Details aan de buitenkant

Beoordelingen van PLAZA Hotel Gelsenkirchen

PLAZA Hotel Gelsenkirchen
Am Stadtgarten 1, Gelsenkirchen, NW

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 181 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 396 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hennie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van M.Schenk op 6 okt 2022
Lieber Hennie, vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir nehmen Ihr Feedback dankbar auf und werden es intern kommunizieren. Wir würden uns dennoch freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Ihr Plaza Hotel Team Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Anouk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jakop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijven
Nabij centrum en mooi hotel
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Maritim Hotel Gelsenkirchen op 16 mrt 2020
Lieber Hotelgast, super !!! 10 von 10 - mehr geht nicht. Vielen Dank dafür. Gruß Ihr Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed verblijf/ goede hotel kamer wel een beetje oud maar netje . Eten & ontbijt perfect . En heerlijke sauna
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Maritim Hotel Gelsenkirchen op 7 mrt 2020
Geachte hotelgast, bedankt voor de feedback. We verwelkomen je graag weer bij ons. Tot die tijd het allerbeste uit Gelsenkirchen Uw Maritim hotel

6/10 – Redelijk

Mireille

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Valt tegen
De aanbieding was leuk maar zonder ontbijt. Ontbijt 18,50 ppn. Dat zou de reissom verdubbelen.Kamers en badkamer zeer gedateerd. Vlekken op de vloerbedekking, afgebladderd fineer op de meubels. De balkondeur tocht als een gek. Ter plekke een parkeerkaart kopen a 20 euro voor 2 nachten, maar er is helemaal geen plek om te parkeren. Ze moeten niet meer kaarten verkopen dan ze plek hebben.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Maritim Hotel Gelsenkirchen op 15 dec 2019
Geachte hotelgast, Bedankt voor uw feedback en de gedetailleerde opmerkingen. We zullen ze opnemen en intern bespreken. Hopelijk geef je ons nog een kans. We zouden blij zijn. Al het beste van Gelsenkirchen Uw Maritim Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed. Park en zwebad. Slecht de staat van balkon en kozijn en meubilair. Nul comma nul geluidisolatie. Als je aan de niet-park kant zit veeeel lawaai.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Maritim Hotel Gelsenkirchen op 27 aug 2019
Lieber Hotelgast, danke für die Zeit der Bewertung. Leider konnten wir Ihren Vorstellungen nicht entsprechen. Vielleicht geben Sie uns eine Chance, Sie bei Ihren nächsten Aufenthalt zu überzeugen, denn im Renovierungsbereich tut sich hier einiges. Ihr Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot hotel, kleine kamer, balkon was niet voorzien van een stoeltje en/of tafeltje, behang was ernstig verkleurd en het stonk op de hele etage (11e). Ook miste ik de mogelijkheid om koffie/thee te zetten. Roomservice is fijn ook niet te buitensporig duur (3€). Daarin tegen is een salade 10€ en wil je daar kip bij dan betaal je 15€, beetje duur in mijn optiek. Verder zag alles er wel netjes uit en was het personeel vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Maritim Hotel Gelsenkirchen op 29 aug 2019
Lieber Hotelgast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Ihre konstruktive Kritik haben wir zum Anlass genommen um den ein oder anderen Preis zu überdenken und neu zu kalkulieren. Wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass wir bereits angefangen haben, die Zimmer zu renovieren und mit neuen Möbeln auszustatten. Die ersten Zimmer sind bereits fertiggestellt und weitere folgen. Danke für das Lob an die Mitarbeiter, welches wir gern weitergeben. Wir hoffen bis bald in Gelsenkirchen Ihr Maritim Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er ontbreekt ventilatie in de badkamer. Goed gegeten in restaurant.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Direktion op 1 mei 2019
Geachte gast, Bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde. We wensen je het allerbeste. Met vriendelijke groet Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Direktion op 1 mei 2019
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Herzliche Grüße Ihr Maritim Hotel Gelsenkirchen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Direktion op 1 mei 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ein herzliches Glück Auf Ihr Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Direktion op 26 jan 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr gutes Feedback. Vielleicht bis bald? Herzliche Grüße Ihr Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Jeanne, Tegelen

Positief: Personeel en service
Goed bereikbaar, voldoende parkeer gelegenheid. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Direktion op 8 nov 2018
Beste Gast, Hartelijk dankvoor de leuke feedback. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en sturen u alvast de beste wensen vanuituit Gelsenkirchen. Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Roger, Landgraaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk groot hotel bij park
Groot mooi hotel, rustig gelegen, naast park met mooie vijver, dichtbij altstadt.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Direktion op 19 sep 2018
Beste Gast, Hartelijk dankvoor de leuke feedback. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en sturen u alvast de beste wensen vanuituit Gelsenkirchen. Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen

