mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Comfort vierpersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard studio, meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken, terras

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een gemeubileerde veranda
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe studio, meerdere bedden, niet-roken, terras

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een terras
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 8
  • 4 tweepersoonsbedden

Familie studio, meerdere bedden, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 8
  • 4 tweepersoonsbedden

Comfort driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers, niet-roken (Pastel)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-4-33 Daimyo, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041

In de buurt

  • Maizuru Park (historisch park) - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Ondergronds Winkelcentrum van Tenjin - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Winkelcentrum Solaria Plaza - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Yatai - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Fukuoka Mitsukoshi-warenhuis - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Akasaka - 6 min. lopen
  • Station Fukuoka Tenjin - 10 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪大名デュード - ‬1 min. lopen
  • ‪italian bar TAKA's KITCHEN - ‬1 min. lopen
  • ‪HALF PENNY 大名店 - ‬1 min. lopen
  • ‪Momota Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪天国と秘密 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -

Hotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - ligt in de buurt van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en biedt voorzieningen zoals een terras. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Een rookvrije accommodatie, een lift en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron

Gastendiensten

  • Meertalig personeel

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mizuka Daimyo 7 Unmanned
mizuka Daimyo 7 unmanned hotel
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Hotel
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Fukuoka
mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - te parkeren?

Bij mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel - uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -?

Dit hotel ligt in Wijk Chuo, binnen 3 km afstand van Kego-park, Canal City Hakata (winkelcentrum) en Haven van Hakata. Ook Marine Messe Fukuoka en Mizuho PayPay Dome Fukuoka liggen binnen 5 km afstand. Station Akasaka ligt op 6 minuten lopen en naar Station Yakuin-odori is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over mizuka Daimyo 7 - unmanned hotel -

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 170 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked through Expedia without checking Google reviews. The photos looked great, and since it was in Japan, we trusted what was advertised. The price was reasonable, but the cleaning and maintenance could use more attention. The room felt quite humid and had a slight odor—nothing unbearable, but noticeable. However, the shower room definitely needs better cleaning and upkeep. There was visible mold around the vent and on parts of the wall, which could be a safety concern for future guests. On a positive note, the bedroom itself was clean—the sheets, towels, and linens were fresh. The beds were comfortable, and our children loved the unique bunk bed setup. Overall, it’s a decent option for travelers on a budget, but I recommend checking more reviews before booking.
4 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Ryu

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
カビの匂いが気になった。連泊だった為、他の衣類に匂いが移っていた
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

FUMI

ACが古くて温度調整がちゃんと出来なかった事。 加湿器が小さ過ぎだし、 空気清浄機が無かった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Trent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great accommodations
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

junling

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
めちゃくちゃ汚い、日本のホテルはこんなに汚いのが初めてなので、二度とは泊まりません。 チェックインとアウトは全てセルフ制で、スタッフの対応全くありません、もしくはいない状態 ただ安い、それなりに便利な場所で、若い衆らが多いですね
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ryusei

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Man Kong

5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

??

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
パッと見は綺麗に見えるけど、かび臭く、隅にゴミが溜まっていたり、まだ使っていないのに髪の毛落ちてたり、、、。 窓が小さすぎて、日の光も入ってこない。チェックイン、アウトは簡単で楽でした。
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

maruzuru

1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

HIDEYUKI

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge Rubén

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible place

We arrived 10 mins before check-in time, and asked if we could do it early, they refused saying we would need to pay more, the hotel was absolutely dirty everywhere, and smelling bad, when we entered the room all the curtains and other places were full of mold, and dust in the AC, the only good thing about this place was the location, definitely not worth the price, better go to another hotel or hostel I would really want my money back
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

悪臭。不潔。

エントランスから清潔感に欠ける状態でした。 廊下はゴミが散乱しており、エレベーターも掃除がされてるとは思えない状態でした。 部屋はさらに最悪で、ドアノブは取れかかっており、カーテンやエアコンはカビだらけ。 おそらく換気ができておらず湿気だらけなのでしょう。 耐え難い悪臭に30分でチェックアウトしました。 料金を返金してほしいと本気で思うほどひどいホテルでした。 海外のドミトリーですらここまで感じたことはありません。 日本の評判を下げないためにも是非改善していただけたら幸いです。
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Takeshi

3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

KURUMI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
宿泊の当日の夜中から20件以上『未確認の為キャンセルの可能性があります。今すぐご確認ください』とSMSメッセージが来ました。 あきらかに変な文でこちらの情報が漏れているようで不安でした。ですがその点に関して注意喚起のメール以外には何も記載も無く連絡も特にありませんでした。とても不安です。 専門の方に相談しようと思ってます。
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

yoshikazu

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
施設備品が壊れてる 湿気が多いと記載あるがその通り それをカバー出来る立地の良さや移動の易さで寝るだけと考えれば満足です。
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Hamaya

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1Fだからか湿気が多い気がした 入口付近で変な匂いがした
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

yuto

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
共有スペースが汚かったです。
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

honomi

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったけど髪の毛部屋落ちすぎ。フロントと一階くさすぎ。屋上いけないやん、
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Kotone

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ganghyeon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

mami

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

KYUNGHYUN

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

排水口がつまっている

お風呂も洗面台もつまっていて排水されるまで長い時間がかかるし、排水口から悪臭がして建物全体が臭かった 部屋の広さやベッドも良く、場所も便利でしたが、臭いが気になる人はやめた方がよいです
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

TOSHIKATSU

Reisde met een groep
少し入室にとまどいましたが、楽しく過ごせました。
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Sachiko

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが清潔感があり心地よい。 洗面台付近の水回りが狭いので2人で泊まる際はドアの開閉など注意が必要。 玄関ドアのセキュリティキーの音が夜通しなり続け解除の仕方が分からず困った。
1 nacht verbleven in oktober 2024