The CEO Duplex SOHO Suite

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in George Town

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The CEO Duplex SOHO Suite

Voorkant van accommodatie
Guest House Family Suite @ The CEO | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer
Guest House @ The CEO | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer
Kamer | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer
Kamer | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen

4,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Guest House @ The CEO

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een haardroger
  • 46 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed

Guest House Family Suite @ The CEO

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een haardroger
  • 65.0 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 10
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
The CEO, 31-10-3, Lebuh Nipah 5, Sg Nibong, Bayan Lepas, George Town, Penang, 11900

In de buurt

  • RECSAM en Pedagogische Academie - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Winkelcentrum Queensbay - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Universiteit van Wetenschap, Maleisië - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Penang Internationale Sportarena - 3 min. rijden - 2.0 km
  • TESCO-winkelcentrum - 7 min. rijden - 6.9 km

Lokaal vervoer

  • Penang Sentral - 27 min. rijden
  • Penang (PEN-Internationale luchthaven Penang) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Original Penang Kayu Nasi Kandar Sdn. Bhd - ‬1 min. lopen
  • ‪Lobby Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Xiang Yun Vegetarian - Sungai Nibong - ‬1 min. lopen
  • ‪Restoran Dapoqmimi - ‬1 min. lopen
  • ‪Cendol Pulut Last Corner - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

The CEO Duplex SOHO Suite

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Queensbay
The CEO Duplex SOHO Suite biedt faciliteiten zoals 3 koffiebars/cafés en wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden met wifi in gemeenschappelijke ruimtes (toeslag).
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een lift en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The CEO Duplex SOHO Suite bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals aparte eetruimtes en geluiddichte muren.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders en dvd-spelers
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en koffiezetapparaten/waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (MYR 20 per nacht)
  • De wifi in gemeenschappelijke ruimtes is beperkt tot 3 apparaten

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Shuttleservice naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden

Eten en drinken

  • 3 koffiebars/cafés

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Dvd-speler
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Gebouwd in 2012
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 50
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 17.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 17.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 100.00 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: MYR 20 per nacht (toestellimiet van 3, bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 40 per voertuig
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

CEO Duplex SOHO Suite
CEO Duplex SOHO Suite Hotel
CEO Duplex SOHO Suite Hotel Penang
CEO Duplex SOHO Suite Penang
Duplex SOHO
CEO Duplex SOHO Suite Hotel George Town
CEO Duplex SOHO Suite George Town
The CEO Duplex SOHO Suite Hotel
The CEO Duplex SOHO Suite George Town
The CEO Duplex SOHO Suite Hotel George Town

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The CEO Duplex SOHO Suite?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The CEO Duplex SOHO Suite te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The CEO Duplex SOHO Suite?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 17.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij The CEO Duplex SOHO Suite uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 50.

Biedt The CEO Duplex SOHO Suite een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 40 per voertuig.

Waar ligt The CEO Duplex SOHO Suite?

Dit hotel ligt in Bayan Lepas, binnen 3 km afstand van RECSAM en Pedagogische Academie, Universiteit van Wetenschap, Maleisië en Penang Internationale Sportarena. Ook Winkelcentrum Queensbay en Slangentempel liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over The CEO Duplex SOHO Suite

Beoordelingen

4,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 5 beoordelingen

4,8/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10

It was a terrible stay. The picture posted was a complete misrepresentation of the hotel room condition. It is situated among office shoplots and not suitable at all to be called a hotel room. I would suggest hotels.con not to associate themselves with this kind of hotel.

2/10

THIS IS ONE OF THE PATHATIC HOTEL STAY IN MY LIFE.THE PICTURES WERE SHOWN AND THE PICTURE IN ACTUAL IS VERY DIFFERENT.YOU WERE SAYING THAT IT CAN ACCOMODATE SIX ADULTS .BOSS THERE IS ONLY ONE TOILET AND THEY MOREOVER THERRE IS ONLY ONE ROOM AND THAT TOO SMALL. BY THE GOD GRACE I HAVE BOOKED FOR THREE ADULTS ONLY AND YOU WILL BE SURPRISE THAT WE STAYED ONLY FOR ONE DAY AND THEN WE MOVE OUT TO OUR FRIEND'S HOME STAY. YOU SHOULD ALSO NOT INCLUDE THIS HOTEL IN YOUR LIST.

8/10

I am dissatisfied with 4 Ringgit Malaysia RM paid as hotel taxation even though I paid all the taxation upon booking!

4/10

Its a new building and im the only one on that floor.. pretty scary alone.. nice loft but need a real fridge & small kitchen at least.. need a house keeping at least coming day after not to make an appointment to clean the room!!!

6/10

From a SOHO concept convert to an accommodation. Good idea. As all know, SOHO concept is for an single or a couple stay as home and as office at same time. However an accommodation for a big group (like mine @ 6 person), make the area space look cramped (mattress all over the place and 1 toilet to share). Recommended for small family or a couple. Its not an apartment tho.