Residence Hotel Hakata 20
Hotel in Fukuoka, op loopafstand van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Residence Hotel Hakata 20





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.143 beoordelingen
De prijs is € 59
27 aug - 28 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-11-7 Watanabedori, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 810-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Grand Residence Hotel Tenjin
The Grand Residence Hotel Tenjin
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
7.4 van 10, Goed, 44 beoordelingen
De prijs is € 52
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Schoonmaakkosten: JPY 2000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Residence Hakata 20 Fukuoka
Residence Hotel Hakata 20 Hotel
Residence Hotel Hakata 20 Fukuoka
Residence Hotel Hakata 20 Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Residence Hotel Hakata 20
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Yuichi
Reisde met een groep
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
naoki
30 jun 2025
Negatief: Netheid
naoki
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
NAM GI
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
NAM GI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
15 jun 2025
??
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pride
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pride
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shinichi
12 mei 2025
Positief: Netheid
Shinichi
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Masahiro
27 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ユウヤ
Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウヤ
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SEUNGPYO
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGPYO
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
hiroyuki
Reisde met familie en kleine kinderen
8 apr 2025
hiroyuki
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
27 mrt 2025
Steven
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHIH HENG
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH HENG
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HIDEKI
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ayuka
Reisde met een groep
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayuka
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
??
11 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
あすか
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あすか
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
YUEN YI
Reisde met een groep
15 jan 2025
Positief: Netheid
YUEN YI
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Ayumi
21 dec 2024
Ayumi
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Zachary
1 dec 2024
Zachary
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KYUSEON
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUSEON
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Vanchai
8 nov 2024
Positief: Netheid
Vanchai
1 nacht verbleven in oktober 2024