Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in George Town, in de buurt van KOMTAR

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited

Een waterkoker
Een 40-inch lcd-televisie met digitale zenders en een televisie
Ingang accommodatie
Receptie
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
128C Jalan Transfer, George Town, 10050

In de buurt

  • KOMTAR - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Penang Times Square - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Pinang Peranakan - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Gurney Drive - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Gurney Plaza - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Penang Sentral - 28 min. rijden
  • Penang (PEN-Internationale luchthaven Penang) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bee Hwa Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Kafe Evergreen - ‬3 min. lopen
  • ‪Nasi Kandar Pokok Ketapang - ‬2 min. lopen
  • ‪Moody Cow Cafe Penang - ‬2 min. lopen
  • ‪Clarke Street Ah Boy Koay Teow Th’ng Stall - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited

Hotel in de buurt van KOMTAR
Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited ligt bij Gurney Drive in de buurt en is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een kluis bij de receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited zijn voorzien van gemakken zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en bieden bovendien extraatjes zoals aparte zitruimtes en aparte eetruimtes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 40 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en aparte eetruimtes

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (MYR 9 per dag)
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Gladde vloer in de kamer

Meer

  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De eigenaar staat op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De eigenaar staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 200.00 per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: MYR 9 per dag (op 100 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hutton Central II Hotel George Town
Hutton Central II George Town
Hutton Central II
Hutton Central Hotel
Hutton Central II Hotel
Hutton Central Hotel By PHC
Hutton Central managed by The Ascott Limited
Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited Hotel

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited van één nacht voor twee volwassenen op 30 jul. 2025 min. € 91,53, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited?

Dit hotel ligt in Binnenstad van George Town, binnen 15 minuten lopen van Pasar Chowrasta en KOMTAR. Ook Georgetown UNESCO Historische Site en New World Park liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hutton Central Hotel Managed By The Ascott Limited

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 18 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Washing machine with dryer function is very useful for laundry needs.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed my stay. Highly recommended.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

NATASHA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

wan hallena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Place is convenient to main areas in Penang, however it can get very loud and noisy at night. Also a bit inconvenient with parking as there is no provided parking space
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Very nice rooms. Close to Jalah Penang. My wife and I were probably allergic to the detergent used to clean sheets...we both experienced itch after lying in bed - NOT bug bites. Also last day water pressure in room was pretty much down to zero. Flushing toilets was a 15 mins challenge as it will take 15 mins to refill tank. Forget about taking a shower!
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

JamesBok, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dear Sir/Mdm, Upon checking-in the hotel, I was being told that the room charges had been charged to my credit card & they couldn’t reverse to payment by Cash over at the hotel counter. Despite that I informed them that I’ve made my booking thru your website and have indicated that I will take the option of paying the full amount in Cash(not credit card). I had communicated with the hotel reservation staff (upon check-in) & insisted for payment made by cash. Why was there a miscommunication in between the Expedia & the Hutton Central II hotel? I am very upset the way it has been handled & am looking forward a satisfactory explanation for the screw up.
4 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sun, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
LOUD TECHNO HEAVY BASS MUSIC FROM DISCO BELOW THE ROOM UNTIL 4AM. THINK TWICE BEFORE YOU BOOK.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Holidaymaker, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, spacious room with master bedroom and spacious living area with sofa bed, kitchenette & enclosed shower room. Hotel open 5 months so everything clean and new. Our room 128F was located above the loud hotel karaoke bar that continued til the early hours of the 2 mornings we stayed. Not good, especially with family. Also the traffic noise from Jalan Transfer was noisy as you are located on the corner of a cross roads particularly when the buses go by, you feel them as well as hear them! Overall, a good base for exploring on foot or catching the bus. Staff are aware of the Karaoke noise which has been passed on to Management
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Störande karaoke

Hotellet var superfint och fräscht! Sköna sängar, bra utrymme och ett eget kök som gjorde det möjligt att laga egen frukost. Vi blev väldigt positivt överraskade då vi inte förväntat oss något särskilt. Dock låg rummet ovanpå en karaokebar som höll igång till klockan 04 både fredag och lördag. Volymen var extremt hög och vi kunde inte sova trots öronproppar, hörlurar med högsta volym och kudde över huvudet.. Heeelt otroligt att de ens kan ha kvar sitt hotell där! Vi fick ingen info om detta innan och de påstod att de inte kunde göra något åt saken förutom att vi fick byta rum till ett som var aningen bättre. Så upplevelsen gick verkligen från superbra till oacceptabelt dåligt över en natt.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Jac, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay but very disturbing at night

It's a brand new apartment, spacious, 5 star quality, but it's a nightmare after night as there are several karaoke rooms at downstairs, non stop tormenting noisy until 3am every night!
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Brand new, spacious but extremely noisy at night

This place is more like an apartment than a hotel. The reception is at downstairs, easy to get hold of. The room is spacious and brand new, 3 star price with 4 star facilities. Can't fault it at all for it's services. Only big complaint is there are a few karaoke rooms at downstairs which play super loud music, worst singing skills that disturbing the whole building. They don't stop making the noise until 2am. Extremely annoying! l
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

ENRIQUE ANTONIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfecto

Hotel perfecto para la estacia en George Town. Cerca de todo incluso del bus del aeropuerto.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Price vs quality is good

The suite are great, around 80sqm close to main attractions of George town. When we arrived there was a birthday party down stairs and the noise was incredible however the next evening was fine. This is my 5th tome to Penang and to be honest for what you pay is really not bad. The only complaint is the staff, didn't clean the room, extra blanket for extra person never bought to the room, Wi-Fi didnt work and none of the amenities was refilled, no hot water to shower. But what do you expect for the price. I probably saw if you don't mind the above them it's 100% fine to book
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018