Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Hotel aan de promenade met een spa en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel Marinoa Resort Fukuoka





Beoordelingen
9,2 op 10 â
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 211
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (with Loft) laden

Twin kamer (with Loft)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Loft Twin Room Non smoking laden

Loft Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Marinoa Twin Room laden

Marinoa Twin Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001
Over deze accommodatie
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Vergelijkbare accommodaties

THE BASICS FUKUOKA
THE BASICS FUKUOKA
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 2.050 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2600 voor volwassenen en ca. JPY 1300 voor kinderen
- Toeslag voor futonbed: JPY 2000 per dag
- Toeslag voor extra bed: JPY 7200 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Marinoa Resort Fukuoka
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 â Redelijk
Mike
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mike
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
CHUNG HIM ERIC
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNG HIM ERIC
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Hironori
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironori
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Toshiaki
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
FUMI
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
MAKIKO
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
KIHOON
11 jun 2025
KIHOON
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 â Goed
Ronald, Augsburg
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
Cheuk Wang
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheuk Wang
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 â Uitstekend
YASUYUKI
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUYUKI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 â Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Daniel
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 â Uitstekend
masahiro
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masahiro
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 â Redelijk
ning
3 mei 2025
Positief: Personeel en service
ning
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 â Ontzettend slecht
andy
Reisde met familie
2 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
åè¬äžèŠèæ ®ééé åºïŒå¹é¢èæåäžææ£æ¯
andy
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 â Redelijk
YOSHITOMO
28 apr 2025
YOSHITOMO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 â Goed
Yan Tung
Reisde met een groep
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan Tung
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 â Uitstekend
MIHO
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 â Goed
Masaaki
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Masaaki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 â Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
çŽ æŽãããããã«ã§ãã
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 â Uitstekend
RISA
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RISA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 â Uitstekend
TATSURO
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TATSURO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 â Uitstekend
heeyoung
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heeyoung
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 â Uitstekend
I
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 â Goed
atsushi
Reisde met partner
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
1 nacht verbleven in januari 2025