10/10 – Uitstekend

Patrick, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good clean hotel, nicely situated.
Nice hotel, good position in the city, good clean and large rooms. Bathroom good, beds good. balcony was nice as well.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Direktion op 2 jul 2018
Dear guest, Thank you very much for your post. We are glad that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you soon again. Kind regards from Gelsenkirchen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen hotel met goede service.
Hotel is geweldig gelegen aan een mooi park. Centraal t.o.v. openbaar vervoer, theatre en winkels. Vriendelijk en service gericht personeel. Ontbijt is redelijk duur, maar wel value for money. De kamers zijn ingericht met redelijk ouderwets meubilair. Dat zou wel een upgrade mogen hebben. Badkamer ok, bedden prima. Jammer genoeg geen mogelijkheid om zelf thee of koffie te maken.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Direktion op 15 mrt 2018
Beste Gast, Hartelijk dankvoor de leuke feedback. We zijn erg blij met uw beoordeling en. Fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en sturen u alvast de beste wensen vanuituit Gelsenkirchen. Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Jeanine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel vlak naast het stadspark, op loopafstand van het theater en het centrum. Heerlijk ontbijt, goede kamers. Klein minpuntje is de ingang: eerst moet met je koffer een trap opdragen, daarna moet je proberen er mee door een draaideur te geraken wat niet echt handig is. Er was ook geen koffie/thee voorziening op de kamer wat we in dit type hotel wel verwacht hadden.
Reactie van Direktion op 23 feb 2018
Beste Gast, Hartelijk dankvoor de leuke feedback. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en sturen u alvast de beste wensen vanuituit Gelsenkirchen. Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen

8/10 – Goed

mark, alphen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vrouw aan de receptie sprak gebrekkig Engels moeilijke communicatie. Bij aankomst alle gegevens verkeerd was van ander persoon. Verder goed hotel en beviel goed
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Direktion op 27 aug 2017
Beste gast, Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u hebt genomen om ons te beoordelen. We zouden blij zijn om u in de toekomst opnieuw in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen Directie

8/10 – Goed

Ralf

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in groene omgeving
Het hotel ligt in een park, enkele minuten lopen van de stad Gelsenkirchen. Het is een modern gebouw, waar niet veel mis mee is. Het ontbijt was niet inbegrepen en relatief duur
Reactie van Direktion op 9 mrt 2017
Beste gast, Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u hebt genomen om ons te beoordelen. We zouden blij zijn om u in de toekomst opnieuw in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten Uw Maritim Hotel Gelsenkirchen Directie

6/10 – Redelijk

Willem, Hengelo

Net hotel. Ca. 10 minuten lopen van centrum. Eigenlijk hadden we hadden we het Marit hotel willen boeken. Per ongeluk dit hotel geboekt.

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel vlak bij de binnenstad
mooi aan een park gelegen hotel met een goed restaurant.kamers wat oudbollig kwa meubels.Mooi dierentuin in de buurt die makkelijk te berijken met de U bhan(een aanrader)

10/10 – Uitstekend

Werner

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Aufenthalt war sehr gut ! Das Zimmer war sehr gut ! Das Frühstück war ok ! Es ist aber noch Luft nach oben ! Leider ist das Hotel noch immer nicht fertig renoviert !
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mikael, Göteborg

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Werner

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das check in und die Bezahlung über mein iphone hatte mehrere Probleme. In der Erfassung blieb die Eingabe bei Schritt 3 von 4 hängen. Beim check out war die Bezahlung mit Status nicht erfolgt obwohl nachgewiesenermaßen die Buchung über PayPal erfolgte.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Das Plaza in Gelsenkirchen.
Das ehemalige in die Jahre gekommene Maritim heißt nun Plaza. Umbauarbeiten machen deutlich dass hier etwas besser werden wird. Die Zimmer waren zweckmäßig und werden ebenfalls demnächst renoviert. Entschädigt hat uns allerdings ein sensationell gutes Frühstück und die sehr aufmerksamen fleißigen Mitarbeiter und Helfer. Werden garantiert wiederkommen nach Umbau.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einmal und nie wieder!
Im Hotel finden Arbeiten statt, Samstag um 08:30 wird man durch den Baulärm aus dem Bett geworfen. Rezeption weist alle Beschwerden ab. Wird von uns definitiv nicht mehr gebucht!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Torsten

