The Grand Residence Hotel Hakata
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor The Grand Residence Hotel Hakata





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Comfort Double Room laden

Comfort Double Room
Alle foto's voor Comfort Room laden

Comfort Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.153 beoordelingen
De prijs is € 79
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-4-12 Higashi-hie, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0007
Over deze accommodatie
The Grand Residence Hotel Hakata
Vergelijkbare accommodaties

The Grand Residence Hotel Tenjin
The Grand Residence Hotel Tenjin
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
7.6 van 10, Goed, 82 beoordelingen
De prijs is € 45
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Grand Hakata Fukuoka
The Grand Residence Hotel Hakata Hotel
The Grand Residence Hotel Hakata Fukuoka
The Grand Residence Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Grand Residence Hotel Hakata
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
愛結美
Zakenreiziger
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
愛結美
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Zakenreiziger
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger
19 okt 2025
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Phillip Ping Chiu
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip Ping Chiu
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sana
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sana
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
?
Zakenreiziger
11 sep 2025
Positief: Voorzieningen
?
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Akihiko
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MASAMI
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Reisaburou
20 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reisaburou
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
しおり
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
しおり
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HARUYOSHI
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利です
HARUYOSHI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ada
Reisde met familie en kleine kinderen
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Ada
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emanuele
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuele
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
さとこ
3 aug 2025
さとこ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JONG WON
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONG WON
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kensaku
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kensaku
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yoshiharu
16 jul 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Yoshiharu
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Susan
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MICHAEL
11 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHAEL
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
KANA
4 jul 2025
KANA
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
??
30 jun 2025
??
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
HYOBIN
23 jun 2025
HYOBIN
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Blanche
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blanche
4 nachten verbleven in juni 2025

















