THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Hotel in luxe stijl in Fukuoka, met een restaurant, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
21 van 21 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (With Shower Only) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (With Shower Only)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, op de hoek
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken, op de hoek
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Standard Double Room Non-Smoking laden

Standard Double Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Hollywood Twin Room Non-Smoking laden

Standard Hollywood Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Triple Room Non-Smoking laden

Standard Triple Room Non-Smoking
Alle foto's voor Corner Double Room Non-Smoking laden

Corner Double Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Single Room Non-Smoking (with Shower Only) laden

Standard Single Room Non-Smoking (with Shower Only)
Alle foto's voor Deluxe King Room Non-Smoking laden

Deluxe King Room Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room Non-Smoking laden

Deluxe Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Triple Room Non-Smoking laden

Deluxe Triple Room Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Corner King Room Non-Smoking laden

Deluxe Corner King Room Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Corner Twin Room Non-Smoking laden

Deluxe Corner Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Suite Twin Non-Smoking laden

Suite Twin Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.162 beoordelingen
De prijs is € 78
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-49 Tenjin, Fukuoka, Fukuoka, 810-0001
Over deze accommodatie
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.706 beoordelingen
De prijs is € 160
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Gate Fukuoka By Hulic
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Fukuoka
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tsz Ling, Kowlokn
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsz Ling
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Hoi Yan
Reisde met een groep
8 nov 2025
Hoi Yan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Benny
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benny
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sze Man Vivian
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sze Man Vivian
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
michiko
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SIU MING
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU MING
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HIROE
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROE
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ganji
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ganji
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
szer khee
17 okt 2025
szer khee
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Koichi
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kerry
15 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerry
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chia hsin
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chia hsin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Violet
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Violet
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
6 okt 2025
Bryan
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Irma
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irma
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yin Fook Dennis
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Fook Dennis
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keny
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keny
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SIU LUNG
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU LUNG
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joyce
4 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyce
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Sze
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Sze
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIU FUNG
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIU FUNG
2 nachten verbleven in augustus 2025











