Nest Hotel Hakata Station

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nest Hotel Hakata Station

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1650 per persoon)
Interieur
1 slaapkamer, donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 48
6 jul - 7 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven

Twin kamer (Single Use)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(45 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer (Semi-double)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(41 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer, niet-roken (24 Hours Stay, check-in & out 12:00)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer (Single Use)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 8
  • 4 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

7,8 van 10
Goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer (for 2 guests)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

15 square meters Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Single Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

12 square meters Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Adjoining Room(Twin Room + Twin Room) Not Connecting Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-11-27, Hakataekimae, Hakataku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0011

In de buurt

  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Hakataza Theater - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Marine Messe Fukuoka - 2 min. rijden - 3.4 km
  • Haven van Hakata - 3 min. rijden - 4.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Fukuoka Hakata - 6 min. lopen
  • Station Gion - 6 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪餃子の王将博多駅前店 - ‬4 min. lopen
  • ‪カフェ ベローチェ 博多大博通り店 - ‬6 min. lopen
  • ‪旭軒駅前本店 - ‬3 min. lopen
  • ‪カフェレストラン セリーナ - ‬7 min. lopen
  • ‪もつ鍋一藤博多店 - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Nest Hotel Hakata Station

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata
Nest Hotel Hakata Station bevindt zich in de buurt van Kakueiji -tempel en Zenshoji-tempel en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie, een lift en een automaat
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel, de nabijheid tot het openbaar vervoer en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 160 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.650 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 12 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 01.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 1500.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en raambeveiliging

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

NEST HAKATA STATION
Nest Hakata Station Fukuoka
NEST HOTEL HAKATA STATION Hotel
NEST HOTEL HAKATA STATION Fukuoka
NEST HOTEL HAKATA STATION Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nest Hotel Hakata Station?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Nest Hotel Hakata Station?

Vandaag, 29 jun. 2025, kost een verblijf bij Nest Hotel Hakata Station van één nacht voor twee volwassenen op 6 jul. 2025 min. € 47,53, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Nest Hotel Hakata Station te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1500.00 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nest Hotel Hakata Station?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Nest Hotel Hakata Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nest Hotel Hakata Station?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, binnen 10 minuten lopen van Kakueiji -tempel, Zenshoji-tempel en Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata. Ook Mangyoji-tempel en Folkloristisch Museum Hakata Machiya liggen binnen 10 minuten lopen. Station Gion ligt op 6 minuten lopen en naar Kushida Shrine Station is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Nest Hotel Hakata Station

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 418 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 377 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 147 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1006 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

FUM IO

Positief: Netheid, personeel en service
部屋がやや狭い感じでしたが、清潔感があって、静かで、よく眠れました。洗面用のお湯の出が悪かったです。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Moto

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があり、博多駅にも近く、スタッフも親切で良かったです!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Man Ling

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Man Ling

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
整體很好,位置方便,職員友善。美中不足是泊車位少,要泊付近的停車場。
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

TAKAHIRO

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル全体綺麗で対応も良かったです
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gloria

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location. Very short walk (can go underground too) to Hakata Station. Easy link to MTR line and stations. Reasonable size room, not as tiny as standard Japanese business hotels. Hotel and room is in good condition. Staff very friendly. Free water and one free drink at cafe daily. Very happy about our stay at Nest Hotel.
8 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

BUN

3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

BUN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
可以每天打掃房間及提供飲料水2樽,退房後可以暫存行李
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

YOKO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

KUMIKO

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kimiyasu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Mihoko

Reisde met familie
高い割には部屋が狭い。 特別綺麗でもない。普通。 レストランの食事は、イマイチ。メニューも味も。 リピなし。
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Shinya

Zakenreiziger
安く泊まるのに最適です
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

miki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設もスタッフの方も非常によいですが、旅の楽しみでもある朝食が残念でした。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があり過ごしやすかったです。 また博多に宿泊する際は利用したいと思います。
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

satoshi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントのスタッフ愛想が悪かった。 部屋にドッグフードが落ちていた。 浴槽ザラザラしていたし…ベッドの上だけが綺麗でその他汚かった。 駐車場有り明記はしていたが別料金がかかるのは知らなかった。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KEIKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊しましたが1泊目のあとも部屋を綺麗にしてくださって気持ちよく滞在できました
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

nana

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Akihide

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エントランスからお部屋まですごく綺麗でした!
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

YUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からは少し離れていますが、その分静かでした。スタッフが丁寧で、1階カフェのドリンクが宿泊者に1杯サービスになるのが良かった。
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

daisuke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物も新しく、お部屋も綺麗でした! アクセスは抜群で旅行、仕事でもまた利用したいホテルでした
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

tzu wei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點良好
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

yoshiaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でした
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

???

2 nachten verbleven in april 2025