ZONK HOTEL HARUYOSHI
Hotel in Fukuoka, op loopafstand van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer, niet-roken (4 Single Beds) laden

Comfort vierpersoonskamer, niet-roken (4 Single Beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds and 1 Double Bed) laden

Comfort vierpersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds and 1 Double Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel New Gaea Itoshima
Itoshima
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.4 van 10, Goed, 9 beoordelingen
De prijs is € 61
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Haruyoshi 3-24-21-1F, Fukuoka, Fukuoka, 810-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Zonk Hotel Nakasu
Zonk Hotel Nakasu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Magnetron
7.4 van 10, Goed, 280 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZONK Haruyoshi
ZONK HOTEL HARUYOSHI Hotel
ZONK HOTEL HARUYOSHI Fukuoka
ZONK HOTEL HARUYOSHI Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ZONK HOTEL HARUYOSHI
Beoordelingen
7,0
Goed
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yuta
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuta
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
KOHMEI
Reisde met een groep
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOHMEI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Dongmin
Reisde met een groep
12 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dongmin
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JAEMIN
Reisde met een groep
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEMIN
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
使い勝手が微妙
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hyun Myung
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyun Myung
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
たくみ
15 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たくみ
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
eunhasoo
Reisde met een groep
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eunhasoo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
keizi
2 aug 2024
keizi
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
MYUNGKEUN
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
MYUNGKEUN
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Giwan
Reisde met familie
17 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Giwan
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Keiko
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2024
Keiko
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
CHIORI
Reisde met een groep
18 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
うーん
CHIORI
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
MEERAE
Reisde met een groep
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3명에서 이용했는데 불편함 없이 좋았어요
MEERAE
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
93
6 nov 2023
93
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
chikage
21 aug 2023
chikage
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
miyake
7 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
miyake
4 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Taisei
16 jul 2023
Negatief: Netheid
Taisei
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
SHIHO
Reisde met een groep
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIHO
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Tetsuya
27 apr 2023
Negatief: Personeel en service
Tetsuya
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
11 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Sa
Reisde met een groep
24 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sa
1 nacht verbleven in februari 2023