The OneFive Fukuoka Tenjin
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The OneFive Fukuoka Tenjin





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 1.393 beoordelingen
De prijs is € 108
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-12 Daimyo, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 810-0041
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Plaza Hotel Premier
Plaza Hotel Premier
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
- Receptie 24/7
7.8 van 10, Goed, 928 beoordelingen
De prijs is € 38
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, R Pay en WeChat Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Valie Hotel Tenjin
Valie Hotel Tenjin Fukuoka
Valie Tenjin
Valie Tenjin Fukuoka
Valie Hotel Tenjin
The OneFive Fukuoka Tenjin Hotel
The OneFive Fukuoka Tenjin Fukuoka
The OneFive Fukuoka Tenjin Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The OneFive Fukuoka Tenjin
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 aug 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
たかこ
Reisde met een groep
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たかこ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIDETO
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDETO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kozo
9 jul 2025
Kozo
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Oi Lee Purdy
22 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oi Lee Purdy
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AKIHIKO
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIHIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Chizuko
8 jun 2025
Chizuko
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Hoguen
5 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoguen
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
NAKAMURA
3 jun 2025
NAKAMURA
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Ka Hang
Reisde met een groep
26 mei 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Hang
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
?
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
?
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Charin
Reisde met familie
10 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Charin
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
TOSHIYUKI, aobadai meguro-ku
9 mei 2025
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Cheong Kelvin
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Cheong Kelvin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MAAYA
7 mei 2025
MAAYA
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Kurumi, fukuokasi
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurumi
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Miho
Reisde met familie
5 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Le Ting
Reisde met familie en kleine kinderen
30 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Le Ting
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tomohiko
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Tomohiko
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
ヨシコ
13 apr 2025
Positief: Netheid
ヨシコ
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Dooyol
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid
Dooyol
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025