotaro
12 jun 2025
Kotaro
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
eli
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eli
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Luka
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luka
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional !!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan, Santa Monica
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Riley
22 mei 2025
Riley
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Süreyya
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Süreyya
4 nachten verbleven in mei 2025