Hotel Regal Malaysia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van KOMTAR

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Regal Malaysia

Lobby
Exterieur
Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, extra bedden, gratis wifi
Interieur
Interieur

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6 Transfer Road, Georgetown, George Town, Penang, 10050

In de buurt

  • Georgetown UNESCO Historische Site - 7 min. lopen - 0.6 km
  • KOMTAR - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Gurney Drive - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Swettenham Pier Cruise Terminal - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Gurney Plaza - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Penang Sentral - 29 min. rijden
  • Penang (PEN-Internationale luchthaven Penang) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kirishima Japanese Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Fu Er Dai 富二代 - ‬2 min. lopen
  • ‪Bibik's Kitchen Nyonya Cuisine - ‬2 min. lopen
  • ‪Foong Wei Heong Restaurant Sdn. Bhd - ‬3 min. lopen
  • ‪Shill 90’S - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Regal Malaysia

Hotel in de buurt van KOMTAR
Hotel Regal Malaysia biedt onder meer voorzieningen zoals een koffiebar/café aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een lift, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een kluis bij de receptie, een rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 64 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en roomservice.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 72.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 72.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Regal Malaysia
Regal Hotel Malaysia
Regal Malaysia
Regal Malaysia Hotel
Hotel Regal Malaysia Penang/George Town
Hotel Regal Malaysia George Town
Regal Malaysia George Town
Hotel Regal Malaysia Hotel
Hotel Regal Malaysia George Town
Hotel Regal Malaysia Hotel George Town

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Regal Malaysia?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Regal Malaysia?

Vandaag, 6 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Regal Malaysia van één nacht voor twee volwassenen op 16 jul. 2025 min. € 27,35, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Regal Malaysia te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Regal Malaysia?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Regal Malaysia uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Regal Malaysia?

Dit hotel ligt in Binnenstad van George Town, binnen 15 minuten lopen van Georgetown UNESCO Historische Site en KOMTAR. Ook Cheong Fatt Tze Herenhuis en Pasar Chowrasta liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Regal Malaysia

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 113 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maria Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Una notte in hotel

Hotel discreto, senza troppe pretese. Posizione comoda e tranquilla, personale molto gentile e disponibile.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Rosemary

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Overall 5 stars for value. This is a very spartan hotel, but we felt safe staying here and for the price I can't complain. Air conditioning worked great. Two elevators worked great. They made up the room every day. There were no hand towels or wash cloths, only bath towels. There was no hand soap, only a dispenser of soap in the shower. The sink drain made a strange glugging noise. There was only one small ceiling light for the whole room. If a few more amenities were provided for the rooms, it could even be a 4 star hotel. We were definitely satisfied, and we sure enjoyed the views of the ocean and city!
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Wan

Positief: Netheid, personeel en service
Decent hotel & affordable
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ding

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mohd Redzuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotels, only problem with limited parking.

Parking very limited. The rest is ok.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

NORASIKEN

Reisde met familie
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Peter Wah Fun

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking is the main problem here...!!!!!
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall okay and comfortable

The hotel was so good and comfortable during stay.My room was very spacious.But the parking was very limited because the space for car parking was limited and too small.Overall just okay.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
what i liked about this hotel is that its well maintained, clean, rooms and its spacious. Staff is friendly and nice very typical of friendly Malaysians. now for some positive criticism: I would have liked if the room had a mirror inside the room, instead of only in the bath. Breakfast was a real let down. it was 'the' worst i had in any budget hotel. sorry to say but its true. breakfast was included in the room charge but we decided to go out for breakfast anyways coz its so so so bad. The breakfast menu was 1. Bread Jam and butter (bread was in the retail store packet, not in a nice bread basket, lazy staff maybe) 3. fried rice (was really really bland and tasteless) 4 fried noodle (equally bad). 5. tea coffee juice water. there was NO egg or sausage or milk cereal or fruit, the staples of breakfast. And lastly we did not get any internet in the room, reception said there was a problem in the area. I just feel like these are things that can be improved with very little effort. i would stay back in this hotel but i would have very low expectations.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

charly, osaka

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wi-Fi coudn’t conect all day in the room.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking space not enough
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good location, but it was like staying at an economic hostel with bare minimum facility allowed. Breakfast was always fried noodle and rice with almost no other ingredients but noodle or rice with sauce - though tolerably edible. There was always a loaf of white bread with 2 flavors of jam and some butter - and tea/coffee and orange juice. It deserves hotel rating lower than 2 stars. Very disappointing, Only consolation is that despite the old and stained bed covers and blankets, the room and toilet /bathroom are kept quite clean Had we not made prepayment and had it not been in a good location near to our conference meeting place, we would not have stayed for the full 4 nights and have sought alternative accommodation
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Mohamad Shafiq

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all its not a 3 star rated hotel...parking area too loaded..No kind of non smoking room. Most of the materials are too old.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

CAPRY

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heavy smell of paint and carpet glue due to recent room renovation. 4th floor still undergoing renovation so loud drilling and hammering noise from there starting 10am. However, room are spacious and about 20 hotel parking lots available.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Najihah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great say and I'm happy...

Value for money, consider 3 star hotel for me... consider nice location for me too as I'm driving, but a bit hassle if walking to town center for local hawker food, nice sea view from hotel's room and you can see sunrise... delicious breakfast at hotel's cafe... air-cond is cold... definitely will visit again and highly recommended... hope this hotel will operate as far as possible to become one of the long-time historical hotel...
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Kathy, Singapore

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nearby the beach

Nice staff but the hotel are too old which is only good for budget hotel that you are looking for.
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Kit Leung

Location is good and is quite accessible to city centre. Lack of room facilities, e.g. no hair dryer, no hot pot and the lighting is very poor. There is only one bulb at ceiling center in the room.
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Yvonne

Negatief: Netheid, comfort kamer
Cleanliness too bad...

2/10 – Ontzettend slecht

apez, penang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Teribble and dirty hotel

My room was so terrible and dirty.toilet bowl very dirty and water heater not functioning.floor and bed dusty