The Millennials Fukuoka

2.5-sterrenaccommodatie
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only)

9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
4 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Bed In Theater Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Bed In Smart Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

  • Max. aantal: 2

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

  • Max. aantal: 2

Bed In Regular, Single (Female Only)

  • Max. aantal: 1

Single

  • Max. aantal: 1

Smart Pod-Female Only

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801

In de buurt

  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Kawabata Dori (winkelstraat) - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Hakataza Theater - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Acros-concerthal van Fukuoka - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 8 min. lopen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Nakasu-kawabata - 3 min. lopen
  • Station Fukuoka Tenjin - 9 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪モスバーガー - ‬3 min. lopen
  • ‪CoCo壱番屋 博多区中洲店 - ‬1 min. lopen
  • ‪日本海庄や - ‬3 min. lopen
  • ‪てら岡 中洲本店 - ‬2 min. lopen
  • ‪小野の離れ - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Millennials Fukuoka

Capsulehotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
The Millennials Fukuoka biedt voorzieningen zoals wasvoorzieningen, een bar en een restaurant en ligt dicht bij Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Haven van Hakata. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Een lift, vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices en een bagageopslagruimte
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 114 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.800 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.820 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Bij deze accommodatie zijn alleen volwassenen toegestaan.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1820 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 1800 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Millennials Fukuoka?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Millennials Fukuoka te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1800 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Millennials Fukuoka?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Millennials Fukuoka uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Millennials Fukuoka?

Dit capsulehotel ligt in Wijk Hakata, vlak bij Kawabata Dori (winkelstraat) en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Ook Canal City Hakata (winkelcentrum) en Haven van Hakata liggen binnen 2 km afstand. Station Nakasu-kawabata ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gofukumachi is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over The Millennials Fukuoka

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 211 van 409 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 409 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 409 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 409 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 409 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Ryotaro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
やや客室が狭く感じました。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

KEIGO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドは広くて快適でした。朝食も適量で美味しかったです。残念な点は、チェックインカウンターがクラブの中にあって判りづらかった事、宿泊フロア内に飲料の自販機またはウォーターサーバーがあるとなお良いと思いました。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Wing Yin

Positief: Voorzieningen
地點方便,適合追星人只為看演唱會住一晚。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Momoka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインは事前にセルフでできますので、カードキーも自分で発券できて、人との接触がないのが良かったです
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Shiori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バー併設で良かった!
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUYA

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Rei

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
ロッカーが無く、ベッドの下に入れるだけなので、トイレやシャワーに行く時不安でした。 あとドライヤーが壊れてても連日そのまま、朝フロントの人が眠そうだったり、シャワーの水圧は弱め、部屋の廊下の向こう側が清掃スタッフの部屋らしく給料の話とかが丸聞こえでした。 ベッドを動かさないとベッドから出られないのは面倒な為、私は次はないです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Toru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗にしてありました。宿泊者も変わった方が居なくて過ごしやすかったです。
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Seiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

a

私のニーズにぴったりハマっていてとても満足。チェックイン前もワーキングスペースが利用できた。また利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Etsushi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高級ホテルの低層階を別ブランドで提供されています。共用部は使えるのでとても良かったです。
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

HyunGoo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect but poor air conditioning especiallyon raining days
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Personeel en service
The beds were excellent and a nice treat. Very comfortable. Rooms were quiet and had great screens to keep the light out. No spa or any amenities like that. Washrooms were busy and crowded.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gregory

7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Yeseul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gustavo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its good
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Yumiko

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が便利すぎて、夜中まで屋台で飲んだり食べたりして、徒歩で帰ってこられるのが良かったです! ただシャワースペースが汚かったのが気になりました。 一つの原因は、個々シャワールーム内の備品設置の関係で、ドアを開けっ放しにして換気が出来ない(ドアが必ず閉じてしまう)ルームがあり、中に湿気や匂いが籠って利用する際キツかったです。 もう一つは、シャワーなどがあるスペースの鏡台上に、利用者たちがタオルを大量放置していくので、スキンケアできない! 3日泊まったのですが、3日連続で大量に放置されたタオルを私がタオル回収ボックスに何とか全て移動させ、やっと鏡台でスキンケアしました。 清掃係の人が夜か朝、放置されたタオル回収に来てくださるか、シャワースペース内にタオル回収ボックスを設置するかした方が良い気がしました。
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuji

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Masashi, Toyoyama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷房が強いせいか寝てる時はちょっと寒かった それ以外は満足
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YAMADA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
どこをとってもとても素晴らしいホテルでした!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

jun chao, Redmond

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Free coffee is good.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Nana

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hyuntae

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for a solo

Very good for an alone traveller but, air condition is not good.
1 nacht verbleven in juli 2025