The Millennials Fukuoka
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor The Millennials Fukuoka





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only) laden

Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only)
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
4 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Bed In Theater Pod - All Gender laden

Bed In Theater Pod - All Gender
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only) laden

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Bed In Smart Pod - All Gender laden

Bed In Smart Pod - All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - All Gender laden

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - Female Only laden

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Bed In Regular, Single (Female Only)
Single
Smart Pod-Female Only
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.162 beoordelingen
De prijs is € 78
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801
Over deze accommodatie
The Millennials Fukuoka
Vergelijkbare accommodaties

9h nine hours Hakata station
9h nine hours Hakata station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.0 van 10, Zeer goed, 567 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1820 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1800 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Millennials Fukuoka
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ryotaro
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryotaro
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
KEIGO
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIGO
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Wing Yin
9 nov 2025
Positief: Voorzieningen
Wing Yin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Momoka
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Momoka
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shiori
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYA
20 okt 2025
KAZUYA
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Rei
6 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Rei
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Toru
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Seiko
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiko
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
a
23 sep 2025
a
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Etsushi
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etsushi
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HyunGoo
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HyunGoo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Chris
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
Chris
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gregory
15 aug 2025
Gregory
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yeseul
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeseul
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gustavo
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yumiko
2 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuji
31 jul 2025
Yuji
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jul 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Masashi, Toyoyama
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masashi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YAMADA
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YAMADA
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
jun chao, Redmond
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
jun chao
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nana
6 jul 2025
Nana
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hyuntae
4 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for a solo
Hyuntae
1 nacht verbleven in juli 2025












