Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Leith Hotel
The Leith George Town
The Leith Hotel George Town
Veelgestelde vragen
Waar ligt The Leith?
Dit hotel ligt in Binnenstad van George Town, binnen 2 km afstand van Cheong Fatt Tze Herenhuis, KOMTAR en Gurney Drive. Ook Penang Staatsmuseum en Georgetown UNESCO Historische Site liggen binnen 10 minuten lopen.
Beoordelingen over The Leith
Beoordelingen
7,4
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 3 beoordelingen
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 3 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 3 beoordelingen
Hotel looks new. Location is acceptable, close to some famous eateries. Breakfast needs a lot of improvement and the receptionists need to be more friendly to the guests. The only staff who smiled at us was the housekeeping lady. My advice, stay for the location and the hotel, but not for the service.