Superior kamer, 1 kingsize bed | Buitenzwembad

Beoordelingen van Peermont Walmont - Gaborone

4 out of 5
Peermont Walmont - Gaborone
Bonnington Farm, Molepolole Road, Gaborone

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 132 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 132 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eelco

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Staff make the difference
Could use an upgrade. Bit dated. Very noisy air conditioner. Staff are very friendly!
6 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Mmapula

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service, comfy rooms
The service is really what makes this hotel stand out. The rooms are a little outdated yet still spacious and comfy
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mmapula

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi Hotel met alle services
Een van de beste hotels in Gabarone
1 nacht verbleven in november 2017
Thank you for staying with us

8/10 – Goed

Paul, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn Hotel
Een iets ouder hotel, prima onderhouden, gezellige sfeer, heel mooie locatie, alle faciliteiten. Dicht bij het stadscentrum en het vliegveld.
Reactie van Charity op 23 jan 2019
Thank you very much for supporting The Walmont and for the kind feedback. On behalf of all management and employees at The Walmont, we would like to thank you sincerely for your kind comments. These will be passed onto the specific department so that we can use the opportunity to praise the employees and create a positive awareness of caring guests We look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

Paul, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peermont Walmont Gaborone, leuk hotel.
Het hotel biedt je alle comfort, ok, het is niet meer gloednieuw. Er is misschien een hoekje af van het bureel in je kamer, de airco ratelt soms, maar dit alles overgoten met zuidelijk Afrikaanse charme ....een prima resultaat. Het personeel is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is prima, de tuin heel mooi, de restaurants zijn heeeel lekker, en het ontbijt is een absolute 'must'.Let wel op, als je een kamer hebt op het eerste verdiep, en je laat het raam open, dan kan je wel eens een aapje op bezoek krijgen !
Reactie van Charity op 23 jan 2019
Thank you very much for supporting The Walmont and for the kind feedback. On behalf of all management and employees at The Walmont, we would like to thank you sincerely for your kind comments. These will be passed onto the specific department so that we can use the opportunity to praise the employees and create a positive awareness of caring guests We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Ann, Europe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect business hotel
nice swimming pool - pity that it was not clean
Reactie van Charity op 23 jan 2019
Thank you for your feedback and for staying with us at the Walmont Hotel

4/10 – Matig

Robyn

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were not informed that the pool area would be out of action during our entire stay due to renovations to the pool bar area. We were also led to believe when booking that we would be booking a double room with king bed - only suites have king beds apparently.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Broken and uneven furniture. The room's both doors were open when we got there and not cleaned. We had to notice the staff twice before everything was restored. At hotels.com the information said two seperate beds, but we got one big and a bed sofa.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Gladson

Positief: Netheid, personeel en service
The proper is very old and expensive
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Free bonus shuttle.
Great location, good service. The free shuttle is the plus. Will definitely stay here again:))
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Alveta K

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff from the late arrival till this morning has been the best, helpful and courteous.. room lovely, outdoors breath taking.. first time in the Holy Land and hotel made my stay feel comfortable
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MJ

3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Margret

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Betty

8 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Gerald

7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Wayne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy stay
Friendly service with excellent food
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kefilwe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff , always willing to assist! I enjoyed the bed and the bedding the most. The environment was clean and green. Love Botswana
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Phetso

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The grading must be lowered! Nothing luxurious about it! The staff was friendly but they couldn’t do anything about the limited services. How does a four star hotel not have room service? No glasses. No teaspoons. Ridiculous!
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

S F

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Passable in a hurry nothing to rave about
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

George

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Checking In Experience
When my girlfriend checked, the receptionist was very unfriendly and disrespectful to my girlfriend
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

jorgen

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was awesome, the only thing very little hot water
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Asher

3 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Dheran

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Miriam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was quick and we were assisted with the luggage and the room is generally clean with all amenities. However, I paid for a room with a king size bed but we were shown to a smaller room with a queen size bed. The person who check us in is the same one who took us to the room after confirming I had booked a room with a king size bed. I raised the issue of the queen bed in the room and he quickly answered this mistake happens often and he took off as quickly as he could. Most disappointing. I should be reimbursed the difference as there was no effort to explain or to allocate us the correct room that we booked and paid for.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Herman

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Yrneh

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front office staff are one inna Million and they are the hotel's best asset...Hats off and hands down.
4 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Dallas

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Kathleen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Charity op 22 jan 2021
Dear Kathleen Thank you for taking your time to rate our hotel online. We look forward to welcoming you back to our facility

4/10 – Matig

Lame

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is hard to say given that the hospitality industry has suffered due to the pandemic but I shared with the hotel that it would be helpful if the details of what facilities are available under current conditions, are provided on the site before booking. Customers should not have to arrive and then find out that the experience they were hoping to have will be impossible due to covid. Need to share that info upfront to manage expectations.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Charity op 2 jan 2021
Dear Lame Thank you very much for your feedback. We really appreciate it as it is a reminder for us re-visit and update booking websites as they are now in use after the re-opening of our borders. We hope that this experience will not stop you from staying with us in future. We look forward to your next stay with us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Comme à la maison loin de la maison Superbe propriété, calme, personnel super sympa, bonne nourriture etc
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Neo Nkele op 16 apr 2019
Thank you for the feedback, we look forward to welcoming you back.

8/10 – Goed

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place with good service.
Nice place, excellent service from the checkin counter. Bar was a little slow, but the drinks were very good. AC in the room was at maximum, but did not cool enough to be comfortable at night during the summer. Not much to do in the immediate vicinity, but it is a small city.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Charity op 11 mrt 2019
Thank you for choosing to stay with us and we appreciate the feedback you have given us. We will use it to improve where we lacked.

10/10 – Uitstekend

Arne, frankfurt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel in guter Lage zu den Regierungseinrichtungen
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Charity op 5 jan 2021
Thank you very much for your feedback. We look forward to seeing you back in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Charity op 5 jan 2021
We sincerely thank you for supporting our hotel and your feedback. We hope to see you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van dolly op 28 jan 2019
Thank you very much for supporting The Walmomt and for completing our E-Questionnaire On behalf of all management and employees, we would like to sincerely thank you for the feedback. . Dolly Tafa Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, staff friendliness and good food.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van dolly op 28 jan 2019
Thank you very much for supporting The Walmont and for completing our E-Questionnaire On behalf of all management and employees, we would like to sincerely thank you for the feedback. . Dolly Tafa Rooms Division Manager