Fotogalerie voor ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (4 Single Beds) laden

Deluxe kamer, niet-roken (4 Single Beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 1.362 beoordelingen
De prijs is € 136
14 okt - 15 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2F-3F, Watanabedori 5-10-28, Fukuoka, Fukuoka, 810-0004
Over deze accommodatie
ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI
Vergelijkbare accommodaties

ZONK HOTEL HAKATA
ZONK HOTEL HAKATA
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
- Magnetron
8.4 van 10, Zeer goed, 864 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZONK Watanabedori
Zonk Tenjin Watanabedori
Zonk Hotel Tenjin Watanabedori
ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI Hotel
ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI Fukuoka
ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ZONK HOTEL TENJIN-WATANABEDORI
6,6
6,6
Netheid
6,4
Voorzieningen
5,8
Personeel en service
6,4
Milieuvriendelijkheid
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
12 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Wing Yan Janet
Zakenreiziger
24 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Yan Janet
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
コウセイ
18 mrt 2025
コウセイ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SUNGHWAN
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNGHWAN
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
16 feb 2025
??
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
GYEONGBAE
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GYEONGBAE
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
ヨシハル
25 dec 2024
ヨシハル
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
ひなた
25 dec 2024
ひなた
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
HISAO
24 dec 2024
HISAO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Pak Hei
9 dec 2024
Pak Hei
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ダイチ
7 dec 2024
ダイチ
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
koichi, Akishima shi
25 nov 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
koichi
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Junhee
Reisde met een groep
5 nov 2024
Negatief: Personeel en service
Junhee
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Ryutaro
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Ryutaro
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
junichi
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
junichi
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MOOHYUK
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2024
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MOOHYUK
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MIYOUN
Reisde met een groep
26 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIYOUN
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
aya
Reisde met familie
6 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
aya
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Koichi
Reisde met familie
17 mrt 2024
Positief: Netheid
Koichi
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
HYEONGUN
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿뜨
HYEONGUN
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dong Hyeon
Reisde met een groep
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dong Hyeon
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Sangwoo
15 jan 2024
Sangwoo
4 nachten verbleven in januari 2024