lyf Tenjin Fukuoka
Hotel met een dakterras, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor lyf Tenjin Fukuoka





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio (Double, One of a Kind) laden

Studio (Double, One of a Kind)
8,4 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Alle foto's voor Studio, 2 eenpersoonsbedden (Side by Side) laden

Studio, 2 eenpersoonsbedden (Side by Side)
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Alle foto's voor Studio, 2 eenpersoonsbedden, op de hoek (Side by Side Plus) laden

Studio, 2 eenpersoonsbedden, op de hoek (Side by Side Plus)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Studio Double laden

Studio Double
Alle foto's voor side by side plus (Studio Corner Twin) laden

side by side plus (Studio Corner Twin)
Alle foto's voor One of a Kind Plus (Studio Accessible) laden

One of a Kind Plus (Studio Accessible)
Alle foto's voor Studio Twin laden

Studio Twin
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-13 Imaizumi, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Fukuoka Tenjin
Hotel MyStays Fukuoka Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 51
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1320 voor volwassenen en ca. JPY 1320 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Ascott Cares (Ascott Limited) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
lyf Tenjin Fukuoka Hotel
lyf Tenjin Fukuoka Fukuoka
lyf Tenjin Fukuoka Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over lyf Tenjin Fukuoka
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
CHIU WING
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIU WING
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tina
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
kouhei
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kouhei
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael Tokiyoshi
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael Tokiyoshi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
13 jul 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Francesco
9 jul 2025
Francesco
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ami
4 jul 2025
Ami
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Flynn
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flynn
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Qiang
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qiang
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kyung Ah
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung Ah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ludovic, Singapore
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ludovic
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph Siu Wai, Burnaby
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph Siu Wai
15 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gareth
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gareth
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met een groep
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
David
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tadayuki
29 apr 2025
Tadayuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Wai
28 apr 2025
Ka Wai
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
nobuyuki, Ota-ku
Zakenreiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuyuki
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kaisa
24 apr 2025
kaisa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hiromi
Reisde met een groep
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiromi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hongyi
21 apr 2025
Hongyi
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIROKO
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KIM
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIM
3 nachten verbleven in april 2025