Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
Automaat
Bagageopslag
Gemeenschappelijke koelkast
Gemeenschappelijke magnetron
Receptie met beperkte openingstijden
Wasserij
Gastendiensten
Meertalig personeel
Buiten
Aan een rivier
Terras
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Luisterhulpmiddelen
Meer
1 gebouw
9 etages
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Toilet met elektronisch bidet
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Geluiddichte kamers
Verwarming (met klimaatregeling)
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
montan HOSTEL
montan HAKATA
Montan Hakata Hotel
montan Hakata Hostel
Montan Hakata Fukuoka
Montan Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Montan Hakata?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij Montan Hakata?
Vandaag, 10 aug. 2025, kost een verblijf bij Montan Hakata van één nacht voor twee volwassenen op 24 aug. 2025 min. € 71,25, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij Montan Hakata te parkeren?
Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Montan Hakata?
Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Montan Hakata uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Montan Hakata?
Dit hotel ligt in Wijk Hakata, op 1,2 km van Nieuw Leven-kerk in Hakata en binnen 5 km afstand van Canal City Hakata (winkelcentrum) en Marine Messe Fukuoka. Haven van Hakata ligt op 4,2 km. Station Higashi-hie ligt op 7 minuten lopen en naar Station Gion is het 22 minuten lopen.
Beoordelingen over Montan Hakata
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 437 beoordelingen
10 - Uitstekend
269
Gastenscore: 8 - Goed. 129 van 437 beoordelingen
8 - Goed
129
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 437 beoordelingen
6 - Redelijk
31
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 437 beoordelingen
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 437 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
KIWA
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋が非常に清潔で綺麗でした!
食料買い込んで、お部屋でゆっくりするのもお薦めです。
KIWA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Minghon
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minghon
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
n
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
n
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
3 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Arkeera
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good. Receptionists are polite and communicate in English very well
Arkeera
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Arkeera
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfotable Place and I love its kitchen.
Arkeera
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ai
Reisde met een groep
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地の良いホテル
立地も良く清潔で何よりスタッフさんの応対が素晴らしかった 居心地の良いホテルでした
Ai
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshida
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshida
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ka Mun
9 apr 2025
Ka Mun
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience quiet and safe
Sara
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Ka Mun
2 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
入住第一晚冲涼時用酒店大毛巾抹身,一打開毛巾發現有條頭髮,感覺不衛生。
Ka Mun
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kotone
20 mrt 2025
Kotone
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kamonpob
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamonpob
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Todd
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location and the staff was amazing!
Todd
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jeonggyu
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
방이 추워요
깔끔했습니다. 가격대비 훌륭합니다. 단 창문으로 찬바람이 들어와서 좀 추웠습니다. 히터가 침대위에 있어서 2층침대는 따뜻했지만 1층침대는 추웠어요
jeonggyu
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
PEI HUA
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒
PEI HUA
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
hyerim
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
역 사이 거리가 애매하지만 가격이 대비 방이 넓은 편임. 숙소 주변이 조용하고 로비층에서 야식먹기 좋음.
hyerim
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Amy
30 jan 2025
Amy
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
San Hee
27 jan 2025
San Hee
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
FUKUMORI
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten