Lobby

Beoordelingen van The Ritz-Carlton, Hotel de la Paix, Geneva

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Hotel de la Paix, Geneva
11, Quai du Mont-Blanc, Geneva, GE

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 192 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 288 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 288 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

m. rietbergen, Gouda, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
in een woord een geweldig hotel, vriendelijk personeel, een aanrader

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Aegis

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alan, Lahaina

Positief: Netheid, personeel en service
Rooms are really small.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

george, Oyster Bay

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MOHAMMAD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location,is not worth your money. Deceiving name,old Hotel la paid,just added Ritz Carlton, no one knows where is Ritz,inside is depressing no comparison with beautiful Ritz Carlton around the world. Even not worth 1/4 of price I paid
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sharon

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Natasha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel bar was closed on Sunday and we were not able to have evening cocktails.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Terrence J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently spent nine days at the Ritz-Carlton Hotel de la Paix in Geneva. To say it surpassed our expectations would be an understatement. While the experience at any hotel of this caliber should be first-class, our experience here was unparalleled. Truly the best location in Geneva, the hotel itself is absolutely beautiful, and our room had a stunning view of Lake Geneva and the surrounding city. The hotel staff were all top-notch. From the door staff to the front desk staff to the concierge team, all were exceptional. It seemed everyone working at this hotel is truly happy and perpetually smiling. Such a phenomenal experience! If we are fortunate enough to return to Geneva, I do not think we could stay anywhere else.
9 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always the BEST!
4 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ARKADY

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a luxury hotel
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super top
Hotel maravilhoso como todo Ritz no mundo !!
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Mary

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel Angel

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Denise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
Lovely stay, staff on reception were extremely welcoming, room was very clean and comfortable with a balcony and lovely view of lake Geneva. Room service was available with a good varied menu and food was delicious. We were given a delicious cake, wine and balloons for our wedding anniversary, which was a really nice touch. Staff could not do enough for us. What definitely recommend
View from balcony
View from balcony
Lovely anniversary gift from the staff
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martina

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Eblein

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Narek

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, perfect location. Dream.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ABDUL-HAMEID

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff kind and very helpful
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Reservations Team op 23 mrt 2022
Thank you for your feedback !

10/10 – Uitstekend

Fabia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Leibundgut

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien équipé malheureusement très mal isolé du bruit de la circulation ( notre chambre est au 1er étage) Première et dernière fois….
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Natalie Douhine, Quality Manager op 14 okt 2021
Cher Leibundgut, Nous regrettons que n'ayez pas pu passer un séjour paisible à cause du bruit de la circulation des voitures sur le Quai du Mont-Blanc. Notre hôtel dispose également de chambres avec une vue sur le Square du Mont-Blanc qui sont très calmes. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Ivica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein sehr schönes Hotel mitten in Genf mit hervorragenden Blick auf den See.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalie Douhine, Quality Manager op 14 okt 2021
Dear Ivica, We thank you for your positive feedback and hope to welcome you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for the money paid .. luxury and new
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

FIDELE

3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Natasha

1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxus und persönlicher Service
Ausgesprochen persönlicher, warmherziger Empfang. Engagierte Mitarbeitende, zuvorkommender Concierge-Service, präsenter GM. Ein äusserst stilvolles Haus, schmuckes Stadtpalais!
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Natalie Douhine, Quality Manager op 14 okt 2021
We thank you for your nice review and are happy to read that you enjoyed the service. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Anita

2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Laura op 5 okt 2020
Dear Andreas, Thank you very much for your kind feedback! We do hope to welcome you again to our property very soon! Kind regards, The Ritz-Carlton Hotel de la Paix, Geneva Team

10/10 – Uitstekend

Preben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amzing
Absolutely top 5-star hotel Perfect suite with an amazing view, super service, very good food. Will visit again for longer stay.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Cinzia, Reservations op 3 sep 2020
Dear Sir/Madam, Thank you so much for your very kind feedback! We are delighted to have made your stay memorable! Please do not hesitate to reach out to us should you wish to make a future reservation and we do hope to welcome you back soon! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Cinzia op 27 mrt 2020
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your kind feedback! We do hope to welcome you again into our hotel! Kind regards, The Ritz Carlton, Hotel de la Paix

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Service & Amazing View
We loved the awesome lake-view suite, the interesting design of the hotel and the amazing breakfast buffet in the Livingroom Restaurant. We will definitely be back for more!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Cinzia op 27 feb 2020
Dear Andreas, I would like to thank you for having chosen “to stay at The Ritz-Carlton Hotel de la Paix, Geneva” The satisfaction of our guests is our priority and we are delighted to have exceeded your expectations. We look forward of welcoming you back soon. Best regards, Cinzia, Reservations

