KKR Hotel Hakata

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Ohori-park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KKR Hotel Hakata

Lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1700 per persoon)
Lobby
Exterieur
Traditionele kamer (Japanese) | Gratis wifi, beddengoed, rolstoeltoegankelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Traditionele kamer (Japanese)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • Max. aantal: 5
  • 1 eenpersoons futon

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Deluxe Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Kabelzenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4-21-1 Yakuin, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 810-0022

In de buurt

  • Ohori-park - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Mizuho PayPay Dome Fukuoka - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Marine Messe Fukuoka - 5 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Yakuin-odori - 5 min. lopen
  • Station Fukuoka Yakuin - 12 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪THE ROOTS neighborhood bakery - ‬3 min. lopen
  • ‪シュガーマジョのマカロン - ‬2 min. lopen
  • ‪ほっともっと - ‬2 min. lopen
  • ‪そば処 まさや - ‬6 min. lopen
  • ‪Round Counter - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

KKR Hotel Hakata

Hotel in de buurt van Ohori-park
KKR Hotel Hakata bevindt zich in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Heiligdom van Kushida en biedt extraatjes zoals een kapsalon, een stomerij/wasserijservice en een conferentieruimte. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Ga beslist een hapje eten bij Restaurant alcamon, het plaatselijke restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een lift
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en huwelijksservices
  • Een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 130 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.700 voor volwassenen en JPY 850 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Japanese Restaurant Moegi
  • Restaurant alcamon

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1700 voor volwassenen en ca. JPY 850 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

KKR Hakata
KKR Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata
KKR Hotel Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata Hotel
KKR Hotel Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KKR Hotel Hakata?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij KKR Hotel Hakata te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij KKR Hotel Hakata?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij KKR Hotel Hakata uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt KKR Hotel Hakata?

Dit hotel ligt in Wijk Chuo, binnen 3 km afstand van Ohori-park, Heiligdom van Kushida en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Ook Tochoji-tempel en Fukuoka Kokusai Center liggen binnen 5 km afstand. Station Yakuin-odori ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Sakurazaka is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over KKR Hotel Hakata

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 89 van 249 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 119 van 249 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 249 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 249 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 249 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

noriko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
福岡で宿泊するつときはいつもココ!今回は薬院駅から博多駅まで地下鉄も開通してて、便利さが増しまし。お気に入りのパン屋さん(ROOTS)にも歩いて行けます。
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Hiromitsu

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

とても気分良く過ごすことができました

チェックイン時の対応も、タクシーをお願いしたときの対応も素晴らしかったです。最上階のお部屋に案内していただき、とても気分よく過ごすことができました。
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Seiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Yuuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

MIKIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーを浴びていると、足元に水が溜まって、うまく排水しなかった。フロントの対応は親切で気持ちは良かったです。
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hagiwara

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall good

4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
子連れだったので和室が非常に使いやすかった。マットも良いものを使用していたので寝やすかった。
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

NAOMI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

FUMIYASU

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの方の親切な対応に感謝です ありがとうございました。
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

tonde, 埼玉県

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
一泊素泊りで利用。 チェックイン時にエレベーターの位置、食事希望の場合の案内などもなく残念でした。宿泊階にあがるエレベーターを見つけられず、結局こちらから聞きました。 浴室のシャワーカーテンが物凄く雑巾臭くて非常に残念でした。他の部屋はわかりませんが。。 冷蔵庫のスイッチもOFFの状態で、庫内に「スイッチの説明と冷えるまで15分ほどかかる」といった案内が。これも非常に残念でした。
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

itsuko

1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
寝るだけなら充分です!
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Kaori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

寛げる空間

窓も大きく、見晴らしもよく、ベットがセミダブルというのは寛げたが、、連泊したので机を使うことも多くベッドと机の間が少しせまかった。
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Kiyoe

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

SHINJI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Yoriko

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近いし良かった
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

MIYUKI

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
素泊まりでしたし、次の日の朝、早い出掛けでしたので。実感が無いのが本音です。
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

NORIHIKO OHYA

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020