Geheel appartement
Trip Pod Minoshima A
Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Canal City Hakata (winkelcentrum).
Fotogalerie voor Trip Pod Minoshima A





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Geheel appartement
Max. aantal: 5 23 m²
Populaire voorzieningen
Over deze accommodatie
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Vergelijkbare accommodaties

Residence Hotel Hakata 8
Residence Hotel Hakata 8
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 272 beoordelingen
De prijs is € 49
7 jul - 8 jul
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
TATERU bnb MINOSHIMA Apartment Fukuoka
TATERU bnb MINOSHIMA Apartment
TATERU bnb MINOSHIMA Fukuoka
TATERU bnb MINOSHIMA
TRIP POD MINOSHIMA A Fukuoka
TRIP POD MINOSHIMA A Apartment
TRIP POD MINOSHIMA A Apartment Fukuoka
Over deze buurt

1-6-10 Minoshima, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0017
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Trip Pod Minoshima A
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Tohru
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid
Tohru
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
hyunsaoo
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
최고에요
hyunsaoo
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Jaroslaw
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaroslaw
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
chanyeong
Reisde met een groep
3 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chanyeong
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
?
3 jan 2024
?
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
KATSUHIKO
1 jul 2023
KATSUHIKO
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Shinya
Reisde met familie
6 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
23 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
King Chu
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
King Chu
4 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
K
Reisde met een groep
15 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
K
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張にて
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
KOKI, FSZ
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOKI
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
HyunJung
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족스러운 숙소였습니다:)
HyunJung
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
安くてラッキーと予約したが…
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
AREUM
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
직원친절, 청결 굿, 복층/이층침대
AREUM
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
見た目は綺麗なんだけどね
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
GONGJU
26 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
체크인 불편, 타올 부족
GONGJU
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019