Fotogalerie voor mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel -





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio, meerdere bedden, terras laden

Deluxe studio, meerdere bedden, terras
Hoogtepunten
Een terras
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe studio, meerdere bedden, kitchenette laden

Deluxe studio, meerdere bedden, kitchenette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 85
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5F-B Daimyo 247 Building, 1-15-35 Daimyo, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041
Over deze accommodatie
mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel -
Vergelijkbare accommodaties

mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -
mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Magnetron
7.6 van 10, Goed, 101 beoordelingen
De prijs is € 44
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
mizuka Daimyo 3 unmanned hotel Fukuoka
mizuka Daimyo 3 unmanned hotel
mizuka Daimyo 3 unmanned Fukuoka
mizuka Daimyo 3 unmanned
Mizuka Daimyo 3 Unmanned
mizuka Daimyo 3 unmanned hotel
mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel - Fukuoka
mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel - Guesthouse
mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel - Guesthouse Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over mizuka Daimyo 3 - unmanned hotel -
Beoordelingen
7,8
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 aug 2025
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Ryo
Reisde met een groep
21 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Taichi
Reisde met familie
28 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taichi
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Linda
17 jun 2025
Linda
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KIN YING
Reisde met familie
7 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIN YING
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
janghyeon
4 jun 2025
janghyeon
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Amy
Reisde met familie
25 mei 2025
Amy
6 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Pui Suen
Reisde met een groep
2 mei 2025
Positief: Personeel en service
Pui Suen
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Lawrence
Reisde met familie
22 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yoshiteru
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiteru
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KA YEE
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA YEE
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
SHINOBU
Reisde met familie
18 feb 2025
SHINOBU
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
boram
Reisde met een groep
31 jan 2025
Positief: Personeel en service
boram
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Da Rocha
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Da Rocha
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
SEONGHWAN
Reisde met familie
3 jan 2025
Negatief: Netheid
SEONGHWAN
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
heewoo
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heewoo
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOT recommend!



Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Ho Yin
Reisde met familie
8 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Ho Yin
2 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ji min
28 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ji min
3 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Yoori
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoori
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kibeom
Reisde met een groep
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kibeom
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
DOYOUNG
4 jun 2024
DOYOUNG
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNG JIN
Reisde met familie
31 mei 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
위치는 100점
SEUNG JIN
3 nachten verbleven in mei 2024