The Millennials Fukuoka

2.5-sterrenaccommodatie
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Millennials Fukuoka

Exterieur
Restaurant
Kiosk voor inchecken/uitchecken
Lobbylounge
Ingang binnen
VIP Access

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only)

9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
4 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Bed In Theater Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Bed In Smart Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

  • Max. aantal: 2

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

  • Max. aantal: 2

Bed In Regular, Single (Female Only)

  • Max. aantal: 1

Single

  • Max. aantal: 1

Smart Pod-Female Only

  • Max. aantal: 1
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The Millennials Fukuoka is in het stadscentrum in Fukuoka te vinden. Het natuurschoon van de omgeving kun je bij Haven van Hakata en Ohori-park bewonderen, terwijl je voor populaire attracties bij Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Marine World Uminonakamichi terecht kunt. Zin om van een evenement of wedstrijd te genieten? Kijk dan eens wat er bij Marine Messe Fukuoka of Mizuho PayPay Dome Fukuoka op het programma staat.
Kaart
5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801

In de buurt

  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Hakataza Theater - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Haven van Hakata - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Marine Messe Fukuoka - 2 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Nakasu-kawabata - 3 min. lopen
  • Station Fukuoka Tenjin - 9 min. lopen
  • Fukuoka (FUK) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪モスバーガー - ‬3 min. lopen
  • ‪CoCo壱番屋 博多区中洲店 - ‬1 min. lopen
  • ‪日本海庄や - ‬3 min. lopen
  • ‪利花苑 中洲明治通り店 - ‬1 min. lopen
  • ‪小野の離れ - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Millennials Fukuoka

Capsulehotel in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
The Millennials Fukuoka biedt voorzieningen zoals wasvoorzieningen, een bar en een restaurant en ligt dicht bij Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een lift, conciërgeservices en vergaderruimtes
  • Een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 114 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.800 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.820 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Bij deze accommodatie zijn alleen volwassenen toegestaan.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1820 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 1800 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Millennials Fukuoka?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Millennials Fukuoka te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1800 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Millennials Fukuoka?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Millennials Fukuoka uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Millennials Fukuoka?

Dit capsulehotel ligt in Wijk Hakata, vlak bij Kawabata Dori (winkelstraat) en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Ook Canal City Hakata (winkelcentrum) en Hakataza Theater liggen binnen 10 minuten lopen. Station Nakasu-kawabata ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gofukumachi is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over The Millennials Fukuoka

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 207 van 401 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 130 van 401 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 401 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 401 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 401 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Rei

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
ロッカーが無く、ベッドの下に入れるだけなので、トイレやシャワーに行く時不安でした。 あとドライヤーが壊れてても連日そのまま、朝フロントの人が眠そうだったり、シャワーの水圧は弱め、部屋の廊下の向こう側が清掃スタッフの部屋らしく給料の話とかが丸聞こえでした。 ベッドを動かさないとベッドから出られないのは面倒な為、私は次はないです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Toru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗にしてありました。宿泊者も変わった方が居なくて過ごしやすかったです。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

a

私のニーズにぴったりハマっていてとても満足。チェックイン前もワーキングスペースが利用できた。また利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Etsushi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高級ホテルの低層階を別ブランドで提供されています。共用部は使えるのでとても良かったです。
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

HyunGoo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect but poor air conditioning especiallyon raining days
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Personeel en service
The beds were excellent and a nice treat. Very comfortable. Rooms were quiet and had great screens to keep the light out. No spa or any amenities like that. Washrooms were busy and crowded.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gustavo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its good
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Yumiko

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が便利すぎて、夜中まで屋台で飲んだり食べたりして、徒歩で帰ってこられるのが良かったです! ただシャワースペースが汚かったのが気になりました。 一つの原因は、個々シャワールーム内の備品設置の関係で、ドアを開けっ放しにして換気が出来ない(ドアが必ず閉じてしまう)ルームがあり、中に湿気や匂いが籠って利用する際キツかったです。 もう一つは、シャワーなどがあるスペースの鏡台上に、利用者たちがタオルを大量放置していくので、スキンケアできない! 3日泊まったのですが、3日連続で大量に放置されたタオルを私がタオル回収ボックスに何とか全て移動させ、やっと鏡台でスキンケアしました。 清掃係の人が夜か朝、放置されたタオル回収に来てくださるか、シャワースペース内にタオル回収ボックスを設置するかした方が良い気がしました。
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Masashi, Toyoyama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷房が強いせいか寝てる時はちょっと寒かった それ以外は満足
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YAMADA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
どこをとってもとても素晴らしいホテルでした!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

jun chao, Redmond

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Free coffee is good.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Nana

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hyuntae

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for a solo

Very good for an alone traveller but, air condition is not good.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

RITSUKO

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Chi Yin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

junichi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
各所へのアクセスが良いのが特に便利でした
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nobumiti

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワールームが臭かった。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mariko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Masatake

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感抜群で良かった。フロントの対応も好印象。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Takeshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが清潔で広くて快適でした。
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

yutaka

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Junhee

2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

CHIHO

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
モバイルチェックインするようメールが来てたので、それを利用しました。着いた時にすぐに声をかけてくださり、対応していただきましたが、エレベーターの場所、部屋の使い方などの案内はありませんでした。少し騒々しい雰囲気。全体的に薄暗く、落ち着けるホテルという感じではなかった。シャワーや洗面台、トイレの数が少ないです。宿泊者が多いので結構待ちました。シャワー室の詰まり、洗面台の髪の毛、床や洗面台上がビシャビシャ…気になりました。宿泊者も多いですし、たくさんの方が使いますし、利用の仕方にもよると思いますが、長居したくなく、早々に出てきました。 個室もベッドはあそこまで大きくなくていいので、せめてベッドの下ではない荷物をおける場所や(上の棚も広かったですが使いづらい)ゴミ箱、セキュリティボックスなどがあると良かったと思います。カプセルホテルというのは承知していましたし、このサイト以外で部屋の写真なども確認しましたし、他のカプセルホテル宿泊したこともありますがセキュリティもなく、プライバシーも保たれているとは思えませんでした。評価がとても高かったので、お世話になりましたが、私には合わなかったです。 ご参考にしていただけますと幸いです。
2 nachten verbleven in mei 2025