10/10 – Uitstekend

Wen Xiang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Cinzia op 27 feb 2020
Dear Mr. Xiang, Thank you so much for your kind feedback! We hope to welcome you back soon. Kind regards, Cinzia, Reservations

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nem tudo ficou claro
A questão do pagamento final foi complicado! Hotéis.com confirmou q seria no fim da estada e 10 dias antes eles debitaram do meu cartão!
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Cinzia op 27 feb 2020
Dear Sir/Madam, Thank you so much for your kind feedback. We do hope to welcome you back soon! Kind regards, Cinzia, Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Cinzia, Reservations op 30 jan 2020
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for having chosen to stay at The Ritz-Carlton Hotel de la Paix, Geneva. The satisfaction of our guests is our priority and we are delighted to have exceeded your expectations. We look forward of welcoming you back soon. Best regards, Cinzia, Reservations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The location of this property is great. TJ, the host at the Living Room Bar & Kitchen inside the Ritz is absolutely wonderful - she was so sweet, personable and a treat to talk to. The food and drink at both The Living Room Bar & Kitchen and Fiskebar is delicious. I highly recommend anything and everything off the menu - kudos to the Chef! Unfortunately I cannot say the same for the room(at least the one I was situated in). If you are allocated to Room 112 - ask for a room switch immediately! You hear every little bit of movement from the room above you and can hear the water running and toilet flushing as well. There is some sort of restaurant(not sure what it is) behind you - which makes plenty of noise as well. And the deliveries that come in in the morning in the 'back' of the Ritz are directly below you, which is known as the 'garden view'. So the wake up at 6am is very unpleasant. After mentioning this (along with a 4:30am call to front desk due to the upstairs neighbors), all they could muster up was a 'sorry', along with a gift bag of chocolate upon check-out(did they think that the sugar would perk me up from the horrible sleep I had the night before, and before that?). Also, I am fully packed with a flight to catch, where do you think I would put the gift bag? I declined. It is not my first time staying at the Ritz, but it may be my last due to this experience.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Natalie Quality Manager op 17 jan 2020
We are terribly sorry to read that the room which was allocated to you was not to your satisfaction. From your explanation it is totally understandable. At the Ritz-Carlton Hotel de la Paix, Geneva we will certainly not leave an unsatisfied guest, that is why our Front Desk Manager replied to you directly. Rest assured that all your feedback has been shared with the appropriate team members so that we prevent from occuring again. Thank you

6/10 – Redelijk

Alfred, ZÜRICH

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geruch in der Eingangshalle (süsslich) unerträglich; keine Lobby, wo man eine Besprechung durchführen kann, Tiefe des Kleiderschrankes (Zimmer 516) zu kurz bemessen (krasser Designerfehler!). Sorgfalt bei Frühstück ungenügend.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Natalie Quality Manager op 17 jan 2020
Dear Alfred, We thank you for taking the time to write your review. We value your feedback, however, we are sincerely sorry that your stay was not to your satisfaction. Your appreciation was shared with the appropriate people in order to prevent the issues from occuring again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van The Ritz Carlton, Hotel de la Paix, Geneva op 16 dec 2019
Dear Valued Guest, I would like to thank you for having chosen to stay at The Ritz-Carlton Hotel de la Paix, Geneva. The satisfaction of our guests is our priority and we are delighted to have exceeded your expectations. We look forward of welcoming you back soon. Best regards, Cinzia, Reservations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Susan

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

karina, Sao Paulo/ Brasil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O hotel é ótimo, luxuoso e confortável, com ótimo serviço e localização excelente. Achamos o espaço físico do hotel um pouco apertado e o café da manhã um pouco restrito para o padrão do hotel
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

SL, Dallas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
When we arrived at the hotel, we were taken to a dirty side street and let off on the curb. When we asked if THIS was the Ritz Carlton the driver said yes, but he could not access front door because of traffic. The hotel is a beautiful building but the furniture in the check-in area is odd and tacky. Looks like it is a make-shift desk until a real check in is arranged. The room is beautiful but the furniture is clearly geared for business traveler with a giant desk as the focal point.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Saeed

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Carmen H- Guest Relations Manager op 4 jul 2019
Dear Saeed, Thank you very much for rating us. We are sorry to read that your experience in our property was not up to your expectations, and we do hope to welcome you in another occasion to prove you that we can do better. Best regards, Carmen H Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Pauline, Glasgow

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel in a beautiful location. The staff were so welcoming & accommodating. I can not recommend this hotel highly enough.
2 nachten verbleven in maart 2019