Fotogalerie voor THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 176
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (With Shower Only) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (With Shower Only)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, op de hoek
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken, op de hoek
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Een eettafel
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 85
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-49 Tenjin, Fukuoka, Fukuoka, 810-0001
Over deze accommodatie
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.660 beoordelingen
De prijs is € 149
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Gate Fukuoka By Hulic
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Fukuoka
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yin Fook Dennis
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Fook Dennis
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keny
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keny
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SIU LUNG
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU LUNG
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joyce
4 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyce
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Sze
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Sze
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIU FUNG
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIU FUNG
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kai Ming
21 aug 2025
Kai Ming
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sze Ki Zita
18 aug 2025
Sze Ki Zita
4 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ada
14 aug 2025
Ada
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
JUNE JOO YUN
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNE JOO YUN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ping fai
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


ping fai
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jerry
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MICHIKO
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tang Wen
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tang Wen
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kotaro
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kotaro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dontre
26 jul 2025
Positief: Personeel en service
Dontre
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jaskanwal
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaskanwal
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
XINYU
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
XINYU
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SKYNET
23 jul 2025
SKYNET
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Meichen
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Meichen
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TZULIN
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級又溫馨的飯店


TZULIN
2 nachten verbleven in juni 2025