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Franz-Udo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plaza Gelsenkirchen braucht dringend Sanierung
Zimmer runtergekommen, Tapeten lösen sich, Bad Wanbe schäbig, keinerlei Seife, Duschgel etc. im Bad
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Carl-Axel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra & prisvärt
Allt bra, prisvärt Hotell, men ligger inte i bästa läge. Det finns en spårvagnshållplats nära men bara en resa/halvtimma till Essen, på en överfull spårvagn.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Christian, Berlin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat seine Blütezeit lange hinter sich, das sieht man dann entsprechend an vielen Stellen. Ein Besuch ist wie eine Zeitreise in die 70er/80er Jahre. Das Personal war sehr hilfsbereit und freundlich.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

isaac

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var ok og tit på centrum.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Sonja

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal freundlich. Frühstück gut. Zimmer renovierungsbedürftig. Lage super!
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Der Checkin war problemlos. Das Personal war immer sehr nett und hilfsbereit. Fragen und Anliegen wurden alle erledigt. Zimmer und Bad waren sauber. Das Frühstück war sehr lecker und wir haben am Buffet nichts vermisst.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van M.Schenk op 1 aug 2023
Lieber Markus, vielen Dank für die tolle Bewertung und dass es Ihnen an nichts gefehlt hat. Noch mehr freut uns natürlich, dass Ihnen die Mitarbeiter so positiv aufgefallen sind. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Rasmus

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Sådär men helt okej.
4-stjärnigt nja🤔. Ingen AC på rummet Hårda sängar Gammalt Slitna rum och gamla badrum. För dyrt för vad man fick Men fräscht God frukost Bra avstånd
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van M.Schenk op 1 aug 2023
Dear Rasmus, thank you very much for taking your time to write this review. We are happy to hear, that overall you were happy. Your feedback is very important to us. Hope to see you again in our hotel. Best regards your team from Plaza Hotel Gelsenkirchen

10/10 – Uitstekend

Reinhold

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van M.Schenk op 1 aug 2023
Lieber Reinhold, vielen Dank für die tolle Bewertung und dass es Ihnen an nichts gefehlt hat. Noch mehr freut uns natürlich, dass Ihnen die Mitarbeiter so positiv aufgefallen sind. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Hubertñ

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van M.Schenk op 3 jul 2023
Lieber Hubertn, vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns Sie bald wieder in Gelsenkirchen begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Stephanie , Emina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van M.Schenk op 1 aug 2023
Liebe Stephanie, vielen Dank für die tolle Bewertung und dass es Ihnen an nichts gefehlt hat. Noch mehr freut uns natürlich, dass Ihnen die Mitarbeiter so positiv aufgefallen sind. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

6/10 – Redelijk

Herta

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Für 1-2 Nächte ok, gutes Frühstück
Es ar sehr wam, keine Klimaanlage. Kühlschrrank war asgeschaltet, alles sehr veraltet. ! Flasche Wasser an der Rezwption satte 7 Euro.... für meine 2 Ü okay aber für länger auf keinen Fall. Frühstück war gut.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van M.Schenk op 3 jul 2023
Liebe Herta, vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Besonders freut uns natürlich, dass Ihnen das Frühstück so positiv in Erinnerung geblieben ist. Ihr Feedback nehmen wir dankbar auf und werden es intern kommunizieren. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

8/10 – Goed

Cagla

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van M.Schenk op 1 aug 2023
Liebe Cagla, vielen Dank für die tolle Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

6/10 – Redelijk

Kurt Bjørn

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet bære præg af manglende vedligehold.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van M.Schenk op 12 jun 2023
Dear Kurt, thank you for taking the time to rate us. We are sorry that we could not meet your expectations. We will communicate your feedback internally. Nevertheless, we would be pleased if you would give us another chance to convince you of our quality. With best regards Your Plaza Team from Gelsenkirchen

10/10 – Uitstekend

Heidi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Würde es immer wieder buchen, waren voll und ganz zufrieden 😁 werden wieder kommen.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van M.Schenk op 17 apr 2023
Liebe Heidi, vielen Dank für die tolle Bewertung und dass es Ihnen an nichts gefehlt hat. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

6/10 – Redelijk

Luca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van M.Schenk op 21 mrt 2023
Lieber Luca, vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Ihr Feedback nehmen wir dankbar auf und werden es intern kommunizieren. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van M.Schenk op 21 mrt 2023
Lieber Thomas, vielen Dank für die tolle Bewertung und dass es Ihnen an nichts gefehlt hat. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Ihr Plaza Team aus Gelsenkirchen