Nest Hotel Hakata Station

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 7 minuten lopen van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(44 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Economy tweepersoonskamer (Semi-double)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer, niet-roken

7,4 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer (Single Use)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(55 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer (for 2 guests)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 23 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer (Single Use)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 8
  • 4 eenpersoonsbedden

Adjoining Room(Twin Room + Twin Room) Not Connecting Room

  • Max. aantal: 4

12 square meters Double Room

  • Max. aantal: 2

Triple Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 3

15 square meters Double Room

  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Single Room

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-11-27, Hakataekimae, Hakataku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0011

In de buurt

  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Tochoji-tempel - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Folkloristisch Museum Hakata Machiya - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Heiligdom van Kushida - 8 min. lopen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakata - 6 min. lopen
  • Station Gion - 6 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬3 min. lopen
  • ‪ふとっぱら 博多駅博多口店 - ‬4 min. lopen
  • ‪旭軒 駅前本店 - ‬3 min. lopen
  • ‪頤和園 - ‬5 min. lopen
  • ‪餃子の王将 博多駅前店 - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Nest Hotel Hakata Station

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata
Nest Hotel Hakata Station bevindt zich in de buurt van Kakueiji -tempel en Zenshoji-tempel en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een automaat
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel, de nabijheid tot het openbaar vervoer en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 160 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.650 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 12 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 01.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 1500.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

NEST HAKATA STATION
Nest Hakata Station Fukuoka
NEST HOTEL HAKATA STATION Hotel
NEST HOTEL HAKATA STATION Fukuoka
NEST HOTEL HAKATA STATION Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nest Hotel Hakata Station?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Nest Hotel Hakata Station te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1500.00 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nest Hotel Hakata Station?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Nest Hotel Hakata Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nest Hotel Hakata Station?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, binnen 10 minuten lopen van Kakueiji -tempel, Zenshoji-tempel en Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata. Ook Mangyoji-tempel en Ryuguji-tempel liggen binnen 10 minuten lopen. Station Gion ligt op 6 minuten lopen en naar Kushida Schrijn Station is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Nest Hotel Hakata Station

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 407 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 383 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 152 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1005 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1005 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

keisui

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応がとても良い!!
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Marco Paul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and value. Had a great stay and definitely will book again if available on our next visit to Fukuoka.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sakae

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客室はきれいでした。シャワーの温度がもう少し熱くできれば なお よかったと思いました
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Yuka

レストランはリーズナブルな感じ。ドリンクサービスはありがたかったです。化粧品があるといい。エレベーター前などのゴチャした感じが残念です。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Nobuyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Takehiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの接客が丁寧で良かったです。 お部屋も綺麗でした。 フロントと休憩所にブラインド、観葉植物の ブラインド等でもあれば、より休まるのでは と思いました。
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Hajime

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It had a very unique food option
3 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

yuka

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nuttawut

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room everything is suitable
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mikoto

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

MAMI

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Sayaka

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Terrance

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a very pleasant stay at Nest Hotel Hakata. The hotel is modern, clean, and conveniently located within walking distance of Hakata Station, making it easy to get around Fukuoka and beyond. I will stay here again.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ありがとうございました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗で場所も便利な所にありいいと思います。客室のシャンプーリンスボディソープ、洋服にかけるスプレーがコシノジュンコさんのでシャンプーリンスは物凄い良かったです。ハンドソープは別の会社でしたがこれもいい匂い。フロントで貰える基礎化粧品あるともっといいなぁ。オススメのホテルです。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

michio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食時間の関係でお弁当を作ってもらいました。もう少し食べやすくしてもらえたらよかったです。
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

SETSUKO

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の空調が効かなく暑かったが、部屋を変えて貰えたことは良かった。 しかし、変えてもらってエアコンは良かったが、次は冷蔵庫が故障していてこちらも交換してもらったが、部屋でゆっくり過ごす時間がだいぶ削られてしまい残念でした。 毎年真夏に旅行に行くが、いつもエアコンの効きが悪く、今回はホテルで安心だろうと期待をしていましたが、今回も期待はずれでした。 もう少し部屋のサイズにあった空調設備にして頂き、快適な旅行が出来るようにして頂けたらと願います。
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Connor

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Nothing special
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tomohiro

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Sadataka

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
博多駅からちょっとだけ離れてますが、地下通路を歩いて行けるので快適です。清潔さと静粛性は申し分ないです。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Lam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Satsuki

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Sayuri

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
The hotel was located close to the station so it was convenient to access. However, the room was too small for five. The breakfast area was too cold so we needed eat quickly and left right away. They didn't have hot drink except coffee, so kids were freezing.
1 nacht verbleven in juli 2025