mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers, niet-roken (Pastel) laden

Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers, niet-roken (Pastel)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Comfort vierpersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie studio, meerdere bedden, niet-roken laden

Familie studio, meerdere bedden, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe studio, meerdere bedden, niet-roken, terras laden

Deluxe studio, meerdere bedden, niet-roken, terras
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Economy driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Comfort driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard studio, meerdere bedden, niet-roken laden

Standaard studio, meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken, terras laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde veranda
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.152 beoordelingen
De prijs is € 51
6 jul - 7 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-33 Daimyo, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

mizuka Daimyo 4 - unmanned hotel
mizuka Daimyo 4 - unmanned hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 163 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mizuka Daimyo 7 Unmanned
mizuka Daimyo 7 unmanned hotel
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Hotel
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Fukuoka
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
1 jul 2025
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Takeshi
14 apr 2025
Takeshi
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
KURUMI
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
KURUMI
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
yoshikazu
Reisde met familie en kleine kinderen
3 apr 2025
Negatief: Personeel en service
yoshikazu
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Hamaya
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamaya
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
yuto
7 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuto
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
honomi
Reisde met een groep
14 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
honomi
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Kotone
13 feb 2025
Kotone
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ganghyeon
Reisde met een groep
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganghyeon
4 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
mami
Zakenreiziger
24 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mami
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
KYUNGHYUN
17 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
KYUNGHYUN
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
排水口がつまっている
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
TOSHIKATSU
Reisde met een groep
18 dec 2024
TOSHIKATSU
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Sachiko
4 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ha yun
2 dec 2024
Ha yun
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MISUK
Reisde met een groep
1 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MISUK
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chaesung
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaesung
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
DA IN
21 nov 2024
DA IN
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
HAEYEONG
Reisde met een groep
20 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAEYEONG
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jaeha
Reisde met familie
4 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaeha
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
RINO
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RINO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TAE HEE
2 nov 2024
Positief: Personeel en service
TAE HEE
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Kenji
28 okt 2024
Kenji
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Christopher
12 okt 2024
Christopher
5 nachten verbleven in september 2024